2.Bölüm

55 5 2
                                    

ANDREW'IN AĞZINDAN

Lanet olsun Melody! Şu mesajıma cevap ver! Ah,kahretsin!

Melissa'nın aramasıyla hemen telefonu açtım.

''Melody nerede?'' Sesim öfkeli çıkıyordu.

''Bi meraba demek yok mu?'' İçmişti.Bunu sesinden bile anlıyordum.

''Melody'i verin telefona!'' Telefon yüzüme kapandı.Çıldıracağımı hissediyordum.Ardından gelen mesaja baktım.

Bir fotoğraf vardı!

Melody öylece yatıyordu.Stefan başındaydı.Tanrı'm! 

Fotoğraftan sonra bir mesaj daha geldi.

''Gel ve sevgilini kurtar.Kurtlara yem olacak.'' -Melissa

Melody'i ilk görüşüm bu şekilde olmamalıydı.Ama hiçbir şeyi umursayamazdım.Telefonumu ve ceketimi alarak dışarı çıktım.Arabayı hızlıca çalıştırdım.

Evin kapısı açıktı.Yerlerde boş bira bardakları,bir kaç kıyafet parçası vs. duruyordu.Anlaşılan parti bitmişti.Kapıları tek tek açmaya başladım.Kapıdan içeriye girdiğimde Melody'i gördüm.Öylece yatıyordu.Hemen yanına gittim.Nabzı atıyordu.Masadaki şırıngayı görünce iyice delirdim! 

''Stefan! Çık karşıma piç herif!'' Sesimden sonra bir kahkaha sesi geldi.Stefan içeri girdi.

''Sakin ol Andrew.Ona henüz elimi sürmedim.Bunu senin gözlerinin önünde yapacağım.'' Dedikten sonra Drew'de içeri girdi.Drew'e bir yumruk geçirdim.Ardından Stefan'e yumruklar savurmaya başladım.Nihayet köşeye sıkıştığında dizimle burnuna geçirdim.Burnu kanamıştı.Daha fazlasını hakediyordu.Yere düştüğünde daha çok vurmaya başladım.Melissa ağlayarak bizi ayırdığında kendime geldim.Ashley Drew'i tutmuştu.Bana saldırmasını engellemişti.Ancak Ashley'e hala kızgındım.Melody'i uyuşturucudan ve bu pislik heriflerden uzak tutması gerekirdi.

''Onu öldürecektin.'' Dedi Melissa.Üzerine yürüdüm.

''Asıl seni öldüreceğim.'' Ancak elimi kaldırmamla Melody'nin sesini duymam bir oldu.

''Andrew? Sen misin?'' Ona döndüm.....

DARK FUCKING SMILEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin