~Vyznání~

26 2 13
                                    

Marcus:Když jsme s bráškou byly oba dva připravený,tak jsme šli dolů do kuchyně a čekali na naše princezny.",Oni si snad na sebe berou celý svůj šatník ne?,"zasmál se asi po půl hodině čekání Tinus,ale já nevnímal,protože ze schodů právě šli dva překrásný andělé.Nečekal jsem na nic a šel za nimi",jste překrásný,"řekl jsem,ale stejně jsem koukal jenom na mého andílka.Nahl jsem se k Terky uchu a jemně jsem zašeptal",Teď bych z tebe ty šaty nejraději ztrhl jak jsi sexy,"ona se jenom ušklíbla a obejmula mě.Hned jsem ji obejmutí příjmul a začal jsem ji hladit její hebké záda,ale v tom přišel Martinus a řekl",Tak jdete nebo zůstanete doma,".Hrozně moc rád bych zůstal doma a užil si tento večer jenom s ní,ale už jsem dal slib že tam půjdeme s nimi,tak to také dodržím.Propletl jsem si s Terkou prsty a vydal se k našemu autu,kde jsem ji s úsměvem otevřel dveře aby si sedla.",Prosím lásko moje,"řekl jsem a podal jsem ji ruku na pomoct.Seděli jsme v autě a začal jsem vyjíždět z naší garáže.Martinus mi řekl,že pojede vlastním autem s Toničkou,aby nás nerušili.Když byla v půlce cesty na semafóru červená,tak jsem se na ni s úsměvem podíval a dal ji pusu na tvář.Viděl jsem jak se začíná červenat,tak jsem si s ní při jízdě propletl prsty a jeli jsme dál až do té restaurace.Martinus a Tonička už stály před restaurací,ale já musel udělal jednu a důležitost věc.Natočil jsem si její obličej k sobě a prostě ji začal vášnivě,ale i drsně líbat.Ona mi to oplácela,ale najednou někdo začal klepat na okno od auta,tak jsem se na něho naštvaně podíval a on jenom řekl",Vy jste mi dvojka ale my třeba už máme hlad,"řekl Tinus a zrovna mu zakručelo v břiše.Všichni jsme vešli do té restaurace a můj pohled spadl na Terku,která se rozhlížela okolo sebe s otevřenou pusou.Přešel jsem k ní a řekl",Nech tu pusinku zavřenou jinak ti tam v noci něco přilétne,"ušklíbl jsem se a vydal jsem se s ní za Martinusem a Toničkou,kteří už seděli u našeho stolu.Měli jsme ty nejlepší místa,tak jsem se posadil vedle Terky a čekal až nám donesou naše jídla.Chvilku to trvalo,ale dočkali jsme se.Smáli jsme se,pili jsme červené víno a užívali si tento večer naplno.Najednou jsme tam byly jenom sami a číšníci.Martinus se na mě podíval pohledem,jestli už je teď ta správná chvíle.Já mu jenom s úsměvem přikývl a obejmul jsem Terku kolem ramen a koukal na jeho překvapení pro Toničku.

