6)VİLLAİNLAR

373 22 28
                                    

Merhaba yine ben. evet bölüme geçmeden önce yeni kitap çıkardımm. Afton family tepki kitabı. Aftonları sevenler okuyabilir. İstek tepki alıyorum. Uzatmadan bölüme geçek.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tikuri'den

Sonunda normale döndüm. Aslında erkek olmak fena değildi. Hayır yani baklavalarım bile vardı.

(bdkfnskcbkscjscjjdci)

Neyse. Bakın benden demesi kesin gene başıma birşey gelecek. Neden mi !? Çünkü ben ana karakterim. Oh şuan usj mi ne öyle birşeye gidiyok. Alıştırma yapacakmışız. Öfff hiç antrenman yapmak istemiyorum. Keşke yakalanmasaydım. Varya hep o yazar yüzünden. Ah işte vardık bile.

Yazardan

Otobüs usj'nin onünde durdu. Herkes inince onları bir pro hero karşıladı. Bir ton şey söyledi. Tabi tikuri hiç dinledi mi? Yok. Evet hepsi içeri geçti.

(Kısa bir bilgilendirme. Tikuri villainları sevmiyor. Nedeni ise masum insanlara zarar vermeleri)

Tam hocalarını dinlerkene birde ne görsünler...

REKLAMLAR

Evet sayın seyirciler all might donları bol satıldığı için yeni bir kampanya yaptık.En sevdiğiniz ship nedir!?

Bakudeku

Tododeku

İzuocha

Kamijirou

Kirimina

Kirikami

Todomomo

Evet bakalım en çok hangisi seçilecek!?

REKLAMLAR BİTTİ

Meydanda geniş bir portal açıldı. Ve içinden villainlar çıkmıştı. Öğrenciler şaşkınlıkla o tarafa bakarken öğretmenler savaş pozisyonu almıştı.

Aizawa:..... öğrencileri tahliye et.

İida:Hocam ya siz

Aizawa:Hemen gidin dedim

Ve aizawa villainler ile savaşmaya başladı. Öğrenciler ise çıkışa doğru koşuyordu. Ancak önlerine gelen portal adam çıkmalarını engelledi.

Tikuri pov:Ah şu sinir bozucu villainler.

Ve portal adam hepsini farklı bölgelere dağıtmıştı.

Tikuriden:

Her yer karanlık olmuştu. Ve şuan denize düşüyorum. Noluyor aq. Ben ne ara buraya geldim. Ve belime dolanan birşey beni gemiye çekti. Tsuyu imiş. Ve şuan ne yapmamız gerekenleri düşünüyorlar. Ve o sırada Midoriya'nın dediğiyle aydınlanmıştım

Deku:Bizim elimizde de bir avantaj var. Bizim muhtemelen özgünlüklerimizi bilmiyorlar. Bilselerdi tsuyu'yu yangın bölgesine gönderirdiler.

Tsuyu:Haklısın *kero*

Tikuri:Planın ne

Midoriya:Bir dakka... Sen bizim tarafta mısın?

Tikuri:Evet çünkü onlar masum insanlara zarar veriyorlar. Bir katil olsamda masum insanların zarar görmesi hoşuma gitmiyor.

Midoriya:Tamam

Mineta:WAAAĞHHH NE YAPICAKSINIZ Kİ ONLAR VİLLAİNLAR

Tikuri:Sus lan bücür üzüm pekmezi. Sen anlat Midoriya

Midoriya:Tamam

Birşeyler anlatır falan filan.

Tikuri:Bir dakika deku ben acı özgünlüğümle enerji yayabilirim.

Midoriya:Tamam.

    Tikuri ve Midoriya aşağıya atladılar. Aynı anda Deku ve Tikuri güçlerini kullanarak suya vurdular. Tsuyu onları tutup kıyıya çıkardı. Zaten Villainlar yapıştı birbirlerine Mineta'nın toplarıyla. Ve ilk engeli atlatmışlardı.
    Hepsi Aizawa'nın olduğu meydana bakıyordu. Aizawa kanlar içindeydi. O sırada Tomurcuk onları fark etti. Tam elini Tsuyu'ya değdirecekti Aizawa son gücüyle özgünlüğünü etkisiz kıldı. Ancak nomu Aizawa'nın kafasını yere vurdu.

Tomurcuk:Etkileyici özgünlük Silgi kafa

Tomurcuk tam elini değdirecekken...

(Allmight birazdan gelecek sabredin)

Tikuri bir cesaretle onun kolunu tutup anka özgünlüğüyle yaktı.

Tomurcuk:Agh lanet olası veletler

Tikuri:Velet sensin tomurcuk

Tomurcuk:Sen bana mı tomurcuk dedin...

Tomurcuğun sesi korkutucu bir şekilde çıkmıştı. Tikuri korksada bozuntuya vermedi.

Tikuri:Tabi sana dedim. Noldu yoksa beni öldürür müsün yürüyen ceset.

Tomurcuk:SENİ...

Tomurcuk lafını bitiremeden kapı kırıldı. Ve gelen kişi muz kostümü giymiş ve "I am a banana" şarkısı söyleyen bendim.

(Şaka şaka)

Ve gelen kişi allmight'tan başkası değildi.

(Buraları atlayacam. Savaşıyor falan işte. Savaşdan sonra)

Aizawa, Allmight ve diğer yaralananlar hastaneye kaldırıldı. Ve öğrenciler yurtlarına geçtiler. Hepsi için yorucu bir gündü. Çoğu ortak alanda sohbet ediyordu. Tikuri'de onlardan biriydi.

Tsuyu:Tikuri sana birşey sorabilir miyim?*kero*

Tikuri:Sor

Tsuyu:Sen bir katilsin değil mi?

Tikuri:Evet

Tsuyu:O zaman neden villainlara karşı çıktın ve savaştın.

Kirishima:Vaaay onlara karşı mı çıktın

Kaminari:Bu çok iyi dostum

Bakugo:Tch

Tikuri:Sağolun. Ve soruna gelecek olursak. *nefes verir* Orada söylemiştim zaten. Ben bir katil olsamda masum insanlara zarar vermiyorum. Ya da verenleri sevmiyorum.

Uraraka:Ama sen bir katilsin...

Tikuri:Öldürdüğüm kişilere bakın bir. Ben zorbaları, ayrımcılık yapanları öldürüyorum.

Kirishima:Peki neden!?

Tikuri:Bu geçmişimle alakalı. Şuan size söyleyemem. Zamanı gelince anlatırım.

Deku:Sen nasıl istersen

Tsuyu:Bu arada beni kurtardığın için teşekkürler.

Tikuri:Birşey değil. Saat geç olmuş ben yatıyorum. İyi geceler.

Hepsi:İyi geceler

Ve Tikuri yorgun bir şekilde yatağına uzandı. Sonuçta yorulmuştu.

Tikuri:Yazar bitir artık uyuyacam

Yazar:peki peki 😑😑😑

Ve Tikuri uykuya daldı. Ancak bilmiyorduki yakında diğerlerinin geçmişini öğreneceğini.

Bölüm gecikti üzgünüm.

U.A.'da Bir VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin