Marcus:Když jsme všichni odešli ze školy,tak Martinus šel doprovodit Toničku a já Terku.Procházeli jsme krásným parkem a povídali si o všem možném.Po chvilce si šla sednout na lavičku a můj pohled spadnul na její zadek",Panebože Terko co semnou děláš,"nějak jsem na to nereagoval a šel si k ní sednout.Seděli jsme tam docela dlouho a ona najednou začala konverzaci",Děkuju ti moc za včerejšek,"já se jenom na ni usmál a zakoukal se na ni.Ona mi pohled oplatila a já snad v ten moment omdlel.Nevím proč,ale cítím že jenom s ní jsem v bezpečí.Po chvilce jsem se koukl na její krásné stehna a pak zase na ni.Zase to začínám cítit,"Fuck! Proč jsem vždycky nadržený když jsem s ní? Proč!?,"řekl jsem si pro sebe,ale furt jsem na ni koukal.Najednou něco začala mluvit,ale já ji vůbec neposlouchal,protože moje přirození pulzovalo víc a víc",Proč se na mě tak koukáš?,"zeptala se mě po chvilce.",Protože jsi tak krásná a sexy že jsem z tebe tak nadržený jak nikdy před tím,"řekl jsem si v hlavě,ale po chvilce jsem aspoň něco ze sebe vykoktal",M-Měli bysme jít už domů už je skoro tma,"ona na to jenom přikývla a vstala z lavičky já ji hned následoval a pomalu ji dal ruce kolem ramen.Když jsme byly u ní doma,tak našla jeden lísteček na ledničce.",Zase budu doma sama jak překvapivě,"řekla klidně,ale zároveň i smutně a roztrhala ten papírek a pak hodila do koše.Přešel jsem k ní a ze zadu ji obejmul",Shh klidně jestli chceš no tak tady stebou mohu klidně zůstat,už je přeci pátek a zítra nemusíme vstávat do školy ale nechám to na tobě,"Ona se hned ke mě otočila,ale to co řekla jsem se musel ušklíbnout.Řekla že tady mohu zůstat kdykoliv,prý že se nemusím ani ptát.Uběhlo několik hodin a já jsem se rozhodl,že u ní přespím.Koukali jsme se na jeden film,ale co jiného by to mělo být než nějaká romantika že.Když tam byla ta chvíle,kdy se políbili tak jsem stuhl.Bylo to strašně trapné,ale potřeboval jsem se na ni kouknout.Podíval jsem se na ni a ona mi pohled oplatila a usmála se.Najednou jsem se začal k ní přibližovat a ona se mi furt koukala do očí.Mohl bych říct,že to byla ta nejlepší chvíle s ní,ale ten nejlepší moment právě přichází.Už jsem byl až u ní,ale nevěděl jsem co mám dělat.Nikdy jsem u ní takhle blízko nebyl.Její vůně,byla jako vanilka s mátou.Když jsem se vrátil do reality,tak jsem je prostě spojil.Spojil jsem naše rty v jedny a pasovali do sebe jako puzzle.Ani si neumíte představit,jak je má hebké a jak chutnají.Chutnají jako sladká jahoda,ale já už to nevydržel a prostě jsem si ji dal pod sebe.Furt jsme se líbali a já ležel nad ní,byl to nepopsatelný pocit,když jste s osobou která se vám moc líbí a vy s ní můžete trávit svůj volný čas.Po chvíli jsem se odtrhl,protože jsem neměl kyslík a koukl se na ní.Měla furt zavřený oči,ale hned je otevřela a usmála se.Pohladil jsem ji po tváři a ona se svým sladkým hláskem řekla",Tohle byl ten můj nejkrásnější polibek jaký jsem kdy měla,"já na nic nečekal a znovu je spojil.Nemohl jsem si pomoct jsou jako droga,ale potom někdo rozsvítil,tak jsem se odtrhl a koukl se,kdo to je.Byla to blondýna okolo 40 a koukala na mě s otevřenou pusou a najednou začala řvát.",Terezo!,"ona hned na tu paní zvedla pohled a podívala se na mě.Ta ženská ukázala na Terku ať přejde k ní,tak Terka šla.Když byla až u ní,tak ta ženská ji vlepila velkou facku,že se z toho skácela na zem.Chtěl jsem jít za ni,ale ta ženská mě vyhodila z jejich baráku.",Jestli ji ublížíte tak pak ublížím já vám!,"zařval jsem za dveřmi a šel jsem domů.Už jsem doma a ležím tu v posteli jak kámen.Mám o ní velký strach,co když ji teď mlátí do krve a nebo něco horšího.Dal jsem pohled do polštáře a moje slzy začali padat volným proudem",Miluju tě,"zašeptal jsem,ale někdo se začal hlasitě smát.Byl to Martinus,tak jsem se na něho nechápavě otočil a on jenom říkal",Hrozně moc tě miluju..ach Terko ty jsi tak krásná..miluju tě celým svým srdcem,"nesnáším když si ze mě dělá srandu a navíc ještě z mých citů.Vypadá u toho jak nějaká barbína.Hodil jsem na něho polštář a on odešel.Lehl jsem si zpátky do postele a najednou spadl do říše snů.
