Andromeda kitagadása után egy nappal
- Nem láthatod soha többé. - Hallotta Narcissa édesanyja hangját és zokogásban tört ki. Druella a hátát simogatta, de lelkében ő is nagyon szomorú volt.
Bellatrix az ablaknál állt és csak meredt a távolba. Nem látszott rajta, de mélységesen megbánta tettét és csak a büszkesége nem engedte, hogy elmenjen megkeresni Andromedát, hogy bocsánatot kérjen. Mindenért magát okolta. Nem kellett volna rátámadnia Andromedára, nem kellett volna elvinnie a Black házba. Milyen szép is lett volna, de ami történt, az már úgy marad és ezt kell elfogadni.
Két évvel később
Narcissa férjhez ment Lucius malfoyhoz, aki halálfaló, így kapcsolata Bellatrixal nem romlott meg. Már egyikőjük sem él a Black házban, Bellatrix most már, hogy Andromedát kitagadták egyre kegyetlenebb és szadistább, Narcissa nem tudja elfelejteni Andyt és továbbra is nagyon szomorú, de nagyon szereti Luciust, nemsokára lesz egy gyerekük.
Sötétedett. Narcissa Malfoy a kertben sétált és azon gondolkozott, hogy vajon fiú, vagy lány gyermeke fog születni. Igazság szerint fiút akart, mivel nagyon fájt neki Bella és Andy párbaja és remélte, hogy ugyan ez nem történhet meg fiúkkal. Szeretett volna gyermekének boldog életet biztosítani, de hogyan ha az apja és a nagynénje halálfaló és Voldemort egyre erősebb? Narcissa rettegett a Sötét Nagyúrtól, bár hasonló nézeteket vallottak a mugliktól és sárvérűekről.
Azóta teljesen besötétedett, de Narcissát ez nem igazán zavarta. Elmotyogott egy lumost, ezzel fényt gyújtva pálcája végében és így sétált tovább gondolataiba mélyedve. Felnézett az égre. Teli hold volt. Ekkor meghallotta, azt a jól ismert gúnyos, gonoszos nevetést. Kinézett az utcára és igaza volt. Kint épp Bellatrix szaladt el nevetve. Megállt az egyik utcai fa mellet és megszállott mosollyal az arcán felemelte pálcáját, amiből fekete fény tört elő. A fény, végűl egy képpé állt össze. A Sötét jegy! Ismerte fel Cissy. 'Nem, nem lehet! Bella nem lehet gyilkos!' Győzködte magát, Narcissa, mivel emlékezett meg arra mikor Lucius jegyről mesélt. Azt mondta, hogy sötét jegyet csak akkor küldenek fel a halálfalók, ha megöltek valakit.
Narcissa kirohant a kertből.
- Bellatrix! Mi történt? - Kérdezte még futtában.
- Morty-ék halottak! - Morty-ék az utca végében laktak. Egy három yerekes mugli család.
- Nem, Bella hogy tehetted!?
- Te csak ne védd a koszos muglikat! - Förmedt, húgára Bellatrix, aki szívesen visszavágott volna, hogy nem érdeklik a muglik, csak nem akarja, hogy a nővére gyilkos legyen, de belátta, hogy most jobb, ha inkább hallgat.
《●》
Két évvel később
Narcissa fia, Draco már egy éves
CZYTASZ
A SÖTÉTSÉG ÚTJA //Befejezett✔// (Bellatrix Lestrange)
FantasyBellatrixot a Harry Potter könyvekből egy bunkó szadista nőnek ismerjük meg és gyermekkoráról szinte nem is esik szó. De lehet, hogy kislányként teljesen más ember volt... És gondoljunk csak bele, milyen lehetett az út aminek végén Bellatrix halálfa...