"Zeynep sen ciddi misin?" Zeynep başını aşağı yukarı sallayınca Kerem Bursin gibi waoww dedim içimden.
"Ya nasıl oldu hiç bilmiyorum ama ben cidden hoşlanıyorum Berkeden, yani sanırım."
Zeyneple lisenin başından beri, Berkeyle bebekliğimden beri arkadaştım. İkisini de iyi tanıyordum, ikisi de birbirlerinden hoşlanıyordu. Ama Berke bunu kendine bile itiraf edemiyordu, Zeynep ise yeni yeni kabullenmişti.
"Sence Berke de benden hoşlanıyor mudur?"
Acıyla gülümsedim, Berkenin Zeynepten hoşlandığı çok belliydi ama kendisi bile kabul etmemişti bunu. Yani Berke sevdiğinin bile farkında değildi.
"Zeynep sana açık olucam, Berke de seni seviyor ama kendisi bile kabul etmedi seni sevdiğinin farkında değil."
Zeynep bir anda ayağa kalkıp ellerini çırptı. Ben şaşkınlıkla ona bakarken konuşmaya başladı.
"Fark ettiririz sıkıntı yok." mafya babası triplerine girince gülerek önüme döndüm ve kapıdan giren Emre ve Berkeyi gördüm.
"Ay geldi ilerideki 7 çocuğumun babası!" kulağıma söylediği şeyle anırarak gülmeye başladım.
Zeynep ayaklanıp koşarak onların yanına gitmeye başladı, tam yanlarına gelmişti ki bir sıraya takılıp dengesini kaybetti ama Berke o yere düşmeden onu belinden yakaladı. Çok yakın duruyorlardı ikisininde karnında kelebekler uçtuğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Film izler gibi onları izliyordum, ay çok güzel olur bunlar tiplere bak ısırıcam şimdi.
Biraz bakıştıktan sonra ikisi de afallamış bir şekilde ayrıldılar Zeynep bir şeyler mırıldanıp hızlıca oradan uzaklaşmıştı, Berke ise bir eli ensesinde düşünceli bir şekilde sırasına yürümeye başlamıştı.
"Şşt, o neydi lan öyle?" sırıtarak sorduğum soruyla Berke her şeyi unutmuş gibi bana döndü ve konuşmaya başladı.
"Ne neydi lan?"
"Aloo dünyadan Berkeye Zeyneple bakışmanız neydi diyorum." umutsuza bana bakmaya başladı.
"Ben de bilmiyorum ki sana anlatayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanarya Çıkmazı
Dla nastolatków0536 *** ** **:Cedric gel koçum buraya! Kusura bakmayın, güzel görünce çarpmadan duramıyor. Eda: ŞNXLBXİSBDĞWVDĞSN