*videocall*
- Tu chiar te lasi influentata de mine? ma intreaba Erin.
- Nu imi vine sa cred ca tu chiar iei in seama treaba asta, nu, nu ti-as face asta. Am acceptat sa fiu impreuna cu tine pentru tine si pentru felul tau de a fi, ma simt atrasa de tine, intelegi?
- Ok, dar daca Carrie are dreptate si subconstientul tau te face sa crezi ca e ok ce faci si ca tu asta simti cand de fapt tu doar vrei sa imi faci pe plac si nu vrei sa ma ranesti?
- Tu te auzi ce spui? Cum as putea sa fiu impreuna cu cineva la care nu tin? Intr-adevar, nu am mai avut relatii pana acum, dar stiu si eu ce inseamna sa vrei sa fii impreuna cu cineva si sa te simti atras de cineva. Ma faci sa regret ca ti-am povestit treaba asta, te rog nu te mai gandi la aberatii.
- Ok, imi pare rau, insa si tu ti-ai fi pus intrebari in locul meu. Nu vreau sa te ascunzi de mine sau sa iti fie teama sa imi povestesti lucruri. Imi doresc ca relatia noastra sa fie una cat se poate de deschisa, dupa o zi grea sa pot veni acasa si sa gasesc sprijin din partea ta, iar sentimentul sa fie reciproc.
- Si eu imi doresc acelasi lucru. Acum ca ti-am povestit cum a fost ziua mea, este randul tau. Cum ti se pare la liceu? Cum a fost prima zi? Ai reusit sa iti faci prieteni?
- Uff, a fost o zi plina. Shh nu vorbi, vine cineva.
Tatal ei vine in camera si stau de vorba, imi pare atat de rau ca trebuie sa ne ascundem, insa asta este singura varianta momentan, nu vrem sa fie prea evident ca suntem mai apropiate decat ar trebui si sa ridicam semne de intrebare. Chiar mi-as dori sa vorbesc cu mama mea despre faptul ca m-am indragostit si ca este atat de frumos sa simti fluturi in stomac, insa stiu ca nu ar accepta, cand ma gandesc la asta imi amintesc doar de cuvintele crude care i-au fost adresate fratelui meu 'decat sa stiu ca am un copil asa mai bine te omor sau ma omor'. Ma gandesc de multe ori cum poate un parinte sa spuna asa cuvinte despre propriul copil? Doar pentru ca nu imi place ce iti place tie nu inseamna ca sunt un monstru. Judeci pe cineva pentru ca in loc sa poarte rosu, poarta albastru? Suntem atat de inapoiati, nici nu vreau sa stiu cum va fi cand vor afla adevarul.
- Unde ramasesem? A, da, ziua mea. Pai, a fost mai bine decat ma asteptam, imi cunosc deja mare parte din colegi pentru ca am fost in aceeasi scoala generala si cu unii dintre ei chiar in aceeasi clasa. Pana si o parte din profesorii pe care o sa ii am o sa fie cei care mi-au predat si in generala.
- Wow, mi-as fi dorit si eu sa cunosc persoane cand am intrat la liceu, in schimb a trebuit sa stau singura mare parte din clasa a 9-a pana cand cineva s-a decis sa vorbeasca cu mine, fiind atat de introvertita mi-a fost dificil sa imi gasesc prieteni.
- Ar trebui sa dormim, maine avem iar scoala si trebuie sa ma trezesc de dimineata, nu te superi, nu?
- Nu am de ce sa ma supar, ma poti suna maine dimineata cand te trezesti daca vrei, oricum o ora o sa o petrec aranjandu-ma asa ca nu e nici un deranj.
- Ok, ok. Asa o sa fac. Pusi. Te iubesc. Noapte buna.
- Si eu. Noapte buna.
*end of videocall*
Wow, ea chiar mi-a spus ca ma iubeste, cu voce. Nu imi pot gasi taria sa o spun, in scris, da, foarte usor, nimic complicat, insa sa aud cum imi ies acele cuvinte pe gura? Nu am mai spus niciodata nimanui ca il/o iubesc, imi e atat de greu, sper ca nu s-a suparat, ar trebui sa ii spun ceva curand.
Zilele trec si Erin continua sa aduca vorba de o anume "fata interesanta" cum o descrie ea, care a aparut de nicaieri si sta dimineata cu restul grupului la tigara intre blocuri. Am incercat sa ignor situatia insa devide foarte greu de ignorat. A inceput sa se departeze de mine, iar asta e cel mai dureros lucru. Oare cum arata? Oare ce e atat de interesant despre aceasta fata?
*videocall*
- Erin, vreau sa discutam ceva...
- Da, puiu, spune. S-a intamplat ceva?
- Pai, nu pot sa nu remarc faptul ca a aparut aceasta fata misterioasa "interesanta" in viata ta, iar de atunci esti mai distanta fata de mine. S-a intamplat ceva? Te rog sa imi spui daca nu vrei sa mai continuam, nu vreau sa aflu mai tarziu ca stateai cu mine doar ca sa nu ma ranesti; si o picatura mi se prelinge pe fata.
