10

16 5 0
                                    

Happy reading love you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Happy reading love you

Lalallalaalallala~ "EH MAK KAU PUKIK!" Aku terkejut kerana melihat abang aku iaitu Qian Kun sedang memakai mask hantu...aku sangat terkejut ku pikir hantu!rupanya manusia yang menyerupai hantu.. "HAHAHAHAHAHHAHAH padan muka!" Kun menjerit pada ku..lalu ayah ku yang sedang buat kerja kat laptop pun memandang kami dengan pandangan maut..uish..kami sangat takut lalu Kun pun meminta maaf... "sorry yah....Kun tak sengaja ganggu.." kata Kun pada ayah ku HAHHAHAHAHAHHAHAH tu lah siapa suruh terkejut kan orang lagi! "Cuba lah diam..dah tua pun bising² lagi...cuba lah kau keluar cari kekasih sana..ni tidak..berkurung panjang dalam rumah ni macam parents tak kasi keluar rumah.." kata Ayah Leeteuk Kun hanya mencebikkan bibir nya.. "CEBIK LAH! CEBIK! IBU DAH KATA..ORANG YANG MAIN CEBIK ATAU MUNCUNG KAN BIBIR MACAM NI..NANTI DIA PUNYA MULUT SAMPAI KE SUDAH MACAM TU!" Jerit ibuku dari luar rumah..apa yang ibuku buat? Of course sedang sidai kain..aku sedang happy mengechat Young Dae..kami telah berbaik sesama sendiri...

Baby❤

Sweetie~ keluar jom~ bosan~
[Read 14:20]

Ikut you lah..jom i bersiap jap tau!
[Read 14:21]

Oh oky! Cepat sikit!
[Read 14:22]

Aku berlari naik ke bilik ku lalu aku menukar baju ku dengan pantas..

×20 minutes later~×

"WOY! BAKAL JODOH MU DAH SAMPAI!" Kun jerit dari bawah aku yang masih lagi menyolek muka ku lalu aku pakai lipstick dan aku laju² turun ke bawah... "Ye²! Sabaq lah!" Aku jerit sambil turun tangga...aku melihat Young Dae sedang tunggu aku di sofa sungguh handsome nya tak terkata..lalu kami keluar rumah dan kami pun jalan naik kereta nya...setelah sampai ke satu tempat iaitu tempat permainan...dan kami singgah di cafe dahulu lalu aku dan dia duduk di cafe...







"Chagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Chagi..jangan lah pandang orang lain!!" Aku memarahi nya kerana dia minum sambil memandang satu wanita..lalu dia abaikan ayat aku..dan..aku memandang ke wanita yang dia pandang lalu..itu ada lah.. "K-Katila..." yea..Katila..wanita perampas segala dunia aku dia ada lah musuh aku semasa sekolah menengah dahulu sebelum aku berpindah ke sekolah Young Dae...sungguh dia kembali?no² takkan..dia bukan seperti kevin... "Yulia? Napa??" Young Dae sedar kan aku dari lamunan lalu aku hanya gelengkan kepala.. "Betul???" Dia tanya lagi pada aku lalu aku angguk..dan..dia mengajak aku ke satu kedai barang couple...lalu aku ambil gelang yang berwarna pinkeu dan green cair..and aku bagi pada nya.. "nah..awak green saya pink!" Young dae pun menolak...aku pelik padanya lalu aku pun tanya "ahhh wae??" Aku tanya padanya dengan aegyo.. "Tak suka..like gurl.." kata Young Dae...aku dalam hati hanya sabar sahaja.. "Yah! Green is beautiful babe!" Young Dae tetap geleng..aishhh apa masalah mamat ni eh...gila! "Hm..suka hati lah! Saya simpan!" Young Dae pun angguk lalu dia beritahu yang dia mahu ke tandas..aku pun izin kan....aku hanya jalan² tiba² ada satu patung bear yang besar

