Salut. De azi sunt eleva in clasa a 12-a. Wow, cine ar fi crezut ca liceul chiar trece atat de repede pe cat se spune? Nu am putut dormi prea mult noaptea trecuta, mereu patesc asta in prima zi din anul scolar, iar acesta e si mai important deoarece e ultimul an de liceu. In celalalt colt al tarii, lucrurile stateau altfel, Erin era boboaca, primul ei an de liceu. Ma ridic din pat cu gandul ca asta e un nou an de liceu, un nou inceput, ultimul meu an de liceu. Trebuia sa arat cel mai bine, pana la urma eram "seniori", asa ca m-am machiat cum am stiut mai bine, m-am imbracat cu o camasa alba, o pereche de blugi negri si in picioare o pereche de pantofi crem, da, stiu, ca o mica batranica. Ei bine, nu pot spune ca sunt cea mai eleganta persoana pe care o cunosc, nu imi place sa ma imbrac elegant, prefer imbracamintea casual, sa ma simt cat mai comod. Il iau pe Derek si mergem la masina, tatal nostru urma sa ne duca la liceu, autobuzele fiind extra pline in aceasta zi, toti copiii au reinceput scoala, deci era evident motivul.
Odata ajunsi la liceu, incep sa o sun pe Carrie, cea mai buna prietena a mea cand deodata ridic privirea si o fata cu parul portocaliu se apropia de mine. There you are. Ne-am imbratisat de parca nu ne-am mai vazut de un car de ani si cand ne-am dat drumu am observat ca langa noi era si cel mai bun prieten al nostru, Alecsander. Ne-a luat in brate pe rand apoi am inceput sa povestim noutatile verii, avand in vedere ca nu ne-am vazut vara ce a trecut. Carrie incepe, bineinteles, zodia ei este fecioara deci ii place sa fie in centrul atentiei iar acesta era momentul oportun. Ne-a povestit despre toate inimile pe care le-a frant pe parcursul verii si despre noua ei tinta, un baiat cu un an mai mic decat ea. Alec a fost urmatorul, iar eu incep sa cred din ce in ce mai tare ca am o viata tare plictisitoare, oare ce o face Erin? 'Deci, Jes, ai de gand sa ne povestesti ce ai facut vara asta sau vrei sa ghicim noi?' aud si ma trezesc oarecum la realitate. Incep sa le povestesc: 'Pai, eu...nu am facut prea multe, insa am sa va spun un secret amandurora si va rog sa il pastrati pentru voi, nimeni de aici nu mai stie.' Amandoi au facut ochi mari cand au auzit ca este implicat un secret pe care nu il mai stie nimeni, i-am lasat cateva secunde apoi am spart gheata 'am relatie'. Le puteam citi pe fete fericirea si curiozitatea, eram singura din grupul nostru care nici nu avusese primul sarut.- Poftim?! exclama Carrie. De cand? Si de ce nu ai spus nimic mai repede? Vreau detalii, cat mai multe. Cum il cheama? E cu noi in liceu? Cati ani are? E inalt?
- Well...este mai inalta decat mine, insa este o ea, nu un el.
Their jaws dropped. Asta poate insemna doua lucruri, ori i-am socat dar ma accepta oricum, ori i-am socat si nu ma mai vor prin preajma prea curand sau vreodata. Mi-am imaginat de multe ori cum ar fi decurs aceasta discutie cu ei si mereu am pus cele mai rele variante inainte, ca in caz de cea mai urata varianta ar fi fost adevarata sa fiu pregatita emotional.
- Deci ai o iubita? spune Alec pe un ton linistit.
- Cam asa ceva, da, am o iubita. raspund eu, teama putand fi resimtita in vocea mea tremuranda.
- Wow, nu ma asteptam, insa e super cool, o sa te invat tot ce stiu. spune si imi face cu ochiul apoi radem.
- Deci nu sunteti suparati pe mine?
