15. bölüm

103 14 26
                                    

Yunusla karşılıklı oturuyorduk, başımı her kaldığımda onunla göz göze geliyordum ve kendime hakim olamayıp sırıtıyordum.

"Emine bizim bu Selçukla Burcu tekrar barışmışlar." annemin dediğiyle gözlerimi Yunustan aldım ve şok ile anneme döndüm.

"Burcu abla aldatmamış mıydı onu nasıl barışmışlar ya?" dediğimle Berke hemen başını salladı ve konuşmaya başladı.

"Evet ya nasıl kabul etmiş Selçuk abi?" Berkeyle şok içinde birbirimize bakarken ablam konuşarak bakışmamızı böldü.

"Burcu Selçuğu mu aldatmış? Ne ara ayrıldılar da barıştılar?" off abla off benim gibi bir kardeşin varken dedikoduya nasıl bu kadar uzak olabilirsin?

"Günlere gelmezsen böyle olaylardan habersiz kalırsın kızım." annemin dediğiyle Berkeyle ben başımızı salladık.

"Aman kalsın kalsın, siz yapın dedikodunuzu beni karıştırmayın." hemen kafasını önüme eğip yemeğini yemeye devam etti.

Yunus gözlerini devirerek konuşmaya başladı.

"Ya dedikodu yapıyorsunuz bari hakkıyla yapın, Burcu abla aldatmamış o aldattı diye söylenilen adam Burcu ablaya saplantılıymış. O yüzden Burcu ablayı öpmüş ve fotoğraf çektirtmiş, Selçuk abi de fotoğrafları görünce terk etmiş. Ama işin doğruları ortaya çıkınca barışmışlar." Yunusa şok içinde bakıyordum, sessiz sedasız kendi halinde takılan çocuğun içinden ne çıkmıştı.

"Oğlum sen nerden biliyorsun bunları?" Emine teyze'nin de ağızı açık kalmıştı, e annemle mahalle'nin dedikoducuları olarak geçiniyorlardı ama Yunus ikisini de sollamıştı.

"E bizim de kendimize göre kaynaklarımız var tek dedikodu yapan siz değilsiniz." Yunus piç piç sırıtıyordu. O sıra da babam konuşmaya başladı.

"Şu illetten bir vazgeçiremedik sizi ya, günah günah." Mehmet amca da babamı başıyla onaylamıştı.

"Neyse hadi yemeğinize devam edin siz." Emine teyzenin dediğiyle herkes yemeğine odaklanmıştı.

Kanarya ÇıkmazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin