Pokój był duży. Z wielkim łożem. Polubił, że okno wychodziło na duży las. A. usiadł na łóżku. Nie miał siły na nic. Jego serce było ciężkie. Położył się na łóżku i zasnął. Obudził się w środku nocy. Czuł się słaby. Otworzył okno. Do pokoju wpadło świeże w powietrze. Leżał teraz na łóżku i oddychał powoli. Po chwili usłyszał przytłumione kroki z korytarza. Drzwi od mieszkania sąsiada musiały się otworzyć. Ciekawość zwyciężyła i A. powoli wstał z łóżka. Próbował podsłuchać rozmowę, ale słychać było przytłumione głosy w pokoju. Ktoś zaczął się śmiać. Na chwilę nastała cisza. Potem słychać było szmery i dźwięki namiętności. A. zaczął się trząść. Jego ciało zaczęło drżeć i boleć. Padł na łóżko.
Pamiętał tylko, że ktoś zapukał do jego pokoju. Silnie światło księżyca oświetlało pomieszczenia. Powoli podniósł głowę. Do pokoju wślizgnęła się do niego Laura. Śmiała się cicho. Usiadła na brzegu łóżka. Nie ruszał się z miejsca. Uważnie zaczął przyglądać się dziewczynie. Może to nie była Laura, już sam nie wiedział. Delikatnie dotykał jej dłoń, którą następnie zaczął całować. Patrzyła na niego z radością i powoli schyliła się ku niemu. Jej usta zatopiły się w jego. Powoli przysunął ją do siebie, zaczął pieścić. Przyjemne ciepło wypełniało jego wnętrze. Potem oboje zasnęli w objęciach.
Obudziło go światło słońca, które wpadało do pokoju. Był sam. Zdał sobie sprawę, że Laura nie przyszła tej nocy. Uchylił drzwi i powoli wyszedł do wspólnej toalety na korytarzu.
Wychodził z łazienki, gdy zobaczył, że z mieszkania obok wychodził młody blondyn w fioletowym płaszczu. Uśmiechał się do niego. A. zmieszał się bardzo na jego widok, bo słyszał ich miłość. Z resztą był pewny, że tej nocy u pana Kazika była Laura. Chciał nawet przemknąć do pokoju, ale wydawało mu się teraz to zupełnie głupie. Skinął tylko głowę w geście przywitania. Młodzieniec w fioletowej kurtce odwzajemnił przywitanie i przeszedł blisko, także oboje musnęli się rękami. A. zaczął drżeć i zawstydzony wszedł szybko do pokoju. Usłyszał tylko za sobą śmiech.
CZYTASZ
Droga
Short StoryA. jedzie do małego miasteczka, aby spotkać się tam z dawno niewidzianym ojcem. W trakcie tej podróży spotyka na swojej drodze ciekawych ludzi oraz słucha ich opowieści. Wszystko w sennej atmosferze...