- Bella készülődj! Egy óra múlva indulunk! - kiáltott fel lányának Druella.
- Mindjárt anya, még egy kicsit pihenek! - kiabált vissza Bellatrix.
- Nem mindjárt, MOST! - Üvöltötte Cygnus - ez a hozzáállás nem méltó egy Blackhez. Vegyél példát a húgodról!
- Melyikről? - kérdezett vissza Bellatrix szemtelenül, mire a szomszéd szobából nevetés hallatszott ki. A kerdes teljesen egyértelmű volt. Bellánk két húga volt, Andromeda és Narcissa. Andy mindig nagyon szemtelen lány volt, pont mint Bella a " jó kislány" mindig Cissy volt.
- Szerinted?! Te és Andromeda semmire sem vagytok jók! - kiabálta Cygnus és bisztos volt benne, hogy ezek után egyik lány se mer majd feleselni, de tévedett:
- Hallod Bella?! - Hallatszodott Andromeda nevető hangja a szobából.
- Andromeda, ha nem fogod be a szádat... - kezdte Cygnus ám Andy belevágott a szavába
- Tessék apa, mit mondtál?
- ANDROMEDA!!!!! - Cygnus örjöngve rohant fel a lépcsőn és benyitott Andy szobájába. Odament az ágyhoz és lerántotta Andromedáról. Ám a takaró alatt nem volt senki. Cygnus mérgesen elindult Bellatrix szobájába, mivel sejtette, hogy Andy bellához menekült, mint mindig apja haragja elöl. Cygnus benyitott a szobába, de ott se volt senki. Cynus benézett az ágy alá, a szekrény alá az íróasztal alá, de se bellatrix se Andromeda nem volt sehol, így hát Cygnus mérgesen de lement az étkezőbe. Eközben Narcissa szobájában két lány önfeledten nevetett, a harmadik pedig mosolyogva a fejét csóválta.
●Bellatrix összeszorult szívvel szált fel a Roxfort exprsszre. Mikor a vonat elindult édes annya könnyes szemmel integetett neki, Narcissa csöndben állt szülei mellett, Andy vígan szaladt a vonat mellett, apja pedig azt kiabálta utána, hogy kitagadja ha nem a mardekárba kerül. Bellatrix elindult helyet keresni magának. Végül néhány idősebb mardekáros társaságában talál magának helyet.
Mikor a vonat megállt Bella leszállt és odament az elsősöket hívogató fél óriáshoz. A Roxforthoz csónakokkal jutottak el. Az elsősök beözönlötek az iskolába és megálltak a nagy terem elött. Ott egy 40 körüli boszorkány elmonda nekik, hogy a teszlek süveg fogja őket beosztani. Belatrix alig figyelt Mcgalagonyra, neki apja már régen elmondta, hogy mi fog vele történni. Mikor Mcgalagoy befejezte a mondandóját mindenki bement a nagy terembe é Mcgalagony elkezdte olvasni a neveket:
- Abbott Tom
A fiú félénken kisétált a süveghez.
- HUGRABUG
Bellatrix már is ellenszemvesnek találta fiút. Hiába próbált mindenben ellent mondani apjának, azért nmi híuság benne is volt például felettébb lenézte a sárvérűeket és a hugrabugosokat.
- Black Bellatrix
Bellatrix büszkén, feltartott fejjel sétált a süveg felé. Leült a három lábú székre és Mcgalagony a fejére tette a süveget, ami épp, hogy Bella fejéhez ért már el is kiáltotta magát:
- MARDEKÁR
Bellatrix önelégült mosollyal az arcán sétál a vidáman tapsoló társai közé és leült Rodolphus Lestrange és Livianna Greengrass közé. Mind a ketten 1egy évvel voltak nála idősebbek.
A beosztás véget ért és megkeződött a lakoma, evés után pedig a mardekár prefektusának segítségével fel mentek a klub helységükbe. Bellatrix megírta szüleinek, hogy a mardekárba került, majd miután elkülde családjának lement a többiekhez beszélgetni. A klub helységben még sokáig beszélgettek egymással. Bellatrix új barátokat is szerzett magának: a másod éves Rodolphust és Liviannát rajtuk kívül pedig összebarátkozott a vele szintén egy idős Imelda Rose-al is. Úgy tíz óra körül minden mardekáos elment lefeküdni háló körletébe. Bellatrix is felment ám ő nem feküdt le rögtön mint, ahgy társa tették. Leült az ablak melletti székre és cak bámult ki az ablakon. Boldog volt, hogy most egy ideig nem lesz othon. Nem szerette a családját, kivéve két hugát. Apja mindig mindenért őt tette felelőssé bármi történt bármikor. Á hiába haragudott rá mindenért, lelke mélyén valamenyire még is igazat adott neki.
- Bebizonyítom, hogy jó vagyok valamire! - gondolta mérgesen majd lefeküd az ágyába.
Az elalvás elötti utolsó gondoata az volt, hogy, egyszer még rá is büszke lesz valaki. Bebizonyítja, hogy jobb mint azt apja hinné. Sőt még az apjánál is jobb.
YOU ARE READING
A SÖTÉTSÉG ÚTJA //Befejezett✔// (Bellatrix Lestrange)
FantasyBellatrixot a Harry Potter könyvekből egy bunkó szadista nőnek ismerjük meg és gyermekkoráról szinte nem is esik szó. De lehet, hogy kislányként teljesen más ember volt... És gondoljunk csak bele, milyen lehetett az út aminek végén Bellatrix halálfa...