2)SORULAR

489 37 21
                                    

(Merhabalar lütfen yorum yazıp yıldıza basın siz bunları yaptıkça daha motive oluyorum neyse hikayeye geçelim. İyi okumalar.)

Yazardan

Sonraki gün tatil olduğu için Tikuri yatağına uzanmış tavana bakıyordu. Bir yandan da düşünüyordu. Kafasında cevaplayamadığı sorular vardı:

Onlara güvenmeli miyim

Geçmişimi bilmeliler mi

Arkadaş olmalı mıyım

Kalbimin derinliklerini onlara açmalı mıyım

Kahraman mı olmalıyım

Ne yapmalıyım

Bu sorular kafasını doldurmuştu. Bunları şuanlık takmadan kahvaltı için aşağıya indi. Yüzünde yine o soğuk ifadesi vardı. Diğerleri onu görünce bir an duraksadılar ama kızmaması için devam ettiler. Tikuri onları umursamadan masaya oturdu. Herkes gelince yemeğe başladılar. Kimseden çıt çıkmıyordu. Tikuri bu sessizlikten rahatsız olmuştu. Sessizliği bozan o oldu.

Tikuri:Korkmanıza gerek yok. Beni sinirlendirmediğiniz sürece sıkıntı yok. Konuşabilirsiniz. Sizinle daha iyi anlaşmaya çalışıcam.

Tikuri bunları söylemişti çünkü onlarla iyi anlaşamazsa hayatı zorlaşırdı sadece. Özellikle sinirlendirmemelerini istemişti. Eğer sinirlendirirseler bile en azından kendine hakim olmaya çalışacaktı. Çünkü kontrolden çıkmakdan korkuyordu eskisi gibi...

(FLASHBACK START)

???:Yardım edin

???:İtfaiyeyi arasın biri

???:İMDAAAT

(FLASHBACK END)

Bu anıları hatırladıkça başı ağrıyordu. Herkes aralarında konuşmaya başladılar. Kahvaltıyı bitirdikten sonra çoğu kişi ortak alanda idi. Tikuri odasında telefonuna bakıyordu. O sırada kapı çaldı.

Tikuri:Kim o?

Deku:Benim Deku gelebilir miyim?

Tikuri:Gelebilirsin.

Deku içeriye girdi. Tikuri ona sandalyeyi oturması için işaret etti.

Tikuri:Ne için gelmiştin?

Deku:Ben sadece sana teşekkür etmek istedim.

Tikuri:Neden teşekkür ediyorsun ben hiçbir şey yapmadım teşekkür edilecek.

Deku:Bizimle iyi anlaşmaya çalıştığın için.

Tikuri:Bunda teşekkür edilecek bir şey yok ki.

Deku:Hayır. Bunun senin için zor olduğunu anlıyorum. Sonuçta tanımadığın insanlarla yeni bir hayata geçiyorsun aniden. Ama unutma ben her zaman yanında olucam hatta sadece ben değil hepimiz.

Tikuri:Sağol Deku.

Deku:Ben gideyim görüşürüz.

Tikuri:Görüşürüz

Deku odadan çıkar. Tikuri biraz şaşırmıştı çünkü onların kaba,kendini beğenmiş olduklarını sanmıştı. Bunları düşünürken aklına eski bir anısı gelmişti.

(FLASHBACK START)

???:Ben kahraman olup seni öldürücem

???:Neden ki ben size ne yaptım

???:Çünkü sen bir villain'a benziyorsun

???-???-???:hahahahaha

(FLASHBACK END)

Agh lanet olsun neden o anılar aklıma geliyor. Neden unutmadım ki. Neyse sonra düşünürüm. Biraz kafa dağıtmalıyım. Aşağıya ineyim bari.

Tikuri ortak alana iner. Çoğu kişi oradadır ve neredeyse hepsi telefonlarına bakıyordur.

(Telefon bağımlıları gıcıklar.

Katsuki:Ne dedin sen bana

Abi valla kuzenim yazdı

Katsuki:GEL BURAYA

Aaaa yazar r.i.p.)

O da boş bir yere oturur telefonuna bakmaya başlar. O sırada içeri Aizawa sensei girdi.

Aizawa:Tikuri benimle gelmen lazım. Güç denemesi yapıcaz.

Tikuri:İyi

Aizawa:Çocuklar sizde onu izleyebilirsiniz.

Herkes Tikuri'nin performansını görmek için sahaya indi. Tikuri önce topu atması gerekiyordu.

Tikuri Pov:

Ateş gücümle topu hızlandırabilirim. O zaman daha yükseğe gider. Tamam sadece gücümü kontrol etmeliyim. Bunu yapabilirim.

Tikuri topu aldı  o sırada ateş gücünü o eline topladı ve hızlıca attı. Başarmıştı. Aizawa'nın elindeki cihaz 921 m gösteriyordu. Daha sonra başka testlerdende geçti ve hepsinden iyi sonuç almıştı. Arkadaşları onu hayranlıkla izliyordular. Daha sonra testler bittikten sonra Tikuri odasına çıktı. Duş aldı. Daha sonra üzerine kıyafetlerini giydi. Aizawa sensei bugün arkadaşları ile dışarıya çıkabileceğini söylemişti. Mutluydu bu yüzden.

 Mutluydu bu yüzden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombini böyle.)

Daha sonra aşağıya indi. Herkes hazır olduğunda dışarı çıktılar. Önce bir avm'ye gittiler. Oradan iki grup olarak birbirlerinden ayrıldılar. Midoriya,Kaminari,Jirou,Mina,Uraraka,Sato,Sero,Hagakure,Momo ile Tikuri kıyafet mağazasına gittiler. Orada kızlar Tikuri'ye güzel bir elbise seçtiler.

 Orada kızlar Tikuri'ye güzel bir elbise seçtiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbise böyle.)

Ardından Tikuri önemli bir yere gitmesi gerektiğini söyledi. Diğerleri gidip gitmemesi konusunda kararsızdı. Ancak üzerinde özel bir tasma vardı. Bu tasma sayesinde kimseye zarar veremezdi. Bu yüzden ona gidebilirsin dediler. Bir yarım saat sonra geri geldiğinde yurda geri döndüler. PEKİ AMA NEREYE GİTTİ???

(Bu bölüm biraz kısa oldu ancak bu aralar telefonu mu elime pek alamayacağım gomen. Oylarınızı bekliyorum)

U.A.'da Bir VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin