A NAGYÚRNÁL

197 9 0
                                    

Bellatrix hetedéves, Andromeda ötödéves, Narcissa harmadéves

A sok gyakrlásnak köszönetően Bellatrix lett a Roxfort legjobb párbajozója. Módfeltt élvezte, hogy az iskolákjai félnek tőle és sokszor bánttta ésijesztegette a kissebbeket. Felettébb sokszor került összetűzésbe unakaöccsével Sirius Blackel és barátaival. Bellatrix élete csak egy kicsit lett jobb, bár ő próbálta elhitetni magával, hogy jó élte van. Bellát apja továbbra is sokat szídta. Nagyon sokat fenyegette így nem csoda, hogy a lány nem szeretett othon lenni és őt minél többet bántotta otho az apja, ő is annál többet bántotta a Roxfortosakat. Ami még ugyan úgy maradt az életében az a testvéreivel val kapcsolat volt. Bármennyire is látszott kegyetlennek az iskolában, két húgát mindig védelmezte, továbbra is ugyan olyan szemtelenek voltak mind a ketten Andromedával és továbbra is úgy érezte, hogy számára a családot nem szülei jelentik mint másnak, hanem Andromeda és Narcissa.

Andromeda továbbra is ugyan az a kedves és szemtelen lány maradt mint eddig. Nagyon szerette ő is testvéreit, viszont mindig fájdalommal töltötte el amikor látta, hogy Bellatrix hogyan szivatja a kissebbeket és próbálta erről lebeszélni nővérét.

Narcissa is Andromedához hasonlóan ugyan az maradt. Továbbra is ő volt apja kedvence, ő volt a "jó kislány".

Téli szünetben

Nem messze a Black háztól két fekete téli kabátos alak beszélgtett hósésben.

- Biztos vagyok benne hogy ő fog győzni, a sok sárvérűnek és az idióta minisztériumiaknak semmi esélyük sincs ellene!

- Ez mind nagyon szép Rodophus, de miben győzne ha még háború sincs?!

- De lesz! És én a győztes oldalon akarok állni! És biztosra veszem, hogy te is!

- Igen, én is győzni akarok és az is jól hangzik, hogy nem lesznek többé muglik, de...

- Na hát akkor!

- De a szüleim azt akarják, hogy auror legyek és én sem tudom, hogy akarom-e ezt!

- És te auror akarsz lenni? - Rodolphus Lestrange kérdően fürkészte a vele szemben álló lány fiatal arcát. - Te auror akarsz lenni? - Ismételte meg az előbb feltett kérdést. - Bella itt nem a szüleid számítanak, csak te magad! Álj be te is a Nagyúr mellé és nemsokára az aranyvérüek uralkodhatnak a világban!

Bellatrix Black még magának is félt bevallani ugyan, de tudta, hogy Rodolphusnak igaza van. Ő maga is mindig uralkodni akart, de amiről Rodolphus beszélt abban ő maga nem uralkodhatott, csak beállhatott az uralkodó szolgájának Bella pedig nem szolga hanem uralkodó akart lenni.

- Igatad van Rodolphus, nem akarok auror lenni de szolga se szeretnék lenni. - Mondta ki a gondolatait Bellatrix.

- Kérlek Bella! Csak gyere el! Elkisérlek. - Ajánlotta fel Rodolphus.

- Jól van. - Adta meg magát Bellatrix. - Holnap elmegyek veled, de nem igérek semmit! - Mondta Bellatrix, majd elszaladt a Black ház irányába.

Másnap délelött

- Andromeda!

- Igen Bella?

- Mondanom kell valamit!

- Hallgatlak! - Andromeda aggódóan ült le nővére mellé az ágyra. Bellatrix vészesen komolynak tűnt, ez pedig semmi jót nem jelenthet.

- Tegnap beszéltem Rodolphus-szal.

A SÖTÉTSÉG ÚTJA //Befejezett✔// (Bellatrix Lestrange)Where stories live. Discover now