- Iubire te rog sa nu plangi, nu se pune problema de asa ceva, e doar o fata, nu se intampla nimic intre noi, promit.
- Stii, am ceva sa iti spun, stii testul acela la geografie pentru care am invatat mult? Am luat 3...
- Poftim?! Cum poti sa iei 3?! M-ai dezamagit groaznic sa stii, si acum ce o sa faci? O sa ramai repetenta? Ce, daca termini liceul o sa iti fie prea dor si te-ai gandit sa mai repeti un an?
- Cum poti sa imi vorbesti asa? Nu e indeajuns ca sunt deja suparata? spun si inchid apelul nervoasa incepand sa plang.
*end of videocall*
De ce imi face asta? Credeam ca am cazut de acord ca o sa fim mereu acolo una pentru cealalta, o inteleg ca e suparata ca am luat nota mica insa si mai suparata sunt eu pentru ca am picat, plus la reactia ei deplasata nu ma asteptam. Oare s-a suparat ca am intrebat-o de noua ei atractie? Sunt atat de nervoasa.
*Erin primeste mesaj pe instagram*
Curioasa fiind din fire, deschid instagramul ei si vad ca a primit mesaj de la o anume Blanca pe care nu o cunosteam, insa gandul mi s-a dus direct la acea fata misterioasa care iubitei mele dintr-un anume motiv sau poate chiar motive i se pare interesanta. Imediat dupa ce vad mesajul ii trimit si eu un mesaj lui Erin curioasa fiind cui ii va raspunde prima. Bineinteles ca nu eu am fost acea persoana, ea a ales sa ii raspunda prima data ei, iar dupa un timp care mie mi s-a parut o eternitate, dar de fapt au fost cateva minute in care au corespondat, si-a amintit si de mine. Mi s-a rupt sufletul cand vedeam in ce sila imi raspunde, eram obisnuita sa fie cu mine dulce, sa imi raspunda frumos si din inima, iar ceea ce am primit era exact opusul.
Nestiind ce sa fac si din cauza geloziei ce imi traversa tot corpul am decis sa ii scriu lui Carrie si sa ii povestesc tot asteptand din partea ei un sfat, o idee, o solutie, orice. Nu am mai trecut niciodata prin asa ceva, nu stiam la ce sa ma astept, simteam ca intr-un final avea sa se intample inevitabilul iar noi sa nu mai existam.
- Buna, Carrie. Stiu ca probabil o sa ma certi, insa simt nevoia sa vorbesc cu cineva, te rog sa ma asculti.
- Hei, ce s-a intamplat? Ma poti suna sa stii.
- Nu pot sa te sun pentru ca nu vreau sa auda ai mei treaba asta, e legat de Erin si acea 'fata interesanta' de care imi tot povesteste. I-a dat mesaj, iar de atunci ea nu imi mai raspunde deloc sau imi raspunde in sila, plus ca mi-a spus ca am dezamagit-o prin faptul ca am picat astazi acel test. Sunt disperata, plang incontinuu si nu stiu daca de suparare sau de nervi.
- Mai nu stiu cum sa iti spun asta frumos, insa nu stiu cat de ok este ceea ce se intampla.
- Ugh, nu ma ajuti. Ea spune ca e doar o prietena, insa am un feeling ca e ceva mai mult la mijloc si imi e teama. Dupa 4 luni de relatie nu vreau sa se incheie totul asa, ea mereu a fost sincera cu mine si nu o cred in stare sa ma raneasca asa, insa de cand a aparut fata asta simt ca nu o mai cunosc, e mai distanta si ma face sa ma simt prost cand imi vorbeste asa.
Conversatia este intrerupta de Derek.
-Jes, ce ai? Se vede clar pe tine ca nu mai esti la fel de vioaie, e din cauza lui Erin?
- Nu, nu am nimic.
- De ce minti? Pana si Christina, psiholologul scolii si-a dat seama ca ceva nu este in regula cu tine, nu pacalesti pe nimeni. Nu vrei sa mergi la ea sa discuti treburile astea? Sunt 100% sigur ca te va ajuta.
- Nu, mersi, nu am nevoie de ajutor, nu am nici o problema.
- Ok, cum spui tu. Insa daca nu poti fi fericita intr-o relatie inseamna ca ceva nu e in regula si ar trebui sa te gandesti bine la asta.
De ce toata lumea incearca sa se bage intre noi? Nu e ca si cum o sa ma insele, ma iubeste, asa a spus, ca ma iubeste... Nu ar fi in stare sa ma insele...Nu?... Adorm cu capul plin de ganduri si siroaie de lacrimi pe obraji.
CITEȘTI
love at first sight
RomanceMulti dintre voi probabil nu credeti in iubire la prima vedere, unii din cauza ca nu ati gasit persoana potrivita, altii considerati ca este un cliseu. Ei bine, sunt aici sa va spun ca iubirea adevarata chiar exista, sunt aici sa impartasesc cu voi...