Terka:Na sucho jsem polkla,protože vím jaká je moje máma,když je naštvaná.Furt jsem ležela na zemi a sledovala její naštvaný pohled,který směřoval na mě.Po chvíli přišel i ten její nový přítel a nechápavě se na mě podíval.Přiznávám moc mě v lásce nemá,ale to máme asi vzájemné.Jen tak jsme se na sebe všichni tři koukali,ale pak máma začala řvát.Se divím že z toho nespadl celý barák.",Jak se opovažuješ si brát do baráku kluka kterého ani neznám a on se hned už na tebe lepí!?,"v tu chvíli jsem sebou škubla,protože jsem ji takhle nikdy nezažila,tak jsem ji slušně odpověděla,ale to jsem dělat neměla,"On se aspoň o mě zajímá a má mě rád narozdíl od tebe,"jak říkám to jsem vážně přehnala.Dořekla jsem to a já viděla,jak máma začíná pěnit vztekem a pak to z ní konečně vyšlo,"Nikdy jsem tě nechtěla jasný! Jsi jenom obyčejný potrat! Který mi zkazil celý můj život! A teď se seber a táhni z tohodle domu protože ty už tady nebydlíš mladá dámo!,"koukala jsem na ní jak puk,protože toto mi nikdy neřekla.Moje slzy už byly na krajíčku,ale když na mě zařval i ten její přítel ať už vypadnu,tak jsem si šla zabalit věci a utekla jsem.Šla jsem jenom k jediné osobě,která mě jen tak nevyhodí.Už jsem byla u baráku,který patří Toničce a jejím rodičům,tak jsem prostě zazvonila a po chvilce mi otevřela dveře její matka.",Panebože zlatíčko co se ti stalo,"řekla vystrašeně,ale já na to neměla sílu a zeptala jsem se jestli mohu dál.Ona jen přikývla a já vešla.Estela zakřičela na Toničku ať jde dolů do obýváku,že jsem tu.Netrvalo ani sekundu a ona se objevila v obýváku.Koukala na mě a myslím,že to i vycítila,co se ani ne před 10 minutami stalo u nás doma.Na nic nečekala a obejmula mě tak silně,že jsem nemohla ani dýchat.Asi po dvou hodinách mi Estela ukázala svůj pokoj ve kterém zatím budu bydlet.Byl velký a útulný,ten který jsem vždycky chtěla.Poděkovala jsem Estele a ona se jenom usmála a odešla.Vzala jsem si svůj kufr a dala ho někam do rohu,pak jsem zbylé tašky hodila na ten kufr a spadla na postel.Přehrávala jsem si dnešní den,byl o dost zvláštní než včerejšek.Hrozně moc mi chybí Macík a ty jeho sladké a jemné rtíky,vlastně to byl můj první polibek.Rychle jsem vstala a nemohla tomu uvěřit.Najednou jsem se začala radovat,že mi dal někdo tak krásný pusu.Pak jsem zase spadla na postel a usnula.