- Jes, nu avem de ce sa fim suparati pe tine, eu chiar te inteleg, sanii sunt mult mai sexy decat orice altceva pe pamantul asta. spune Alec in spirit de gluma.
Carrie il inghionteste.
- Normal ca nu suntem suparati. Ce fel de prieteni am fi daca nu te-am intelege si sprijini? Acum, eu inca vreau sa aud detaliile asa ca varsa tot.
~~~'Buna ziua si bine v-am gasit intr-un nou an scolar....'~~~ se aude tare in boxele amplasate in jurul nostru.
- Continuam discutia mai tarziu la un suc, nu te gandi ca scapi de interogatoriu. spune Carrie si ma ia intr-o imbratisare prieteneasca.
Dupa aproximativ doua ore festivitatea s-a incheiat si alaturi de mai multi colegi de clasa am decis sa mergem in mall-ul din apropiere sa bem ceva si sa mai stam de vorba. Zis si facut, ajungem, comandam si continuam discutia anterioara. Carrie statea langa mine si asculta cu mare atentie deoarece eram nevoita sa vorbesc mai incet ca sa nu mai auda altcineva, da, eram constienta ca eram nepoliticoasa insa nimeni nu a realizat, erau ocupati cu altceva.
- Ne-am intalnit intr-o zi de dimineata, cand a venit in oras cu parintii, era atat de frumoasa, mi-a placut din prima secunda. Stii cum iti spuneam ca ador ochii deschisi la culoare? * Carrie aproba din cap * Pai, are ochii combinati, verzi si albastri, are cel mai dragut zambet pe care l-am vazut, buze roz, sprancene perfecte, e umpic mai inalta decat mine, are vocea umpic mai groasa si cireasa de pe tort este faptul ca are gropite.
- Scuze ca te intrerup, insa ai spus ca a venit in oras cu parintii? Deci nu sta in oras; e din zona?
- Pai...nu e chiar din zona, e la 800 km departare deci va fi o relatie la distanta, insa nu ma deranjeaza, daca e sa fie, va fi indiferent de distanta.
- Wow, cam departe. Continua...
- Ok, am mers si a mancat ceva apoi ne-am plimbat putin si a plecat, insa abia cand m-am uitat la telefon am realizat ca au trecut 4 ore. Am petrecut impreuna 4 ore si nici nu am simtit cand a zburat timpul, asta e dragoste la prima vedere, iti spun, sunt sigura de asta.
- Ea a mai avut relatii? Apropo cati ani are ca nu mi-ai spus?
- Da, a mai avut relatii, si este cam mica, are doar 14 ani, insa nu planuiesc sa fac nimic cu ea deci este in regula.
- Esti sigura de ceea ce simti? Imi este ciudat sa stiu ca iti plac fetele, poate este doar o faza pentru ca *stii tu cine* nu te-a placut?
- Carrie, ar trebui sa stii ca nu este singura fata de care mi-a placut in viata asta. Cum poti sa spui ca sunt influentata? Credeam ca ai spus ca ma sustii, sau au fost doar cuvinte goale? Si da, a mai avut relatii, atat cu fete cat si cu baieti.
Am stat si mi-am terminat bautura in liniste, eram atat de suparata pe ea. Cum imi poate vorbi asa? Ea dintre toate persoanele ar trebui sa ma cunoasca, mereu am fost deschisa fata de ea, poate asta a fost greseala mea.
Vocea ei ma readuce la realitate.- Imi pare rau. Nu trebuia sa iti vorbesc asa. Vreau sa stii ca sunt fericita pentru tine si sper ca in final totul sa fie bine.
Si ma strange in brate apoi cerem nota si plecam.
CITEȘTI
love at first sight
RomanceMulti dintre voi probabil nu credeti in iubire la prima vedere, unii din cauza ca nu ati gasit persoana potrivita, altii considerati ca este un cliseu. Ei bine, sunt aici sa va spun ca iubirea adevarata chiar exista, sunt aici sa impartasesc cu voi...