16 iulie

160 4 0
                                    

Astazi este o noua zi. Vara lui 2017, ma trezesc si ma uit la ceasul care indica ora 8:00. De ce nu pot dormi mai mult nici cand sunt in vacanta?🙄
Ma ridic din pat si merg la baie sa vad parul meu rosu ravasit dupa un somn linistit. Cand ma intorc in camera, pe telefonul meu era un mesaj. Ciudat? Oare cine ma cauta la ora asta? Deblochez telefonul si un nume necunoscut apare pe ecran. Erin Sweet. Hm...oare cine e? M-am uitat prin conversatia noastra si am observat ca vorbisem de vre-o doua ori anul acesta, facea parte din acelasi grup cu Justin Bieber de care va spuneam. Ma intreba daca vreau sa ne intalnim intr-o ora pentru ca e in vacanta cu parintii la mare si va ajunge pe la delfinariul din oras. M-am gandit putin si mi-am spus..de ce nu? Mi-ar prinde bine sa ies putin din casa. Cand fratele meu a auzit ca vreau sa plec, practic m-a implorat sa il iau cu mine ca sa scape de stresul si privirile care il urmareau acasa. Zis si facut, i-am raspuns lui Erin la mesaj pozitiv, m-am machiat putin si am plecat. Singurele cuvinte rostite de catre mama mea inainte de plecare au fost "Derek, fara persoane interzise" facand referire la Andrew. Autobuzul ne-a lasat pe mine si fratele meu la o statie distanta, unde este mall-ul. El a decis ca va ramane acolo cat timp eu merg sa ma vad cu prietena mea.
Am continuat sa ne dam mesaje pana cand am ajuns. Ultimul mesaj trimis a fost "am ajuns", apoi cand am ridicat capul am vazut un coc, apoi un cap care s-a ridicat in spatele unei masini. Venea spre mine. Avea niste ochi atat de frumosi, erau atat verzi cat si albastri, erau deschisi si luminosi, erau unici. M-am topit. A intins mana spre mine si am luat-o in brate. Scuza mea a fost ca asa procedam noi la malul marii. Am facut cunostinta si apoi am intrat sa mancam ceva. De ce imi placea in felul ala? Oare era ceva normal? Imi placea atat de mult vocea ei, care era mai groasa decat a unei fete normale, era misterioasa si ochii ei de o culoare atat de rara...totul la ea mi se parea incredibil.
Am intrat in local, si-a comandat de mancare, eu nu mi-am luat nimic pentru ca nu eram obisnuita sa mananc dimineata, era totusi putin peste ora 9. Am discutat si am aflat ca ea este din celalalt capat al tarii, wow, cam departe...cum ma indragostesc de cineva pe care e posibil sa nu il mai vad vreodata? Dupa ce a terminat, am plecat pe jos spre fratele meu. Pe drum, am incercat sa o pun in tema cu ce s-a intamplat, faptul ca parintii mei au aflat de relatia fratelui meu si ca totul este dat peste cap, moment in care Erin mi-a pus o intrebare. "Tu esti bi?" Wow, nu am stiut cum sa reactionez, ce sa raspund, stiam ca am o anume atractie catre fete, insa nu am crezut vreodata ca este ceva pe bune, asa ca raspunsul meu a fost unul negativ "Nu, tu?". Știam raspunsul, stiam ca este si aveam confirmarea unei prietene pe care o aveam in comun. "Da, imi plac fetele" a raspuns ea. Am ajuns in scurt timp la Derek care parea putin șocat, ma intreb de ce?
Imediat cum ma vede se ridica de pe banca unde statea si imi spune "L-am vazut pe Andrew." Acum inteleg de ce avea privirea aia.
"Cum? Cand? Unde? Ce a spus?" Astea au fost unele din intrebarile mele, eram uimita. Ei nu mai aveau nici un fel de contact, parintii lui Andrew ii monitorizau telefonul, iar pe Derek l-au amenintat ca il dau pe mana politiei daca se aproprie de Andrew, gasindu-i acuzatii false cum ca e dealer.
Aparent Andrew incepuse orele de conducere pentru scoala de soferi, astfel cei doi se puteau intalni putin inainte si dupa sa intre la condus. Am plecat cu cei doi, Derek si Erin sa fumam o tigara, am uitat sa mentionez, Erin era mai mica decat mine cu aproximativ 3 ani, avea 14, urma sa faca 15 in iarna anului ce venea. Erin statea langa mine, iar eu instinctiv mi-am pus capul pe umarul ei...eram asa de linistita, dintr-un anumit motiv necunoscut inca mie, imi placea sa stau asa, imi placea sa stea langa mine. Desi Erin era mai mica decat mine la varsta, era mai inalta cu aproximativ 10 cm si parea destul de matura.
Am fost apoi si ne-am plimbat prin zona, iar apoi am dus-o pe Erin inapoi unde ne-am intalnit ca sa se vada cu parintii ei si sa mearga inapoi la hotelul unde erau cazati. Ma uit la ceas, era ora 13:00. Wow, 4 ore au trecut atat de repede, nici macar nu am observat. Ne-am asezat pe bordura de langa masina lor si am stat acolo o perioada unde am discutat cate ceva cu Erin.
-Si, spui ca esti straight? ma intreaba ea.
-Da, i-am raspuns. Cu toate ca nu am avut inca primul sarut, i-am spus eu uitandu-ma in ochii ei cateva secunde, apoi in jos rusinata. As fi vrut sa o sarut, insa nu stiam cum si imi era frica.
Aceasta a zambit, avea un zambet superb. Mi-a povestit despre relatiile ei trecute si de fata care i-a frant inima. Cand a venit randul meu, i-am povestit de un baiat din liceu de care nu vreau sa mai aud nimic nici macar in ziua de azi pentru simplul fapt ca m-a facut sa cred ca voi ramane singura toata viata mea.
Cand parintii ei au venit, ne-am imbratisat din nou,au urcat in masina si au plecat. Am urmarit masina cu privirea pana cand s-a facut nevazuta prin traficul aglomerat.
Tot restul zilei m-am gandit doar la ea si la ce s-a intamplat. Speram din tot sufletul ca o sa pastram legatura. Nu aveam de gand sa ii spun vreodata ei sau altcuiva ca mi-a placut, ca ea mi-a placut, mai ales dupa ce am trecut prin acel calvar cu fratele meu, stiam ca eu nu o sa pot sa rezist unor asemenea insulte din partea persoanelor care se presupune ca ar trebui sa te iubeasca indiferent de situatie.

love at first sightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum