Yunusun arkasından mutfağa girince kendimi gülmemek için çok zor tuttum, ama başaramadım. Çünkü Emine teyze onu da masaya oturtmuştu, sinirli sinirli sarma sarmaya çalışıyordu.
"Ne gülüyosun zilli." Berkenin sorusunu elimi bir şey yok gibi sallayarak geçiştirmiştim.
Yunus ise bana öldürücü bakışlarını atıyordu, daha doğrusu attığını sanıyordu, o da gülmemek için zor duruyor gibiydi.
Yunusun bu odadaki varlığını unutmaya çalışarak kendi yerime oturup sarmaları sarmaya devam ettim.
- - - - - - - - - - - - - - - -
"Ay ne diyorsun kızz?!" Berkenin bu söylediğiyle Berkeye yok artık bakışlarımı yolluyordum, çünkü mahallenin bütün kadınlarıyla oturmuş dedikodu yapıyordu.
"Ben de ilk duyduğumda çok şaşırmıştım, Mehmet bey oğlum yapmaz demiştim. Ama görüyor musun sen hıyarı? Güzelim karısını Haticenin kızı Melekle aldatmış." Ayşe teyzenin dediğiyle ben de şoka girmiştim bak sen dozer Mehmete.
Şu an rönesans tablosunda gibi hissediyordum kendimi, televizyonun yanında tıkınmaya çalışan Yunus. Yan yana oturmuş dedikodu dinleyen Berkeyle ben. Ve mahallenin bütün dedikoducu karıları, cidden rönesans tablosuyduk.
"Kız Allah o Meleğin canını almasın ben de geçenlerde duymuştum, Selçukla nişanlısı da onun yüzünden ayrılmış." Nurdan teyzenin dediğiyle daha da şoka girmiştim, Melek abla sen ne çıktın be?
"Yok kız Selçukla Burcu o yüzden ayrılmamış, Burcu onu aldatmış. Bunu duyan Melek te Selçuğa yanaşmış yani zaten ayrılacaklarmış." Annemin dediğiyle ona da şok içinde bakıyordum, cidden beynim yetmiyordu bu dedikodulara.
O yüzden dedikoduyu boş verip telefonumla takılmaya başladım. İnstagramda gezerken bşr ses duydum.
"Aa Yunus nereye evladım?" sizin dedikodunuzdan içi bayılmıştır kaçıyodur Ayşe teyze.
"Ödevim var biraz, odama gideyim ben." ve Ayşe teyzenin cevabını beklemeden odadan çıktı.
Ben de omuz silkerek telefonumla takılmaya devam ettim, yanımdaki Berke de benden farksızdı.
"Pişt, yazdın mı lan Seline?" bana mutsuz bir surat ile döndü.
"Yazdım yazmasına da, ben 11 mişim o 12 imiş benden büyükmüş. Olmazmış." dediğine mal mal gülmeye başladım.
"Selin salakmış boşver onu benim gül gibi kankamı kaçırdı." nefes alıp konuşmaya devam ettim. "Hem ne alaka aq alt üstü bir yaş var aranızda çok saçmalamış." Beni başıyla onayladı ve telefonuna döndü, ben de aynısını yaptım.
Gördüğüm bildirimle sırıttım, Emre yazmıştı.
Emre: Napıyosun zalımın kızı?
Eda: Gündeyim, mal mal dedikodu dinliyorum sen?
Emre: XPAMCĞWBCPEJFPEB
Emre: Ya ben de ödev yapmaya çalışıyorum.
Eda: Benim ödevim yok ağla.
Emre: Ağlamaya gidiorum bb.
Eda: bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanarya Çıkmazı
Teen Fiction0536 *** ** **:Cedric gel koçum buraya! Kusura bakmayın, güzel görünce çarpmadan duramıyor. Eda: ŞNXLBXİSBDĞWVDĞSN