ISKOLAI ÉVEK

230 13 0
                                    

Bellatrix ötöd éves, Andromeda harmad éves, Narcissa elsős

A teszlek süveg egy, látszólag magabiztos szőke lány fején volt éppen. A lány szigorú kinézettel, egyenes háttal és ökölbe szorított kézzel várta, hogy melyik házba kerül. Eközben a mardekár asztalánál  egy fekete hajú ötödéves és egy barna hajú harmad éves lány sutyorgott izgatottan:

- Bármiben lefogadom, hogy mardekáros lesz - suttogta a fekete hajú.

- Az tuti! Ha pedig y süveg nem oda akarná osztani akkor szerintem megkérheti, hogy tegye ebbe a házba. Szegényke nagyon fél attól, hogy apa kitagadja.

- Apa megint balhézott othon?

- Igen.Szokás szerint azt üvöltözte, hogy ha nem lesz marekáros ki fogja tagdni. Jól tetted, hogy elszöktél otthonról.

- Tényleg, akartam is kérdezni, hogy miért nem jöttél utánam-  Nézett húgára kérdő tekintettel Bellatrix.

- Akartam, de apa elkapott az ajtóban... 

- Értem. Amúgy mit is mondtál? Hogy megkérheti a süveget, hogy tegye a maradekárba?

- Igen.

-  A süveg tud beszélni?! 

- Igen. Veled nem beszélt?

- Nem, épp hogy Mcgalagony a fejemre tette elkiáltotta magát, hogy MARDEKÁR!

- MARDEKÁR!

- Na, mondtam én! - Nevetett Bellatrix és felállt, hogy megölelje húgát.

Narcissa lassú méltóság teljes léptékkel indult el a mardekár asztala felé, mikor hirtelen meglátott egy fiút. A fiú Andromeda mellett ült. Hosszú szőke haja volt és Narcissa szerint nagyon jól nézett ki. Narcissa teljesen ledermedt egy pillanatra. Lucius Malfoy felemelte a fejét és ránézett az asztal felé tartó Narcissára. Bólintott neki, majd vissza fordult a haverjaihoz. Narcissa összeszedte magát és odament nővéreihez, de a szőke fiú, akinek még a nevét se tudta nem ment ki a fejéből.

                                                                         
A beosztás után egy órával

Andromeda épp a klub helység felé igyekezett.

- Cissy hol van? - Kérdezte meg a zöld kanapén ülő Bellatrixot.

- Meg írja apának, hogy a mardekárba került. Nehogy úgy járjon mint te! -Válaszolta Bellatrix, mire mind a ketten nevetni kezdtek. Mindkettőjükben elevenen élt még az a jelenet, amikor Andromeda elsős volt.

// Visszaemlékezés //

" Andromeda és Bellatrix egyedül jöttek haza a Kin's kross pályaudvarról, mivel szüleik valamiért nem jőttek értük. A Roxfortan épp karácsonyi szünet volt. ( Andy ekkor volt elsős, 1964). Mikor haza értek bekopogtattak a Black ház ajtaján. Druella nyitott ajtót. Szeme könnyes volt, mögötte Narcissa és Cygnus állt. Cygnus arca fenyegető volt Narcissa pedig sírt. Mikor a két lány belépett az ajtón Cygnus Andromedára szedezte haragos zöld szemeit.

A SÖTÉTSÉG ÚTJA //Befejezett✔// (Bellatrix Lestrange)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz