"Mari" deyip Kagami ile Adrien bakışmaya devam ettiler. Marinette dokunsan ağlayacak haldeydi, birinin ona dokunmasını bekliyordu.
"Sizi öldüreceğim" dedi Marinette. Sesi çok ağlamaklı geliyordu. Gözünden de birkaç yaş akmıştı. Kagami ile Adrien üzülüp onu teselli etmek istese de gülmek daha fazla ilgi çekiyordu. Ancak Marinette'n gazabından korktuklarından dolayı gülmemeye çalışıyorlardı.
"Bence yakıştı Marinette, sarı saç üstüne bu kâkül sana çok yakıştı. Emin ol" diyerek Marinette'n omuzlarına masaj yapmaya başlamıştı Adrien. Kagami arkada gülmemek için elinden gelen çabayı gösteriyordu ancak en sonunda isyan edip kocaman bir kahkaha attı. Adrien'da bu kahkahanın bulaşıcı olmasından dolayı o da gülmeye başladı. Kagami ve Adrien ikisi kahkaha atarken Marinette başını masaya koymuş ağlıyordu.
"Çakma sarışın artık senin adın Marinette. Üzgünüm, biraz yakışsa da ağırlıklı olarak komik durmuş" şeklinde itiraf etti Kagami. Marinette bu işe girdiği için kendisine lanet ediyordu içinden.
"Size uyan kafamı ben" deyip devamını içinden söyledi. Adrien ile Kagami ise hâlâ kahkaha atmakla meşguldü. "GÜLMEYİN SİZDE. BENDEN UZAK DURUN TAMAM MI ?" deyip kapüşonunu başına geçirip saçlarını gizlemeye çalışıyordu ayna. Buradan ve arkadaşlarından uzak bir mekana gitmek niyeti vardı. Orada rahat rahat ağladıktan sonra saçlarını eski rengine boyatma fikrini düşünüyordu. Tekrar eski rengine boyatamazdı çünkü sarı saçlı olacağı için senaryo değiştirilmişti. Bir daha değişiklik yapılmasını teklif edemezdi.
"Sakin ol Marinette. Evet, birazdan fazla komik duruyor ama sakin ol ilk önce. Elden gelir hiç, sana sarı yakışmadığını öğrendik bu sayede. Birde birisi modadan kime ne yakışır anlarım diyen kişiye güvenmememiz gerektiğini öğrendik. Kötü mü oldu ?" Kagami ile Adrien, Marinette'i tutup tekrar koltuğa oturtturdular. Kagami, mutfaktan su getirmek için gittiğinde Adrien Marinette'n yanına oturdu. Onun çenesinden tutup yavaşça kendisine bakması için kafasını çevirdi.
"Sakin ol Marinette. O kadar da kötü durmuyor, sadece alışık değiliz ve bu yüzden de güldük. Üzgünüm, gülmemiz hiç hoş değildi" deyip Marinette'i kendine çekti. Marinette kollarını Adrien'ın beline dolayı kafasını onun göğüslerine koydu. Orada ağlamakla meşguldü ve Adrien hem mutlu hem de mutsuzdu. Sevdiği kızı üzmüştü fazlaca ama şu an ona sarılıp ağlaması hoşuna gitmişti.
.
Agreste: Marimari
günaydın <3 ₍₀₈.₁₂₎
Agreste: Marinette özür dilerim hediyemi aldın mı ? ₍₁₄.₄₄₎
Agreste: Marimari
Hadi ama
Bari bir görüldü at
Gerçi okuyorsundur sen mesajları ₍₁₇.₃₆₎
Agreste: İyi geceler <3
Umarım yarının daha güzel olur
Özür dilerim ₍₂₃.₄₅₎***
Agreste: Günaydın Mari
Umarım güzelce kahvaltı yapmışsındır
Beslenmene dikkat et
Su içmeyi unutma ₍₀₇.₄₅₎***
Agreste: Çekimler nasıl gidiyor ?
Umarım her şey yolundadır. ₍₁₃.₂₃₎Agreste: Ortalıktan çıkan haberler ve
Saçların için özür dilerim
Sanırım bana yazmamakta haklısın
Çok üzgünüm ₍₁₈.₂₉₎Agreste: Sevgilinle aranı bozmadım değil mi ?
Lütfen bozulmamış olsun
Kendimi affettirmek istiyorum ama bir pot daha kırmak istemem. ₍₁₉.₅₇₎Agreste: İyi geceler hanımefendi
umarım sabah neşeli uyanırsınız. ₍₂₂.₄₃₎***
Agreste: Günaydın Marimari
umarım haberleri falan takmıyorsundur
Açıklasana sevgilin olduğunu
ben arkadaş olduğumuzu ve onu sadece işte bir iddia sonucu yaptığımı söyledim
magazincilere
ama sende sevgilin olduğunu falan de
kaçmak işe yaramaz ₍₀₈.₀₂₎***
Agreste: Kendine zarar vermeyi düşünmüyorsun değil mi ?
Sadece sormak istedim ₍₁₁.₂₂₎Agreste: Neden hâlâ engel atmadın bana ?
Bence bunu hak ediyorum ₍₁₃.₅₄₎Agreste: Çok üzgünüm
İyi geceler ₍₂₃.₄₆₎***
Agreste: Günaydın ₍₀₈.₂₉₎
Agreste: İyi geceler ₍₂₃.₃₅₎
***
Agreste: Günaydın Marimari ₍₀₈.₁₂₎
Agreste: İyi geceler tatlı kız ₍₂₃.₄₆₎
***
Marinette: Dün neden günaydın yazmadın ?
✉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
date ✩ adrienette
FanfictionAdrien, izlediği dizinin kadın başrolüne oldukça hayran kalır. Bu hayranlık ile başlayan iş onu randevuya çıkarmaya kadar gider. "Seninle bir kez randevuya çıksak olmaz mı ?" ───────────── ((miraculous fan fiction, düzyazı + texting)) ©kawdaisy