SAŽETAK
Bili su prijatelji otkako se sjećala, no nikada ništa više od toga. Ona je za njega uvijek bila dio obitelji, sestra, prijateljica, nitko od ljubavnog interesa. On je za nju uvijek bio nedostižan, zabranjeno voće. Godinama je bila uz njega nadajući se da bi jednog dana mogao uvidjeti da je upravo ona ono što mu treba. Hoće li se čekanje na kraju isplatiti? Ili će potratiti život za muškarcem koji je slijep kraj zdravih očiju?
...
LIKOVI
Gisele Armel
Eduardo de Leon
Katja, Gina, Gabrielle
Armando, Cade, Nikolas
izvor: pinterest
...
KRONOLOGIJA PRIČA:
Ovdje ću postaviti jednu sažetu kronologiju svih priča, onih već napisati i objavljenih, ali i onih koje još planiram.
1. Žena koju je volio prije mene- Alexandra i Max*
2. Uzavrele strasti- Marcella i Michael*
* Ove dvije priče možete čitati i usporedno jer se njihove radnje preklapaju u nekim poglavljima, ali, ovisno o priči, poglavlja daju novu perspektivu na događaj koji im je zajednički (npr. poglavlje u Ženi koju je volio prije mene dat će vam Alexandrin i Marcellin pogled na stvari, a poglavlje u Uzavrelim strastima Maxov i Michaelov pogled)
3. Sudbonosni dodir- Heriet i Marcus
4. Ljepotica pod maskom- Mirabella i Tristan
5. Ljubav do nebesa- Francesca i Dimitri
6. Spasitelj bez lica- Veleria i Adam
7. Kradljivac mog srca- Penelopa i Erik
8. U zagrljaju mafije- Katja i Armando
9. U naručju mafije- Gina i Cade
10. Partija za ljubav- Gisele i Eduardo
Još par riječi prije početka
Pa, vratila sam se.
Za one koji su ostali uz serijal, hvala što ste strpljivo čekali i nadam se da će vam se i ova priča svidjeti. Za sve nove čitatelje, pozdrav, drago mi je što ste nabasali na ovaj rad i nadam se da će vas malo opustiti, okupirati vam vrijeme, možda vas nasmijati...
Još su nam ostali Gisele i Eduardo i Gabrielle i Nikolas pa dolazi i kraj ovog serijala. Priče će ići istovremeno jer imam napisane dijelove i istini za volju, mislim da želim privesti ovaj serijal kraju. Obožavam ove likove i ovaj "svemir", ali se istovremeno osjećam zasićeno.
Što nakon ovog serijala, vidjet ćemo, otvorena sam za prijedloge svih vrsta, slobodno ostavite komentar.
Za sada krećemo s Gisele i Eduardom.
Uživajte!
Gaby
YOU ARE READING
Partija za ljubav
RomanceBili su prijatelji otkako se sjećala, no nikada ništa više od toga. Ona je za njega uvijek bila dio obitelji, sestra, prijateljica, nitko od ljubavnog interesa. On je za nju uvijek bio nedostižan, zabranjeno voće. Godinama je bila uz njega nadaju...