Bakugo'dan
Hiç beklemediğim bir şey yapmıştı. Bana sarıldı. Evet soğuk katil bir kız bana sarıldı.
Tikuri bakugo'dan ayrıldı.
Tikuri:Teşekkürler sanırım yani beni savunduğun için. Neyse ben gideyim artık.
Tikuri'den
Ona sarıldım. Aslında bu uzun zaman sonra iyi hissettirdi. En son bana ailem sarılmıştı 12 yaşımda. O günü dün gibi hatırlıyorum. Ailemi son görüşüm, son sarılışım, en mutlu anım ve son sevgi görüşüm. Bu günleri hatırladıkça kalbim acıyor, göğsüm sıkışıyor, ağlamak istiyorum. Hayır ben güçlüyüm annemler her zaman güçlü olmamı istedi ve ben güçlü olucam. Ama onları çok özledim. Keşke yanımda olsaydınız anne, baba acaba yanımda olsaydınız, ben böyle olur muydum?
Yazar'dan
Evet Tikuri bunları yatağında uzanırken düşünüyordu. Ama sonrasında aşağıya inmeye karar verdi. Canı cips istiyordu. Tabi o bir anime karakteri olduğu için ve ana karakter olduğu için sivilce çıkmıyor oh ne iyi. Ben yesem hep sivilce çıkar. Neyse çok boş yaptım. Evet Tikuri aşağıya inip cips aldı. Ve geri odasına geldi
Tikuri'den
Evet şuan cips yiyip film izliyom çünkü burada yapabilecem en eğlenceli şey bu. Şu yazar bozuntusuda bir susmuyor zaten.
(Yazarın gözü yaşlı :,,,,,( bir oy yazara moral)
Yarın okulda var. Öffff bir defter eksiğim var ne yapcam şimdi. Neyse şu silgi kafadan izin alır giderim.
(İzin aldıktan sonra kesinlikle üşenmedim)
Öfff uraraka ve todoroki ile gitmeliyim. Çocuk muyum lan ben Allah Allah.(İman power:on)Neyse sakinim hoo.
Uraraka:Tikuri sen iyi misin 5 dakikadır yere öfkeli öfkeli bakıyorsun.
Tikuri:Ha yok birşey sizinle gidicem için sinirliyim.
Todoroki:Tamam gidelim.
Birlikte yurttan çıkıp kırtasiyeye giderler. Tabi insanlar Tikuri'den korktuğu için kapşonunu kapattı.
Satıcı:Evet hoşgeldiniz efendim. Neye bakmıştınız.
Uraraka:Arkadaşımıza defter alacaz.
Satıcı:Nasıl bir defter olsun.
Tikuri:Kalbim gibi bomboş olsun yeter.
Satıcı:Ee efendim çizgili mi kareli mi anlamında demiştim.
Tikuri:Çizgili olsun.
Satıcı:Buyrun efendim 12 lira.
Tikuri:Todoroki parayı sana vermişti silgi kafa.
Todoroki:Buyurun efendim.
Tikuri(fısıltıyla):Yakalanmasam ne güzel bir sürü param olurdu
Satıcı:Bir şey mi dediniz efendim
Todoroki:Öhöm öhöm
Tikuri:Yok birşey
Sonra yurda gittik falan öff akşam oldu işte yemek yiyip yattım. Sonra ki gün okula gittiğimde bir sürpriz ile karşılaştım. Bu sürpriz beni oldukça şaşırtmıştı. Evet size ne gördüğümü anlatsam mı acaba. Gıcıklığına anlatmasam mı? Aman neyse söyleyem bari. Sınıftakiler toplanmışlar ellerinde hediye paketleri vardı ve sınıfı biraz süslemişlerdi. Hayır bir de bana veriyolar hediyeleri. Bu aralar hediyeler, teşekkürler üst üste noluyor amk.
Tikuri:Bunlar benim için mi?
Bakugo:Yoo biz aslında başkasını bekliyoruz. Salak mısın?
Tikuri:Kapa çeneni
Uraraka:Neden bu kadar şaşırdın ki
Tikuri:Hiç bana hediye alan birisi olmadı. Tabi ailem dışında onlarda en son 12. yaş günümde aldılar. Sonra...aman neyse boşverin. Teşekkürler sadece.
Todoroki:İstersen bize anlatabilirsin
Tikuri:Boşverin dedim ya
Deku:Sen nasıl istersen
Evet biraz eğlendiler. Hepsi hediyeleri Tikuri'ye verdiler. Pasta kestiler ve eğlendiler. Ve o an Tikuri'nin ilk defa güldüğünü gördüler. Ancak kısa bir süre. Ve bu arada Aizawa'dan izin almışlardı. O gün öyle geçti. Akşam olduğunda hepsi akşam yemeği yiyip yattılar.
(Zaman hızla akıp geçiyor ah ah)
Ve Tikuri yatağına yatıp rüyalara daldı.
DEVAM EDECEK...
Tikuri:Lan niye devam etmiyon
Ben:Sınavlar var amk
Tikuri:Heee allah yardımcın olsun.
Evet sınavlarım başlıyor atabildiğimde atacam bölümü. Şu sınavlardan nefret ediyorum. Neyse görüşürüz.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U.A.'da Bir Villain
Fiksi PenggemarTikuri Tokita 14-15 yaşında bir katil. Ancak bir gün yakalanıyor ve özgünlüğü güçlü olduğu için U.A.'nın kötüler rehabilitasyon programı kapsamında U.A.'da yeni bir hayatı başlıyor.Bakalım bir kahraman olup geçmişi unutacak mı?¿