Terka:Jsem jako ve snu,který se mi zdá každou noc.Vždycky jsem si přála jít do téhle restaurace a být tu s člověkem,kterého tak moc miluju,ale pořád nevím jestli to semnou myslí vážně.",Co když jsem jedna z těch holek,který mu udělají jenom dobře a pak jde za jinou,"zeptala jsem se sama sebe,ale v tom mi někdo začal mávat před obličejem.Byla to Tonička a brečela a vůbec nevím proč.",Terko! Tinus mě požádal o ruku!,"zařvala a furt mi cpala před obličej její prstýnek.",Jo..tak..to ti přeju..,"odpověděla jsme ji a odešla jsem na záchod,kde jsem se na sebe koukala do zrcadla.Najednou se mi do hlavy nahnaly ty věty,co mi řekl Matty.",Nikoho nezajímáš! Jsi jenom obyčejná kurvička! Nikdo se do tebe nezamiluje!,"zatočila se mi z toho hlava,tak jsem spadla na zem a zajela si do vlasů",Něco na tom bude pravdivého a já to zjistím,"zašeptala jsem a odešla jsem zpátky k našemu stolu kde se radovali,ale když mě Marcus zahlédl tak vstal a běžel ke mě.",Nestalo se ti nic zlato?..nebo neudělal ti někdo něco? Já ho klidně teď hned půjdu zabít jestli,"začal se vzteky rozhlížet po celém sálu.",Nemusíš se bát byla jsem jenom na záchodě nic víc,"usmála jsem se a pohladila mu tvář.",Dobře jenom nechci aby ti nikdo ublížil,"dal mi pusu na čelo.Najendou jsem slyšela hudbu na pomalý tanec a koukla se na Maca.který se usmíval od ucha k uchu",mohu prosit o jeden tanec s mojí královnou?,"zeptal se mě a vpíjel se mi do očí.Já jsem příjmula a šla s ním v ruku v ruce na pódium.Jednu ruku mi obmotal kolem pasu a druhou mi jen tak držel.Dala jsem si hlavu na jeho rameno a on se začal pohybovat do rytmu hudby.Když jsme vycházeli z restaurace,tak já s Marcusem nastoupila do jeho auta a Tonička s Tinusem do Martinusova auta a jeli jsme domů.Když jsme skoro byly u našeho domu,tak Marcus jenom mrkl na Tinuse a odbočil do prava.Nechápavě jsem se na něho podívala,ale on se dál koukal na cestu před sebe.Dojeli jsme do nějaké chatky a okolo byl krásný výhled na celý Trofors.",Líbí?,"řekl Marcus a objal mě ze zadu",že se ještě ptáš asi jsem se zamilovala do toho krásného výhledu,"řekla jsem a furt jsem měla zásek na ten výhled.",No to je sice hezké že si se zamilovala ale já třeba začínám žárlit,"řekl smutně.Otočila jsem se na něho a dala mu pusu na tvář.",Furt žárlím,"řekl a dělal že je naštvaný,tak jsem mu dala pusu tentokrát na rty.",No..ještě trochu žárlím,"řekl,tak jsem si ho otočila k sobě a začala ho nejvíce vášnivě líbat.On si mě hned vytáhl do náruče a začal spolupracovat.Marcus mě furt má v náruči a běží semnou do té chatky,kterou i hned zamkl a hodil mě opatrně na měkkou postel.Po chvíli se objevil nademnou a přisál se mi na můj krk,ale pak se odtrhl a zakoukal se mi do očí.",víš..chtěl bych ti něco moc důležitého říct..,"řekl docela vážně,tak jsem si sedla vedle něho a koukala na jeho tvář.",Já tě prostě miluju a nechci abyses zabývala myšlenkami že jsi jako ostatní protože ty jsi pro mě jedinečná a vždycky budeš jenom stebou dokážu být tak šťastný a veselý s nikým jiným chápeš jsi pro mě dost a velmi důležitá a stebou chci zůstat až do konce svého života cítím že ty jsi pro mě ta práva žádná jiná Terez jenom ty..slibuju že už neudělám žádnou blbost..slibuju že se žádnou jinou než s tebou nevlezu do postele a to přísahám už ti nechci ubližovat už tě chci jenom chránit lásko,"usmál se na mě,ale já neodolala a začala ho líbat.On začal spolupracovat a začal mě pomalu pokládat na postel.",Miluju tě,"zašeptal mezi polibky.",já tebe víc,"zašeptala jsem tentokrát já a on mi začal sundavat šaty.Abych nebyla po zádu,tak jsem musundala jeho košili a začala hladit jeho nahé záda.On mi postupně začal rozepínat podprsenku a nakonec ji sundal.Když jsme byly oba nazí,tak se na mě usmál na otázku jestli mu to dovolím,já jenom zakývala na souhlas a on do mě vnikl.Začal se ve mě pomalu pohybovat a postupně zrychloval.Vzdychali jsme oba dva poměrně nahlas,ale nám to vůbec nevadilo,protože jsem tam byla jen já a on.Obmotala jsem si svoje nohy okolo jeho pasu a začla si dělat svoje pohyby,protože jsem cítila že už buď hotová.Udělal poslední drsný pohyb a přetulil se vedle mě.",Tak toto byl ten nejkrásnější sex co jsem kdy měl," řekl a otočil se ke mě a přitáhl si mě k sobě blíž.Já jsem se jenom usmála a usnula v jeho objetí.",Dobrou noc princezno moje krásná,"řekl naposledy a dal mi pusu do vlasů a usl také.

Tonička:Ráno jsem se vzbudila a hned jsem běžela na záchod,kde jsem vyzvracela snad celý svůj žaludek.",Panebože lásko co ti je?,"zeptal se mě Tinus,když došel zamnou se strachem.Já jsem mu chtěla odpovědět,ale zase jsem se musela vyzvracet.Takhle to šlo pořád každou hodinu dokola a zrovna přišel Marcus s Terkou.Nechtěla jsem aby mě takhle viděli,ale co jiného jsem měla dělat.Odpoledne jsem se rozhodla,že s Martinusem zajedu do nemocnice na ultrazvuk,tak je to už skoro měsíc od toho našeho incidentu a asi jsme to i přehnali,když si nevzal tu noc kondom.Vešli jsme do té místnosti,kde se dělá ultrazvuk a já si lehla na lehátko.Po nějaké době přišel doktor okolo 45 let a mile se na nás usmál a začal mi jezdit po mém bříšku.Tinus mi drtil ruku z toho jak byl nervozní,ale mě to nevadilo na druhou stranu mě tím spíše uklidňoval.",Vidíte to?..to je vaše děťátko,"řekl najednou doktor a já se podívala na Tinuse,který měl v očích jiskřičky a koukla jsem se zpátky na doktora.",a v jakém jsem vůbec měsíci?,"zeptala jsem se a on mi odpověděl že ať nemám strach,že jsem ve druhém měsíci,pak nám jenom s úsměvem gratuloval a po chvilce odešel.Když jsme dojeli domů,tak jsem vešla i s Tinusem dovnitř a můj pohled spadl na dvě osoby,který na sobě leželi a spali na gauči.Přikryla jsem Terku a Marcuse dekou a odešla jsem nalepit tu fotku z ultrazvuku na lednici.",Ty dva asi celou noc nespali koukám,"řekl se smíchem Tinus a objal mě kolem pasu.Já jenom na pokrčela rameny a objetí jsem mu oplatila.Už byl skoro večer a mě napadlo,že bychom jim to měli už říct.Tinus zavolal Maca a Terku ať jdou ihned do obýváku,že s nimi potřebujeme mluvit.Když vešly do obýváku,tak se na nás nechápavě koukali",Já nic tentokrát neudělal přísahám,"řekl Marcus a dal ruce za hlavu.My jsme se jenom začali smát a řekli jsme ať se oba dva posadí.Marcus si dal Terku na svůj klín a začal si hrát s jejími vlásky a zároveň nás oba dva poslouchali.",My jsme vám jenom chtěli říct že nám přibyde nový člen do rodiny,"řekl Martinus a já byla nervozní co na to asi řeknou.",počkat to mi chcete říct že ty a Tonička budete mít...,"řekla překvapeně Terka a já jenom zakývala na souhlas",Ano budeme mít miminko,"když jsem to řekla,tak Terka vyskočila z Macovo náruči a začala nás objímat",moc vám to přeji hlavně ať jste šťastní a to miminko zdravé,"řekla a já s Tinusem jsme ji poděkovali a šli objednat pizzu,protože se nám už nechce dělat tak pozdě večeře.

Martinus:Ráno jsme se všichni vzbudili v obýváku a to nevím proč.Já s Toničkou jsme leželi na gauči a Mac s Terkou na zemi.Musel jsem se začít smát,jak na něm Terka spala,protože měla hlavu u jeho přirození to asi proto se Marcus usmívá jako sluníčko.Neřešil jsem to a šel jsem dělat snídani,ale když jsem otevřel lednici nic tam nebylo.Napsal jsem tedy vzkaz,že jsem jel nakoupit nějaké jídlo ať se o mě nebojí že jsem zachvilku doma.Vzkaz jsem položil na kuchyňskou linku a šel se obout.Vyšel jsem z domu a hned mi spadl pohled na jeden krásný pár,který tlačil kočárek s dvojčátky.Ani nevíte jak se na naše děťátko těším,ale co na to řeknou rodiče tak to už vážně nevím.Nasedl jsem do auta a nasměroval jsem si to do centra.Vešel jsem dovnitř a okolo mě byly všude páry,který tahali kočárky otřel jsem si oči a šel nakoupit něco k té snídani.Když jsem měl nakoupíno narazil jsem na obchod s kočárky zrovna byly ve slevě,tak jsem se tam šel podívat.Padl mi do oka bíločerný kočárek a stál jenom 1700 korun",Ten se určitě Toničce bude líbit,"řekl jsem a šel jsem k pokladně.Dal jsem nákup i s kočárkem,který byl složený ve velký krabici do auta a vyjel z parkoviště domů.

Co myslíte že budou mít holčičku a nebo chlapečka?🤗Jo a jinak děkuji moc za 200 přečtení🙇❤️jste ÚŽASNÝ!😭🙏.

Myslíte že by Marcus do toho měl už taky praštit a požádat také Terku o ruku? A nebo by měl radši ještě pár roků počkat?🤔

{NEŘEŠTE MOJI GRAMATIKU DÍÍKYY <33}

~Jedna Láska Pro Dva~ [M&M CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat