~Žárlivost~

21 2 5
                                    

Marcus:Dneska je docela krásné počasí asi si půjdu zaběhat,ale když jsem chtěl vstát z postele,tak někdo vešel do pokoje.Ten dotyčný mě asi neviděl a rozhlížel se po pokoji,ale já moc dobře věděl kdo to byl.Byla to Terka a byla hrozně moc roztomilá,když mě neviděla,ale když jsem si omylem kýchnul,tak se zarazila a překvapivě se na mě podívala já ji ten pohled oplatil a usmál jsem se na ni."To je vždycky tak krásná jako anděl a nebo jsem v nebi?"řekl jsem si v hlavě,když jsme se furt na sebe koukali,ale pak odvrátila pohled.Vstal jsem z postele a šel přímo k ní a pohladil ji po celé její paži.Koukl jsem se znova na ni a ona měla při tom zavřené oči,ale pak jsem propojil naše ruce a opřel si svoje čelo o to její",Chyběla si mi,"ona se jenom usmívala a více mi stiskla ruku.Už jsem se k ní nakláněl,abych cítil znova ty její rty,ale ona uhla a šla pomalým krokem k oknu a povzdechla si.Smutně jsem si ji prohlédl od hlavy až k patě a šel za ni.",Jestli se něco děje tak se mi svěř,"objal jsem ji ze zadu a skousl jsem ji kůži na krku.Nevím co se semnou děje,protože tohle jsem nikdy holce neudělal a navíc můj kamarád dole zase zlobil"Achjo proč zase zrovna teď!?"řekl jsem šeptem,ale ona to uslyšela a otočila se prudce na mě,při čemž se dotkla mého vzrušeného kamaráda.Vzdychl jsem a prostě ji začal líbat.Ona začala spolupracovat a dala si ruce za můj krk.Vyhoupl jsem si ji tak,aby měla obmotané svoje nohy okolo mého pasu a vydal jsem se k posteli,kde jsem ji opatrně položil,ale nepřestal jsem ji libat.Spíše naopak já ji začal drsněji líbat a ona se jenom ušklíbla a pokračovala.Bojím se,že ji nějak ublížím a že už mě nebude mít ráda,ale nechci být jako v minulosti než mě začali šikanovat.Ano byl jsem playboy a prostě se mi pořad líbí,když holky nejsou oblíklé a vůbec nevím proč,ale vím že Terka není ta,která mi vleze do postele hned.Třeba teď cítím jak se klepe a to mě ještě více vzrušuje.Nečekal jsem na nic a začal ji pomalu zajížděl pod triko,ale ona jenom rychle vstala a omluvně se na mě koukla a utíkala pryč z domu.Podíval jsem se na místo,kde před chvíli ležela a pak jsem svůj pohled přemístil na svoje obě dvě ruce"No tak ručičky dneska to je zase na vás"ušklíbl jsem se a šel jsem do koupelny,kde víte co se určitě dělo.(😂)

Terka:Nejsem na to prostě připravená a on by to mohl pochopit.Je jasné,že ho ještě tak moc neznám,ale přece on není takový ten typ kluka,který chce jen holku na jednu noc a pak ji odstrčí,ale co když je.Procházela jsem mezi domy,kde seděli rodiny spolu a smáli se od ucha k uchu.Trhá mi to srdce,když si domyslím že už nemám rodinu a jestli se dozvím,že mě Marcus má jako hračku na sex,tak to se půjdu už zabít,protože on už je vlastně jediný ským travím svůj čas.Tonička ta je furt někde s Tinusem,Máma ta mě už nechce za dceru,Táta je v nebi,a Marcus?To už ani nevím.Sedla jsem si na zastávku a začalo docela hodně pršet,tak aspoň moje slzy mohli padat s kapkami deště.Najednou si ke mě sedla docela pěkná holka,ale teď jsem měla zásek protože vypadala úplně stejně jako já.Měla každý stejný detail jako já",Panebože..,"zašeptala jsem a prohlídla si ji.",To bych mohla říct také Sestro,"řekla moje kopie a já na ni jenom rychle nechápavě mrkala",Tobě to snad máma neřekla že máš dvojče?,"ušklíbla se a zapálila cigaretu",ne neř-ř-řekl-l-a,"řekla jsem překvapeně a furt koukala na ni.Ona mě jenom objala a řekla že je moje ztracené dvojče,ale to já už ji držela pevně v náruči a moje slzy padaly volným proudem.Seděli jsme tam dlouho a hodně jsme si povídali o naši mámě,ale pak mě zavedla do svého domu,protože mi byla velká zima.Když jsme vešli dovnitř,tak mi podala ručník a řekla",Na ručník a jdi do teplé sprchy aby ti nebyla zima já zatím udělám ovocný čaj,"já jsem jenom přikývla a odešla do koupelny a tam si napustila teplou vanu.Po chvíli jsem se do ní ponořila a nechala své myšlenky odlétnout někam dost daleko.

