A SÖTÉTSÉG FELÉ

147 10 0
                                    

Néhány héttel később 

A Sötét Nagyúrnál tett látogatásuk után Bellatrix valahogy ugyan olyan kedves lett mint az előtt. Ugyanúgy játszott húgaival mint régen, ennek pedig Cissy és Andy nagyon örült. Bellatrix is nagyon boldog volt de elhatározta, hogy gyakorolja majd a sötét varázslatokat (pl.: Avadakedavra, Crutcio, Imperio) és így igazi halálfaló lehet majd belőle.

Nyári szünetben

Bellatrix, narcissa és Andromeda a közeli erdőben sétáltak. Bellatrix és Andromeda sokszor kiszöktek már ide, de narcisát csak ritkán sikerült magukkal rángatniuk. Most Narcissa is velük jött, de most nem volt nehéz elhívni, mivel, kivételsen nem szabálytalanul jöttek el otthonról. Ma vendégek érkeztek Cygnushoz és ilyenkor az a szabály lépett érvénybe, hogy a három gyerek vagy elmegy otthonról, vagy fennt vannak a szobájukban és meg sem mukkannak. Télen, mikor még Andromedának sem volt kedve kimenni, akkor mindíg mind a hárman otthon maradtak. Ilyenkor rend szerint Narcissa a szobályában tanult Andromeda és bellatrix pedig mind a ketten mindent megtettek annak érdekében, hogy Cygnust bosszantsák. A mai napon úgy döntöttek, hogy inkább kimennek mivel nyár volt, kint pedig szép, meleg idő. Most, mivel már Bellatrix kijárta a Roxfortot és letette a hoppanálás vizsgát, két húga bele kapaszkodott Bellatrix karjába és eggyütt hoppanáltak.

Most épp a már jól ismert erdei úton haladtak. Bellatrix ment elől. Ő épp a gyilkos átkot próbálgatta az épp előtte levő virágon. Andromeda és Narcissa, Bellatrix mögött nevedgéltek miközben Bogoly berti féle minden ízű drazsét ettek.

- Bellatrix a virágra szegezte pálcáját és kimondta a halálos átkot, szegény ártatlan növényre.

- Avadakedavra!

Semmi sem történt. Andromeda és Narcissa halkan kuncogtak. Bellatrix csalódott volt. Ekkor Andromeda gondolt egyet. Kivett a zacskóból egy drazsét, odaugrott nővérhez és nevetve szájába nyomta a cukorkát. Belltrix kiköpte a drazsét.

- Pfújjj mi ez?

- Záptojás! - Nevetett Andromeda.

- Nos rendben! - Mosolyodott el Bella, mire Andromeda elszaladt. Bellatrix utána. Narcissa csak állt egy helyben és rosszallóan, fejét csóválva nézte nővéreit. Bellatrix nevetve Andromeda után szaladt. Hamarosan el is kapta húgát és leterítette a földre. A két nagyobbik lány vidáman birkózott a földön és nem is figyeltek húgukra, aki idegesen járkált és őket kérlelte, hogy hagyják már abba a birkózást. Bellatrix eközben megszerezte Andromedától a zacskó minden ízű drazsét és húga szájba nyomott egy citromosat. Andromeda egy fű ízűvel vágott vissza. Narcissa eközben, feladta mivel rá kellett jönnie, hogy se Bellatrix, se Andromeda nem figyel rá. Narcissa ekkor sikítást hallott. Gyorsan megfordult, hogy megnézze mi történt. Andromeda megevett egy fülzsír ízű drazsét és most bosszúból az egész zacskót ráborította Bellatrixra. Hirtelen Narcissa levél zörgésre lett figyelmes. Két nővérére nézett. Ők a füvön játszottak. Alattuk egyáltalán nem volt levél, vagyis nem tőlük jött a zaj. Cissy idegesn forgolódott körbe-körbe, de nem taláta a zaj forrását. Bellatrix és Andromeda semmit sem vettek észre. Zavartalanul játszottak tovább. Narcissa kezdett félni.

- Hagyjátok már abba! - Kiáltotta nővéreinek, de azok továbbra sem figyeltek rá.

- Figyeljetek már! - Próbálkozott ismét Narcissa, de ismét sikertelenül.

- BELLA, ANDY FEJEZÉTEK MÁR BE ÉS HALLGASSÁTOK! - Narcissa akkorát kiáltott amekkorát csak tudott és ez végre használt. Bellatrix és Andromeda megálltak és figyeltek. Ők is meghallották a zörgést. Olyan volt, mintha valaki közeledett vollna... mintha lépéseket hellotte volna...

A SÖTÉTSÉG ÚTJA //Befejezett✔// (Bellatrix Lestrange)Where stories live. Discover now