anonim sevgilinden ayrıl
buğlem nE sen kimsin aq
anonim sadece sevgilinden ayrılmanı isteyen biriyim
buğlem hee bende ztn salağın teki yazsa da sevgilimden ayrılsam diyodum
anonim o senin sevgilin diğil lezbiyen olduğunu biliyorum buğlem :)
buğlem SİKTİR GİT BAŞIMDAN PİÇ
bu numaraya artık mesaj gönderemezsiniz
anonim hadi ama yeni hat alabilirim buğlem benden kaçışın yok
bu numaraya artık mesaj gönderemezsiniz
bo nomoroyo artok mesaj gomderemezsiniz gıcık
bu numaraya artık mesaj gönderemezsiniz
~
gelen mesajın kimden olduğunu merak ediyodum şuan da hocanın boş konuşmasını dinlemekle uzaktan yakından alakam yoktu normalde bütün dersleri severdim hocalarıda tabi ama bu hocaya kılım uykumu getiriyo aq anlatış şekli usulü sanırsınız kongre de açıklama yapıyo 1029192929 kez parmaklarımı kıtlatıyodum bunu yapınca biraz sakinleşiyodum lan bitir şu derside siktirip gidiyim efe'ile konuşıyım aq suna kolumu dürtüklemeye başlayınca düşüncelerimden sıyrılıp sınıfa döndüm( s heyoo zil çaldı kalkmayı düşünmüyo musun)
( b dalmışım ya hadi yürü efe'ile ve senle işim var)
( s efeyi boşversen de benle baş başa mı konuşsan)
suna bunu söylerken göz kırptı hoş kızdı hatta baya da sexiydi ama lezbiyen diğildim
( b kusura bakma güzelim ama hâlâ lezbiyen diğilim ama olursam ilk sana yazcam hadi şimdi yürü)
( s offf tamam be noldu onu söyle bari)
( b efenin yanında anlatırım yürü hadi)
sunaya bi mesaj gelince telefonunu çıkarıp ona baktı ve bana bi bahane uydurup yanımdan resmen kaçtı ben bunun hesabını sorarım sana sürtük
( e gene noldu kuzi bu sefer neyle beynimi sikiceksin)
( b anonim birinden mesaj aldım)
( e eee yani kuzi bu herzaman olan bi şey bunun farkı ne)
( b özürlüü malll gel şu mesajları oku)
efenin içtiği kola boğazında kalınca nefesiz bi şekilde öksürmeye başladı sırtına vurup nefes almasını sağladım
( e gelsene bi sen benle bişey söylicem)
( b noluyo aq)
( e gel işte)
istemeye istemeye de olsa efenin sürüklediği yere gittim neden diye sormayın kendisinin çenesi 283288 kızdan ve kadından daha beterdir
( e hani lezbiyenlik durumunu sadece bana anlatmıştın sen bu kim lan)
( b bende bilmiyorum ki her neyse yaa nası olsa engeledim bitti gitti şu lisedeki son senemi mafedemicem)
( e kuzi daha ne kadar saklıcaksın bu durumu hayat senin hayatın karar senin kararın nolucak ki en fazla abine bile söylemedin aq deli misin sen)
( b offf efe karı gibiçenen var yaa bi sus bi bildiğimiz varda saklıyoz herhalde bu amına koduğumunun lisesinde katil olmam yüksek iğtimal lise bitsin söylicem herkese tamamı)
( e yaa o zamana kadar birine aşık olursan napıcaksın)
( b hahahaha güliyimde boşa gitmesin espirin ben aşık olmam efe en son olduğumda hayatımdan oluyodum sen kurtardın hatırla)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
senden kendimi almayı unutmuşum
Fiksi Remajaanonim sevgilinden ayrıl buğlem nE sen kimsin aq anonim sadece sevgilinden ayrılmanı isteyen biriyim buğlem hee bende ztn salağın teki yazsa da sevgilimden ayrılsam diyodum anonim o senin sevgilin diğil lezbiyen olduğunu biliyorum buğlem :) buğle...