Dia penat melayan pelanggan dan semua pelanggan sudah balik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia penat melayan pelanggan dan semua pelanggan sudah balik..lalu dia duduk tetapi dia tidak melepas kan costume nya..dan..bear itu juga sedang duduk di atas jalanan..huhh...nampak dia sangat kelelahan... "ehem! Tired?? Kalau penat jangan lah sampai duduk kat jalanan..." kata aku padanya...dia hanya pandang ku...lalu aku pun mengajak nya duduk di bangku yang aku sedang duduk itu...lalu aku berikan nya air.. "have a drink..you so tired.." setelah aku berikan nya air..lalu dia pun beri bahasa isyarat...fuh! Nasib aku ni pandai bab² bahasa isyarat.. "Ohhh sama²! Btw..nah! Kalau penat tengok je bracelet ni! I know you always tired because of this work.."lalu dia anggukkan sahaja..tetapi dia menolak gelang ku... "waeeee??? Tak mau?" Aku bertanya padanya lalu dia berkata dalam bahasa isyarat yang dia tidak mahu terima benda² begitu..lalu aku hanya berikan sahaja.. "JUST...TAKE IT..." kata aku padanya......dia mengalah lalu dia ambil..dan dia simpan pada beg dia..aku kenal beg itu..tetapi tidak ingat dimana HAHHAHAHHAAH lalu Young Dae datang pada ku dan namja Teddy itu.. "Hm..buat apa dengan namja ni? Ngorat?" Young dae tanya aku...aku seperti mahu campak dia ke dalam tasik..please..aku hanya nak tolong lah tol*l! Aish! Mamat ni ada juga kena sepak!


"Er...saya hanya bantu dia..dia sangat penat" kata aku padanya lalu Young Dae tarik tangan ku.. "Don't be kind depan semua orang..nanti tersilap" kata dia pada ku..yah! Anying betul! Aku tak buat apa apa nak tolong je gila! Bear yang nampak kami sedang gaduh dia pun beri bahasa isyarat untuk hentikan kami..dan..Young Dae pun marah padanya.. "Aku tak faham tau tak?! Dah jom!" Young dae bawa aku pergi dari situ..ahh!!!!!!!!!!!! Apa lah masalah mamat ni! Kecoh! "Youbg Dae napa dengan awak??" Aku cuba sabar dan tanya dia elok²... "Tch! Saya tak suka awak cakap dengan stranger..."kata Young Dae pada aku...lalu aku hanya terus masuk kereta...







................o0o...........
Yangyang pov

Aku buka costume ku wah panas sangat² aku pun minum air yang di bagi oleh wanita tadi... "napa tu macam...Yulia...tapi..tadi macam Young Dae...sebab..cara dia tarik tangan Yulia tu..aku dapat kenal.." aku pun tengok lah gelang yang di bagi oleh wanita tadi...aku melihat gelang nya comel warna green..aku suka sangat².....dah lah warna favourite aku..aish...pandai betul wanita tu ambil...aku pun siap² ke tempat kerja ku semula mengambil duit gaji sebulan...penat juga kerja begini nak buat macam mana aku nak cari duit..minta bapa aku takkan di bagi..apa lagi perempuan bodoh tu..nak minta young dae? Aku tak nak susahkan dia...tch...dah lah penat duh....kalau tak kerja duit tak ada...huft...susah...aku jalan ke 7e pula untuk makan malam yea masa wanita tadi datang dengan Bf dia...lama dah...hampir pukul 7...mereka baru balik... "apa hal lewat?" Tanya kawan 7e aku lalu aku jawab.. "ada ramai orang tadi...huft dah lah aku nak makan lapar" aku duduk di meja lalu aku makan dan kawan aku pun bebel je lah tak habis² hampir sahaja pekak telinga aku...nasib sahaja aku diamkan mulut nya dengan cara suapkan makanan...

..........o0o.......
End pov













Itu sahaja thanks HAHHAHAHAHA

𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘'𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨Where stories live. Discover now