3)GRUP

419 31 31
                                    

Açıkçası diğerleri nereye gittiğini merak ediyorlardı. Ona defalarca sordular ancak sert bir şekilde geri çevrildiler.

Mina "Konu Tikuri" adlı grubu kurdu. Mina Tikuri dışındaki herkesi ekledi.

Bakugo:Bu grup ne lan

Deku:Sakin ol kacchan

Bakugo:Sus lan inek

Sero:Sakin ol cidden bakugo

Kirishima:Sakin bakubro

Bakugo:Susun lan

Mina:Arkadaşlar bu grubu adından anliyacağınız üzere tikuri hakkında konuşmak için kurdum. Çünkü bizden birşeyler saklıyor.

İida:Arkadaşlar bu onun özel hayatı karışmayalım derim.

Mina:Hadi ama iida sende merak etmiyor musun?

İida:Ediyorum ama karışmamak en iyisi.

Kaminari:İida bir sus awsu

Uraraka:Peki sizce ne saklıyor?

Mina:Bilmiyorum

Kaminari:O gittiği yeri bulabilirsek anlarız bence.

Kirishima:Aynen

Todoroki:Ben yokum.

Hagakure:Hadi ama todoroki

Uraraka:Sen olursan işimiz daha çok kolaylaşır.

Kirishima:Aynen bro erkekliğede bu yakışır.

Todoroki:Tamam peki ama nasıl bulacaz.

Bakugo:LAN BURADA UYUMAYA ÇALIŞIYORUM BİR SUSUN. BENİ BU OLAYLARA KARIŞTIRMAYIN.

Deku:Arkadaşlar bencede eğer anlatmak isteseydi anlatırdı. Cidden kurcalamamız doğru mu?

Mina:Elbette o bizim sınıf arkadaşımız. Eğer öğrenirsek ona yardımcı olabiliriz.

Deku:Bilemiyorum...

Kaminari:Hadi bro kırma bizi

Uraraka:Lütfen deku-kun

Koda:Çok boşsunuz.

Sato:Koda doğru diyor onun hayatından size ne?

Hagakure:Beğenmiyorsanız çıkın

Mina:Ama sakın ona söylemeyin

Sato:Peki

Sato ve Koda kişileri gruptan çıktı.

Mina:Tamam onun gittiği tarafı biliyoruz todoroki eğer sen istersen kamera kayıylarını gösterirler bence. Böylece buluruz.

Deku:Bunu yapmamalıyız bence bizimle iyi anlaşmaya çalışıyor ve bunu yaparsak yeniden soğuk olucaktır.

Mina:Banane

Bakugo:Pembe uzaylı beni bir dakka yönetici yap lan

Mina:neden

Bakugo:Yap lan işte

Mina:Ok

Mina kişisi Bakugo kişisini yönetici yaptı. Bakugo kişisi Tikuri kişisini ekledi.

Bakugo:Alın onun önünde konuşun bunu

Tikuri:Beni neden bu gruba aldınız.

Mina:Eee ş-şey

Tikuri:Ve neden grubun adı "Konu Tikuri"

Mina:Bakugo Allah senin belanı versin

Tikuri:Açıklayın lan

Deku:Tikuri senden özür dilerim hepimiz adına. Biz senin o gün nereye gittiğini ve neler yaşadığını merak etmiştik. Arkadaşımızda bu konu hakkında konuşmak için bu grubu kurmuş ancak yaptığının yanlış olduğunu anlatıyorduk. Biz tam anlatırken bakugo senide almış.

Tikuri:Bana bakın gereksizler benden ,benim hayatımdan size ne. Eğer bir daha bu konuyu açarsanız. Sinirlerime hakim olamayacağım. ANLADINIZ MI LAN.

Mina:Afedersin bir daha yapmayacağım merak etme.

Tikuri:İyi

Bakugo kişisi grubu kapattı.

Mina, Denki, Kirishima, Hagakure ve Uraraka odalarından çıkıp Bakugo'nun odasına doğru yürüdüler. Kapının önüne gelince tıklattılar.

Mina:Bakugo kapıyı açar mısın?

Bakugo:NE İSTİYORSUNUZ LAN.

Denki:Seninle bir şey konuşmalıyız.

Bakugo kapıyı açar. Diğerleri içeriye girer.

Bakugo:Ne istiyorsunuz

Kirishima:Neden yaptın

Bakugo:Neyi

Uraraka:Neden onu gruba aldın

Bakugo:Onun özel hayatından size ne

Hagakure:Onu önemsediğimiz için öğrenmek istedik. Ayrıca sen istemiyorsan çıkabilirdin.

Bakugo:Ne diyon lan sen

Mina:DİYOR Kİ NEDEN BUNU YAPTIN.

Bakugo:ONUN ÖZEL HAYATINDAN SİZE NE. İSTESEYDİ SÖYLERDİ. AYRICA İNSANLARIN ÖZEL HAYATINA BURNUNUZU SOKMAYIN. ONUN DÜŞÜNCELERİNE ÖNEM VERDİNİZ Mİ GERÇEKTEN HA. VERMEDİNİZ SİZ SADECE MERAKINIZI GİDERMEK İÇİN YAPTINIZ. BELKİ BİLMEMİZİ İSTEMEDİĞİ ŞEYLER YAŞADI. BELKİ ÖĞRENSEYDİNİZ ÜZÜLECEKTİ. SALAK İSTEKLERİNİZ YÜZÜNDEN ONUN KALBİNİ KIRMAYA HAKKINIZ YOK. GERÇEK BİR ARKADAŞ OLSAYDINIZ ONU KÖTÜ HİSSETTİRECEK ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞMAZDINIZ.

Kirishima:B-bakubro biz...

Bakugo:Defolun

Dığerleri odadan çıkar. O sırada kapı çalınır. Bakugo onun Tikuri olduğunu anlamıştı. İçinden acaba duydu mu dedi. Aslında Bakugo arkadaşlarını önemsiyordu. Ama dışa yansıtmıyordu. Anlamıştı Tikuri'yi. Kalbinin kırık olduğunu, üzüldüğünü. O yüzden bunları demişti. Şuan diğerlerinin ne düşündüğünü önemsemiyordu.

Tikuri'den

Odamdan çıkmıştım. O sırada Mina ve diğerlerini gördüm. Nerye gittiklerini merak ettim ve onları gizlice takip ettim. Bakugo'nun odasına gidiyorlar. Acaba ne yapcaklar. O sırada içeri gittiler. Gizlice onları dinlemeye başladım. O sırada Bakugo'nun dedikleri ile mutlu olmuştum. Beni önemsiyordu. Bu beni...mutlu etti sanırım. Diğerleri duymamıştı. Aşağıdaydılar. O sırada Minalar gidince Bakugo'nun kapısını tıklattım.

Tikuri:Bakugo girebilir miyim?

Bakugo:Tabi

Bakugo'dan

Tikuri odaya geçti. Acaba ne diyecek? Dediklerimi duydu mu? Nasıl bir tep... diyecekken Tikuri hiç beklemediğim bir şey yaptı...

DEVAM EDECEK...

(Üzgünüm bölüm gecikti. Telefonumu pek alamiyorum. Neyse kendinize dikkat edin.)

U.A.'da Bir VillainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin