10. bölüm

108 20 39
                                    

3 ay sonra

Emreyle konuşmaya başlamamızın üzerinden tam olarak 3 ay geçmişti ama hala kim olduğunu açıklamıyordu, ben meraktan çatlamak üzereydim.

Her sorduğumda doğru zaman değil diyip geçiştiriyordu beni, bu durum cidden sinirlerimi bozuyordu. İnsanın 'Doğru zamanı al götüne sok.' diyesi geliyordu.

Bütün numara sorgulama uygulamalarını denemiştim doğru düzgün bir sonuç çıkmıyordu.

Bu sıra da olaylar gelişmişti, Emreden ciddi bir şekil de hoşlanmaya başlmıştım. Yüzünü görmeden, sesini duymadan, sadece yazdıklarına.

Önceden Yunustan hoşlandığımı sanıyordum ama sadece dış görünüşünü beğeniyormuşum, onunla oturup saatlerce Aşk-ı memnu'daki Nihalin salaklıklarını konuşmamıştım. Emre öyle bir insandı ki her şeyi konuşup eğlenebiliyorduk, beni asla yargılamıyordu ben de onu.

Ona çok bağlanmıştım, ve galiba yavaş yavaşta aşık oluyordum.

Dayanamayıp Emreye yazma kararı verdim.

Eda: Emre ben dayanamıyorum artık!

Anında çevrimiçi olmuştu.

Emre: Noldu güzelim?

Eda: Ben senin kim olduğunu çok merak ediyorum.

Emre: Ama doğru zaman değil.

Eda: 3 ay oldu Emre 3 ay! Hala doğru zaman değil diye geçiştiriyorsun.

Emre: Hayır geçiştirmiyorum, inan bana.

Eda: Bence şu an tam da doğru zaman. Aylardır konuşuyoruz merak ediyorum seni.

Emre: Güzelim, yapma böyle doğru zaman gelsin söyliycem sana kim olduğumu.

Eda: Doğru zamanını siksinler Emre.

Hayal kırıklığı ile yazmaya başladım. Beni geçiştirmiyordu, korkuyordu kim olduğunu söylemeye korkuyordu.

Eda: Emre sana bir şey diyim mi? Korkaksın sen. Kim olduğunu söyleyemeyecek kadar korkaksın.

bu kişiyi engellediniz.

Kanarya ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin