5)ERKEK OLDUM

326 26 13
                                    

Hemen bölüm yazmak istedim. Her bölümde farklı farklı olaylar yapıcam. Hepsinde Tikuri'nin geçmişinden bir bölüm olacak. Çok uzattım. İyi okumalar.

Tikuri'den

Evet şuan napıyorum acaba. Tabi ki şu sıkıcı kahramanlık tarihi dersini dinliyorum. Hayır bir de sanki çok birşey anlıyorum gibi giriyorum bu derse ya. Bu arada yazardan öğrendim bazılarınızın sınavları iptal olmamış. Allah yardımcınız olsun valla şu sınavlar çok sinir bozucu. Ben yaşadım yani. Neyse dersi dinliyormus gibi yapam bari. Bu arada size daha değişik davrandığımın farkındayım. Yazar bozuntusu böyle davranmazsam kitaptan gidebileceğinizi söyledi o yüzden yani. Neyse devam edin.

Yazar'dan

Evet Tikuri boş yaptıktan sonra dersleri sıkıcı bir şekilde devam eder. İçeri Aizawa ve Hatsume girene kadar...

Aizawa:Evet çocuklar Hatsume özel bir icat yaptı ve bu makineyi kullanmak için aranızdan birini seçicem. Hmm Tikuri gel bakalım.

Tikuri:Ne neden ben acaba?!

Aizawa:Çünkü canım öyle istedi. Zaten bir şey olursa çok birşey kaybetmeyiz.

Tikuri:Sizden nefret ettiğimi söylemiş miydim?

Aizawa:Evet bir çok kez neyse gir hadi.

Tikuri:Tamam

Tikuri makinenin içine girer. Makineyi çalıştırırlar ve sonra Tikuri makineden çıkınca sınıf şok olur. Peki niden acaba???

REKLAMLAR

Evet sayın seyirciler. Bir Allmight donu alana ikincisi bedava. Allmight donunu kaçırmayın derim.

KİTAP DEVAM EDİYOR

Evet Tikuri erkek olmuştu.

Evet Tikuri erkek olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Görünüşü böyle sayın. Sac rengi pek uymadı ama çaktırmayın.)

Tikuri:Ne bakıyonuz lan öyle. Ve kızların neden burnu kanıyor.

Mina:A-aynaya b-bak

Ve Tikuri aynaya bakar. Tikuri şok. Bende bim. Evet bu bayat espriden sonra devam edelim.

Tikuri:Bu ne be. Ben neden erkeğim aq.

Hatsume:Sanırım bir sorun oluştu. Bir gün boyunca böyle kalmalısın.

Aizawa:Hadi bugünlük tatil hepinize.

Herkes:En büyük hoca bizim hoca.

Evet hepsi yurtlara giderler ortak alanda tv izlerler.

Mineta:Kızlar Tikuri'nin erkek halini görünce burunları kanadı ve gözlerini alamadılar. Ama bana bakınca tekme atıyorlar. Acaba kısa olduğum için mi?

Bakugo:O yüzden olduğunu düşünüyorsan çok yanılıyorsun sapık üzüm.

Mineta:Kalbimi kırıyorsun bakugo.

Bakugo:Banane

Tikuri:Benim hakkımda konuşmayı kesin. Zaten erkek olmak çok garip bir de sizinle uğraşmayayim.

Mineta:Sustum🤐🤐🤐

Jirou:Arkadaşlar Aizawa sensei'den izin aldım. Hadi dışarı çıkalım.

Hepsi:Yess bee

Evet hepsi dışarı çıkarlar. Bir avm'ye gelip alışveriş yaparlar. Ve bir kafeye otururlar. Tam o sırada yanlarına bir kaç bayan gelir.

Bayan:Merhaba aranızdan birinin numarasını alabilir miyim?

Tikuri:Hanımefendi sizi tanımıyoruz. Lütfen gider misiniz!?

Bayan2:Tanışabiliriz.

Bakugo:Basın gidin lan.

Bayan:Ah hadi ama

Tikuri:Sanırım duymadınız. GİDİN LAN.

Bayan:A-afedersiniz biz gidelim.

Bayanlar gider. Diğerleri Tikuri'yi sakinleştirir. Ve yurda giderler.

Tikuri:Sinirlerim bozuldu ya. Bıraksaydınız da öldürseydim onları.

Deku:Birini öldürmek yok diye kaç kere diyeceğiz.

Tikuri:İyi iyi...

Bakugo:Kim benle PS4 oynicak. Tabi beni yenemezsiniz ama olsun.

Tikuri:Bana karşı var mısın lan

Bakugo:Ooo birileri fazla iddialı.

Ve PS4 oynamaya başlarlar. Son anda Tikuri kazanınca Bakugo delirir. Ve Tikuri'ye saldırmayı dener. Ve Tikuri erkeğe dönüşüp kaslı olduğu için onu yere serer. Bakugo pes edip tch'layarak odasına gider. D C oynamaya karar verirler çünkü yazarın aklına başka birşey gelmez.

Kirishima:Ben başlıyorum o zaman. Bakugo D mi C mi?

Bakugo:D

Kirishima:Saçların neden böyle

Bakugo:Saçlarım aslında normal ama ben patlatıp yapıyorum.

Kirishima:Garipmiş.

Bakugo:Mina D or C

Mina:C

Bakugo:Kendini yeşile boya

Mina:Dostum intikamım acı olacak

Ve mina kendini yeşile boyar. Sınıf anırmaya başlarlar tabi.

Mina:Tikuri D or C

Tikuri:C

Mina:Bize kaslarını gösterir misin

Ve Tikuri kaslarını gösterir. Kızlar burun kanamasından bayılırlar. Mineta bunu çok kıskanıp ağlamaya başlar. Ve herkes odasına çekilir. Böylece bir günü daha geride bırakırlar. Ve Tikuri yatağına uzandığında geçmişinden bir anı gelir aklına...

(FLASHBACK START)

???:Iyyy erkeğe benziyorsun

???:Kız dediğin böyle olur ezik

???:B-ben ezik değilim

???:Kes ezik hahahaha

BÖLÜM SONU...

Umarım beğenmişsinizdir.

U.A.'da Bir VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin