Au trecut 4 zile de cand m-am intalnit cu Erin si nu imi pot lua gandul de la ea. Am continuat sa vorbim tot acest timp, mi se pare o persoana minunata. I-am povestit celei mai bune prietene despre ea, ea e singura persoana care stie de 'orientarile' mele si i-am recunoscut faptul ca inainte sa ma intalnesc cu ea o consideram 'ciudatica' tocmai pentru ca eu sunt o persoana timida, retrasa, ei bine, Erin e exact opusul meu. Asta ma atragea acum la ea, pe langa gropite, ochi deschisi si faptul ca purta inel. Da, ati citit bine, aveam o mica obsesie pentru persoanele cu inel.
Azi urma ca Erin sa plece inapoi acasa, ma intrista gandul acesta...imi placea compania ei. Ma intrebam daca voi mai putea sa o vad vreodata...sau va ramane doar o vagă amintire de vara.
Ziua eram prin oras cu Derek, Mary si Diana, veneam acasa seara pe la ora 22 si asa imi petreceam timpul liber. Cu cat mai mult timp petreceam cu Mary, cu atat credeam ca pentru mine e mai mult decat o prietena, nu stiam ce sa cred, nu stiam ce sa simt, asa ca am facut ceva.
In seara de 20 iulie cand am ajuns acasa, Erin ajunsese si ea acasa, i-am spus despre mine, de fapt...conversatia a fost in felul urmator:
- Erin, o sa iti spun ceva, dar imi e frica ca o sa incetezi sa vorbesti cu mine, chiar nu vreau asta.
- S-a intamplat ceva? Imi poti spune orice.
- Cred ca imi place o fata, Mary, mai exact.
Apoi, Erin mi-a trimis un videoclip cu ea, care sincer a fost bine-venit, imi era dor de ea si de vocea ei. In clip aceasta spune "Pe bune? Stiam eu."
- Ce? Ce stiai?
- Ca esti bi. Stiam.
- Cum? De unde stiai?
- Pai mi-am dat seama, pur si simplu.
- Oh, ok...atunci iti pot spune inca ceva?
- Da, spune.
- Um...si de tine mi-a aproape placut.
Si am blocat telefonul. Tot acest timp tremuram de emotii, aveam mainile reci si respiram atat de repede...imi era frica de raspunsul ei. Cum sa spun ca 'aproape placut'? Oh doamne Jess... Nu ma pricep deloc la flirtat sau cum s-o numi ce tocmai am facut.
Ledul telefonului de aprindea si se stingea, stiam sigur ca e mesaj de la ea, insa imi era prea frica sa ma uit...
Intr-ul final mi-am facut curaj si m-am uitat.
Era un alt clip...de data asta nu spunea nimic, doar avea o fata tip "poker face" si un text sub "si eu". Am murit. Nu stiam ce sa spun, atatea emotii imi cutreierau corpul, mintea, sufletul. Nu stiam ce sa fac, nu stiam cum functioneaza toata treaba asta cu placutul si relatiile, daca va fii o relatie, si daca va fii, va fii la distanta deci nu stiam daca se merita pentru ca de cele mai multe ori se termina repede si prin faptul ca unul din participanti inseala. Nu asta voiam, asa ca...incercam sa imi scot aceasta idee din cap.
Erin era obosita dupa drum si s-a decis sa se culce, urmand ca eu sa fac acelasi lucru.
Nu imi vine sa cred ce am facut, am recunoscut ca o plac...adica ca o aproape plac...good job Jess.
CITEȘTI
love at first sight
RomanceMulti dintre voi probabil nu credeti in iubire la prima vedere, unii din cauza ca nu ati gasit persoana potrivita, altii considerati ca este un cliseu. Ei bine, sunt aici sa va spun ca iubirea adevarata chiar exista, sunt aici sa impartasesc cu voi...