Tonička:"To si ze mě snad dělá srandu"vykřikla jsem a Martinus se hned na mě vystrašeně podíval.Ano chodím s Tinusem je moc hodný a milý kluk a myslím,že jsem našla i toho pravého s kterým chci zůstat až do konce života.",Co řveš prosím tě?..víš jak jsem se lekl?..,"řekl ze srandy Tinus a já jsem mu odpověděla,že Terka má dvojče a zrovna přidala fotku jak jsou na našich oblíbených místech.Ano žárlím a to hodně,protože to my jsme tam chodili každý den spolu na tyto krásné místa a ona si tam chodí najednou se svojí sestrou,kterou nezná ani den.Nechala jsem to být a šla do koupelny,kde jsem si dala studenou sprchu a pak šla na snídani,kde seděl Marcus a vrtal se smutně v jogurtu.",Dobré ráno depko,"řekla jsem se smíchem a nalila si kafe.",Haha moc vtipný..,"odpověděl mi a furt se vrtal v tom jídle.Na nic jsem nečekala a sedla si vedle něho a zeptala jsem se",Něco se stalo a nebo proč si tak smutný?,"On se jenom na mě podíval a pak dal pohled k oknu",Asi jsem se zamiloval,".Když to vyslovil,tak mi do hlavy začali skákat otázky typu"a do koho","a kdo je ta vysněná" a takový ty blbosti,ale najednou se zvedl",Ale to je asi jenom blbost protože to je asi jenom závist na sexu nic víc v tom nebude,"řekl a hodil jogurt do koše a šel do svého pokoje.Tak tohle je moc,protože Martinus mi říkal,že byl docela hodně Playboy na bývalé škole,dokuď ho nezačali šikanovat a jestli se k tomu vrátil,tak to tu holku dost silně lituji.Po snídani jsem se rozhodla,že půjdu nakoupit něco na oběd,tak jsem se šla rozloučit s klukama a vyšla jsem z baráku do krámu.

Martinus:Když Tonička odešla,tak jsem si to namířil za Macem,protože od rána nevypadá moc dobře spíše vypadá jak depresivní kid,ale to je jedno.Byl jsem už u jeho dveří,ale váhal jsem jestli mám zaťukal,protože ho znám když má tuto náladu.Chová se jak holka,když má ty svoje dny třeba menstruaci a nebo něco jiného.Nečekal jsem na nic a prostě tam vtrhl,ale padl mi pohled na Maca,který se koukal na "porno?!"vykulil jsem na něho oči a on se hned začervenal a vypl to.",Ehm..ahoj b-bráško..,"řekl nervózně a snažil se o úsměv,ale já furt na něho překvapeně koukal",Ještě mi řekni že se vracíš k playboyovi a zabiju tě..,"řekl jsem tiše a přešel k němu.On jenom dal pohled k zemi a povzdechl si",bráško já..já nevím..cítím že jsem zamilovaný ale vždycky když ji jsem na blízku a nebo se ji jenom dotknu tak jsem nadržený jak hovado,"když to dořekl dal si ruce do dlaní a začal brečet.Nemůže za to,vím jaké to je a navíc to je kluk.Co jiného jsem měl čekat a navíc,abych řekl pravdu když jsem s Toničkou taky mám úplně stejný problém,ale snad mám ruce ne.Povzdechl jsem si a šel ho obejmout"Tak ji zkus vyznat svoje všechny city a uvidíš jak to vezme..a jestli to nevezme dobře tak to není holka pro tebe,"řekl jsem a usmál jsem se na něho.On mi po chvíli úsměv oplatil a já začal jinou konverzaci",Co kdybychom si zahráli fifu jako za starých časů?,"mrkl jsem na něho a v jeho očích se postupně objevovali jiskřičky,takže to znamená souhlas.Šli jsme do obýváku a tam jsme začali hrát fifu,ale najednou Macovi v půlce hry pípl mobil.On se hned na to podíval,ale hned odhodil mobil stranou a já viděl jak mu sjela jedna slza.Nečekal jsem na nic a vzal jsem mu ten mobil a podíval se kdo mu psal.Nemusel jsem ani hádat a věděl jsem,že to je ona.Ano byla to Terka,tak jsem si začal číst tu zprávu.
My beauty🔥:Macu promiň že jsem utekla..ale prostě ještě na to nejsem připravená a bojím se toho..navíc se neznáme tak dlouho a já nevím jak si se choval třeba v minulosti a tak..ale i přesto tě mám neskutečně moc ráda a i nadále bych se chtěla bavit..❤️
Chtěl jsem ji odepsat,ale Marcus mi naštvaně vytrhl jeho mobil a řekl",Musíš se do všeho srát?!,"nechápavě jsem na něho koukal a on si jenom povzdechl",p-promiň ale to prostě ona je ta kterou miluju chápeš a já prostě s ní už nemůžu být..nechci ji ublížit jako těm minulým holkám,"řekl smutně a odešel.Zajel jsem si do vlasů a začal přemýšlet,třeba to je i dobře že je znova Playboy,ale vím že Terka je pro něho něco jiného než ty holky před ní,které byly jenom jeho hračkou,ale Terka není,prostě to cítím.Už byl večer a my tři sedíme u večeře tím myslím já,Tonička a depresivní Marcus,který se zase nečekaně vrtal v jídle.Když jsme všichni dojedli,tak jsem popřál Marcusovi dobrou noc a vydal jsem se s Toničkou do naší ložnice,kde jsme usnuli v objetí.

Tak a je tu nová kapitola😏trochu divná ale co už no😂prosím do komentářů pište otázky na Marcuse a Mac vám na ty otázky rád odpoví😂❤️ (trochu kopie od Lil_Gnrsn promiň mi to😂😘).

{Sorka za můj pravopis je hrozný já vííím😂🙇}

~Jedna Láska Pro Dva~ [M&M CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat