Marcus:Dneska to je přesně 3 měsíce co se s Terkou nebavím a to ani nevím proč.Vrátil jsem se k playboyovi a navíc už je zase škola a hrozně moc se těším i když ji budu mít na očích,ale i přesto všechno ji pořád moc miluju.Sešel jsem schody,kde byl Martinus s Toničkou a líbali se",Ehm..háló já jsem tady taky,"řekl jsem se smíchem.Oba dva se na mě překvapeně koukli a začali si chystat svoje svačiny do školy."Achjo..ty jsi dokonce i změnil do svoje oblečení na playboye,"řekl Martinus a prohlížel si mě.
Neřešil jsem to a dal si do uší moje airpody.Když nastala další autobusová zastávka zahlédl jsem ji,byla překrásná ale i ubrečená.Nastoupila a hned si sedla úplně dopředu a zady ke mě.Začal jsem se koukat z okna a po chvilce jsme byly už u školy,tak jsme vystoupili.Přešel jsem k mé partě,kde je blondýnka,Johny,Matty a jeho holka Kate.Blondýnka mě hned obejmula a dala mi pusu ano chodíme spolu.Bylo teprve 7:50 a hodina nám začíná až v 8:15,tak tu stojíme a čekáme.",Koukněte se jak tam sedí!,"zařve Oliver,aby to Terka slyšela a ona se hned na nás podívala,ale pak odvrátila pohled",Ona si myslí jakože ji vyhodila i sestra z domova tak ji hned budeme litovat?!,"řekl tentokrát Matty a potáhl si ze své cigarety.Chtěl jsem jít za ní a poradně ji obejmout a už nikdy nepustit,ale prostě toto playboyové nedělají i když já bych chtěl,ale prostě nemůžu.Už bylo 8:15,takže jsme se všichni vydali do třídy,kde jsme si sedl na svá místa.Já seděl s blondýnkou vzádu a ostatní z mé party také.Když přišel učitel do třídy,tak začal rozdávat opravené písemky.",Terezo vnímáš mě!?,"začal na Terku křičet učitel,když ji podával její písemku",N-ne o-omlouvá-ám s-s-se..,"řekla tím nejsladčím hláskem.Učitel jenom přetočil očima a hodil její písemku na její stůl",Čistá pětka "zařval aby to slyšela a ona si zajela do vlasů,tak tohle jsem vážně nechtěl.Když jsem se vrátil do reality,tak byl učitel až u mě a začal mě chválit,protože jsem dostal jedničku s pochvalou.V ten moment jsem na sobě cítil její pohled,tak jsem se na ni podíval a ona se jenom na mě usmála a pak zase byla smutná a otočila se před sebe.Poděkoval jsem učiteli a začal se bavit s ostatními.Po škole jsme se vydali s mojí partou na oběd,kde jsme si dali moje oblíbené jídlo Taco.Blondýnka si semnou propletla prsty,ale já vůbec necítil to teplo jako u Terky,možná protože do blondýnky nejsem zamilovaný a miluju Terku,ale snažím se na ni zapomínat no jak vidím,tak se mi to nedaří.Seděli jsme u stolu a začali jsme jíst,ale okolo nás prošla Terka se svým jídlem",Teď teprve začne ta sranda,"řekla se smíchem blondýnka a podkopla Terce nohu.Složila se na zem a já myslel,že mi srdce strachem vyskočí ven."Tak tohle byl pád století,"všichni v té jídelně chytili záchvat smíchu a začali na ni házet zbytky svého jídla.Ona se jenom na mě smutně podívala a utíkala s brekem někam pryč.",utíkej a už se nevracej krávo!,"řekla blondýnka se smíchem,ale mě do smíchu nebylo.Vzal jsem si prostě svoje věci a šel si ji najít.Chodby po celé škole,byly prázdné ale po chvilce jsem slyšel překrásný hlásek,který šel ze záchodů.Dveře byly pootevřené,tak jsem se přes ně kouknul,aby mě neviděla.Seděla tam opřená o zeď a sundavala si ty zbytky jídla ze svých vlasů a potichu zpívala.