Buna, numele meu este Jessica, prietenii imi spun Jes. Am 20 ani si o sa va povestesc cate ceva din viata mea incepand cu vara din 2017, cand aveam varsta de 17 ani.
Nu am avut primul sarut. Da, stiu, multi dintre voi o sa radeti, insa nu o sa intelegeti niciodata faptul ca astept persoana potrivita. Este vacanta de vara, iar eu impreuna cu fratele meu si inca cativa prieteni ne pregatim de un festival la malul marii, o sa fie minunat. Oh, am uitat sa mentionez ceva despre mine, mereu mi-au placut fetele...si nu intr-un fel prietenos, imi placeau pe bune. Imi placea sa ma uit la fundul lor cand treceau pe langa mine, imi placea sa ma uit la sanii lor, insa niciodata nu m-am gandit ca e ceva grav, am crezut ca toate fetele fac asta. In fine, revenim la festival, unde mergeam, cum am spus, eu, fratele meu(Derek), iubitul lui *da, ati citit bine, iubitul(Andrew)*, Diana si Mary (care erau bisexuale) si inca o fata...sa ii spunem Morticia pentru ca exact de ea imi aduce aminte. Era cea mai rea persoana pe care am cunoscut-o, dovada fiind ca se baga mereu intre Derek si Andrew, incercand sa ii atraga atentia lui Andrew. Dupa ce s-a terminat festivalul, am simtit o oarecare apropriere de Mary, poate din cauza faptului ca imi oferea atentia pe care nu o primeam din alta parte, insa niciodata nu i-am recunoscut asta. Nu am vrut sa dau semnale gresite nimanui.
La scurt timp de la terminarea festivalului, parintii lui Andrew il contacteaza pe fratele meu, au aflat tot. Au aflat ca cei doi erau homosexuali si erau impreuna de un timp relativ scurt, dar care parea o eternitate pentru parinti. Da, multi dintre voi poate judecati in secunda asta, insa...nu stiti cum este sa nu poti fii impreuna cu persoana de care iti place, asa cum gusturile nu se discuta, nu se discuta nici acest lucru. A urmat o mare cearta, cu parintii lui Andrew la mine acasa, iar cei doi au marturisit ca nimeni altcineva nu stia de ei tocmai ca sa nu bage pe nimeni altcineva in probleme. Eram devastata. Eu si Derek am fost crescuti impreuna, am fost la gradinita impreuna, la scoala si la liceu, chiar si in aceeasi clasa fiind nascuti in acelasi an. Cei doi nu mai aveau voie sa se intalneasca si parintii nostrii au cazut de acord pentru o vizita la un psiholog.
Eu eram 'mare fana' a cantaretului Justin Bieber si datorita acestui fapt eram inscrisa pe tot felul de grupuri de facebook pline cu fani. Printre aceste grupuri se afla unul mai special, unde am avut 'onoarea' sa fiu admin. Am cunoscut persoane de peste tot, Botosani, Iasi, Bacau, Severin, Timisoara...si lista poate continua.
CITEȘTI
love at first sight
RomansaMulti dintre voi probabil nu credeti in iubire la prima vedere, unii din cauza ca nu ati gasit persoana potrivita, altii considerati ca este un cliseu. Ei bine, sunt aici sa va spun ca iubirea adevarata chiar exista, sunt aici sa impartasesc cu voi...