Tersakiti bila di ketahui...
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Sudah 3 bulan Yangyang tergeletak di katil dan tidak sedarkan diri..ramai yang sedang menunggu nya...Young Dae...pula...sedang dalam keadaan baik...dia sudah sedar..Yangyang...msih lagi tidak membuka matanya..aku risau..jika Yangyang boleh meninggalkan ku dengan cara begitu..aku takut jika dia meninggalkan ku...
"YULIA YANGYANG DAH SEDAR !"
Aku begitu bahagia yangyang sudah sedar dari coma nya..aku berlari masuk ke bilik nya lalu memeluk nya.. "Yangyang !"
"Au² sakit"
"Mian awak dah sedar kan ni bukan mimpi kan?" Yangyang menggelengkan kepala nya lalu senyum.. "tak syg..hehe suka ye tgk yangyang sedar"
"Mesti lah" aku cium pipi Yangyang lalu yangyang berkata "hm...syg jom kita jalan² kat luar? Nak?" aku anggukkan kepala..dan kami pergi keluar dan bersiar² di hospital..yangyang sangat bahagia melihat aku tersenyum seperti yang dia mahukan.. "sayang lepas ni senyum macam ni tauu" aku mengangguk "of course sbb nanti yangyang dah sihatttt" yangyang tiba² saja terdiam selepas mendengar ayat aku tadi.. "hmm syggg nak jenguk abang yangyang boleh ??" aku menganggukkan kepala aku lalu kami pergi .. "yulia .. tunggu luar tau bye" yangyang memegang tangan abang nya "young-" belum sempat apa apa yangyang sudh di peluk oleh young dae .. "mian ... jinjja mian .." yangyang balas pelukan itu "shhh it's ok .. semua akan baik² saja .."
pada malam itu Yangyang mengajak aku keluar bersiar siar .. namun aku risau dengan nya kerana muka telah pucat teruk .. "yangyang srs ke nk jaln?" yangyang hanya mengangguk pertanyaan aku .. aku membawa nya pusing² di taman hospital itu sampai dia berkata "duduk kt situ dulu sian awak penat" aku duduk lalu senyum pada nya sambil memegang tangan nya "yangyang .. thanks" yangyang senyum lalu berkata "no problem .. you always in my heart .." aku pun mengblush seblush blush nya .. aku melihat yuta dan min datang dengan memegang tangan "halah sweet nya" yuta senyum saja lalu min segan² .. yangyang tertawa lemah dan pucat .. yuta bertanya "kau ok ke ni yangyang ? asl bawa dia keluar time dia ceni ? bahaya dho" aku menundukkan kepala , yangyang mengusap kepala aku dan berkata pada yuta "aku yang ajak sbb aku nk ambil sejuk .." yuta merasa dahi yangyang "yangyang .. s-sejuk gila .. kau ni kenapa ? dh cukup sejuk la badan kau .. dahla kau ni makin sakit !" min menggelengkan kepala untuk beri isyarat pada yuta jangan memarahi yangyang sangat dgn keadaan yangyang pada skrg ni ..
"hyung kau pegi la msuk bilik rawat aku dulu" yuta geleng "tknk" min tarik yuta bawa ke bilik rawat yangyang .. yangyang senyum pada aku "hey .. ok tak ?" aku senyum tipis "ok sikit je .." yangyang mencium pipi nya "jangan sedih² , yangyang akan sembuh .. percaya la" aku senyum sahaja supaya dia lega dengan ku .. tapi tiba² tangan yangyang semakin sejuk seperti mayat dan dia terbatuk darah , aku terkejut dan terus mengambil kain yang ada di dalam poket ku lalu memberikan nya "thanks babe" yangyang mengelap darah yang ada pada tangan dan mulut nya .. aku melihat angin yang semakin kencang "yangyang .. nk hujan ni jom masuk-" yangyang geleng "tknk .. spend time sini ok ?" aku angguk saja .. lalu dia buka suara "nak tido jap bole ?" aku angguk kan saja lalu dia tutup mata ..
setelah jam 00:10 AM aku melihat yangyang tidak sedar .. lalu aku terkejut "YANGYANG ! BANGUN !" tiba² saja hujan mula turun , aku rasa nadi di leher nya dan .. "ANI ! ANIYO ! YANGYANG BANGUN !!" yuta dan min datang berlari pada ku lalu yuta bertanya "KENAPA ?!" aku menangis memeluk yangyang "yangyang dh takde .. hiks" min terkejut , yuta dokong yangyang dan dia berkata "aku bawa kat dokter-" aku menjerit sangat kuat dan min cuba menenangkan aku smbil bawa aku msuk ke dalam hospital semula ..
DI MAKAM
"hi yangyang .. how are you ? bahagia ? pandai eh main tido² .. hahahha , now .. i really kna ghosting .. hahaha hm .. bahagia la dengan mak yangyang kat atas sana .. i hope you happy ok ? sekarang .. yangyang dah bebas .. tapi yulia sakit melihat yangyang betul² tido kt sebelah yulia .. ni baru di nama kan
the real tido mati hahahaha , i hope one day kita akan berjumpa lagi di alam lain .. love you babe ..""to yulia .. berbahagia la dengan abang yangyang ! dia lebih memerlukan sayang"
HABIS AKHIR NYA YA ALLAH NI THE REAL HABUK LA YE AHAHHAHAHA OK THANK SUPPORT AND I NAK YOU ALL JAWAB SOALAN NI
LEPAS NI KITA BUAT STORY APA ?
HUANG (RENJUN STORY)
OR
TAKDIR (JAEMIN STORY)
OR
AKU , KAU DAN AGAMA (MARK STORY)
??? MNA YANG KORANG NAK DULU ? PAT² KOMEN K BYEE
YOU ARE READING
𝗧𝗛𝗘𝗥𝗘'𝗦 𝗡𝗢𝗧𝗛𝗜𝗡𝗚 𝗧𝗢 𝗬𝗢𝗨
Short Story"Teruntuk lelaki yang aku anggap sebagai bakal suamiku..yang broken home..tidak ramai rakan..sanggup menjadi bisu..kau..adalah peneman sepanjang hidup ku.." ~Qian Yulia Slow update