6. bölüm

109 16 11
                                    

"Kız Eda kalk hadi gidiyoruz." annemin sesiyle uyanmıştım, benim bile anlamadığım bir şeyler sayıkladım.

"5 dk daa." diyip kıçımı dönüp yattım.

Birisinin gülme sesini duymuştum, Yunusun.

Kendime içimden söverken suratıma dökülen suyla neye uğradığımı şaşırdım.

Nefes alamıyordum çünkü Berke salağı bir şişe suyu suratıma dökmüştü.

Annem hemen beni kaldırdı ve sırtıma vurmaya başladı, ne ara dibime geldiğini anlamadığım Yunus ta bana yardım etmeye çalışıyordu. Sonunda sakinleştiğimde Berkeye
öldürücü bakışlarımı atmaya başladım.

"Ulan pezeveng uyuyan insanın suratına su dökülür mü?" Yunusun beklediğimden sert çıkan sesi beni şaşırtsa da tepki vermemiştim.

"Ay nolu- EDA KIZIM NE BU HALİN?" Emine teyzenin tepkisiyle gülme gelsede kendimi tutmuştum.

"Bu gerizekalı kızın suratına su döktü boğuluyodu az kalsın." Yunus Berkenin omuzunu sıkarak söylemişti bunları, artık ne kadar sıktıysa Berkenin suratı değişik bir hal almıştı.

"Kız Eda valla çok özür dilerim, ben senin kötülüğünü hiç istemedim. Özür dilerim." kedi gibi yanıma yaklaşan Berkeye gözlerimi devirerek karşılık verdim.

"Neyse bir şey olmadı Allahtan. Hadi kızım git suratını falan kurula gidelim eve." başımı onaylar şekil de sallayarak annemlerin yanından ayrıldım.

Ayna da suratıma baktığımda ağlanıcak halime gülmeye başladım bütün rimelim akmıştı. Islak mendil alıp göz altlarımı sildim.

Tipimin düzgün olduğuna kanât getirip tuvaletten çıktım.

Berke, Yunus ve Emine teyzeyle vedalaştıktan sonra annemle asansöre binmiştik.

"Ay annee bu gün çok güzeldin kız Ayşe teyze seni görünce çatladı çatladı." annem dediğimle sırıtmaya başladı.

"Vallaha mı kız?"

"Valla Nergis sultan."

"Oyy güzel kızım benim." annemin bir anda bana sarılmasıyla şoka girsemde ben de ona sarılmıştım.

Kanarya ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin