~Best Friends~

19 1 8
                                    

Marcus:Když jsem si k ní sednul,furt jsem ji musel pozorovat.Bohužel furt koukala z okna,ale já chtěl vidět ty její krásný kukadla.Po chvíli jsem se dočkal a projela mnou taková divná elektrická vlna po celém těle.Nikdy jsem tento pocit nezažil,až teď když jsem u ní.Najednou ke mě začala mluvit a já se musel usmát,ale nabyl to jen tak nějaký úsměv,byl to totiž zamilovaný úsměv.",Já jsem T-Terka,"řekla nervózně,ale to bych nebyl já,kdybych nezačal říkat blbosti ",Vždycky se mi líbilo jméno Terezka,"přitom jsem se ji furt vpíjel do očí.Viděl jsem jak se začíná červenat,tak jsem ji pohladil tvář a ona při tom zavřela oči.Jak může někdo takhle roztomilý být šikanovaný,však je úžasná a překrásná a myslím,že i nejkrásnější v této třídě.Uběhlo pár minut a už jsem si s ní povídal,třeba mi řekla kde bydlí a jaký sport ráda dělá a prostě takové ty věci,co si říkávají kamarádi.Myslím že jsem si našel nejlepší kamarádku,zatím jenom kamarádku,protože potom už bude u mě posteli.Ušklíbl jsem se a najednou začalo zvonit na přestávku,tak jsem šel na záchod,ale když jsem se chtěl po chvilce vrátit viděl jsem skupinku kluků a jednu holku.Kdo jiný by to mohl být než ta hnusná,zmalovaná blondýna že.Protočil jsem očima,ale když se ten jeden kluk posunul více do strany konečně jsem viděl,co se právě děje.Ta blondýna kopala Terku do břicha a ona ležela bezbranná na zemi,bylo mi ji líto protože toto jsem si taky zažíval a vím jak to moc bolí.Chvilku to trvalo,než se rozdělili a nechali Terku být a šli do svých tříd,ale potom už tam byla jenom Terka,která se klepala a ležela furt v bolestech na zemi.Sehl jsem se k ní a hned jsem si ji vzal do náruče a vydal jsem se s ní na záchod.",Shh už jsi v bezpečí,"usmál jsem se na ni,když jsem ji utíral ty velký rány od krve na břichu a při tom jsem ji šeptal hezká slůvka do uší,"Neboj se od teď si tě budu chránit na každém rohu brunetko,"a při tom jsem ji dal slabou pusu na tvář"Panebože Terko co si to jen semnou udělala"řekl jsem si sám pro sebe a nesl ji ze školy ven.Dneska už se do školy nevrátíme,myslím že to i Martinus viděl co se tam dělo,takže nás omluví.Když jsme byly u jejího baráku,tak jsem ji vytáhl klíče z batohu a odemkl.Říkala mi,že prý je vždycky sama doma až do rána a pak se to zase opakuje.Vešel jsem s ní dovnitř a podíval jsem se na ni,"proč je tak krásná?,"řekl jsem si sám pro sebe a nesl ji do jejího pokoje,kde jsem ji položil na postel.Chtěl jsem už jít taky domů,ale to co mi řekla mě hodně překvapilo",Prosím zůstaň tu semnou,"na nic jsem nečekal a lehl si k ní a začal ji hladit po tváři.Má je tak krásně jemné a hladké,že takové nemá žádná vlastně ona je jediná holka s kterou se teď poprvé bavím a hned se do ní zamiluju.Najednou se více přitiskla na mojí hruď a při tom se otřela o mého kamaráda.Musel jsem si zkousnout spodní ret a zadržet vzdych,ale potom to udělala znovu a já už to nevydržel a prostě jsem vzdychl.Koukl jsem se na ni a ona se jenom usmívala a usínala v klidu v mé náruči,ale já v klidu rozhodně nebyl.Cítil jsem že dole můj kamarád tvrdne",Proč zrovna teď musím být nadržený proč?!,"zašeptal jsem a chtěl jsem na to přestat myslet,ale nedařilo se,tak jsem se pomalu vykroutil z jejího objetí a šel si udělat dobře do jejich koupelny.Přece nemůžu mít erekci z holky,kterou znám sotva 8 hodin,ale co i láska umí dělat divy.Když jsem byl se svojí prací hotový,tak jsem se vydal zpátky za ni.Hned mi spadl pohled na nejkrásnějšího anděla,který zrovna spinkal.Nemohl jsem odolat,tak jsem si ji vyfotil a vytvořil jsem si složku,která se jmenovala"My Beautiful Girl"tam jsem si tu fotku hned uložil a šel jsem ji dát slabou pusu na čelo a pak jsem odešel domů.Ani nevíte jak moc bych tam s ní chtěl zůstat,ale něco mi to nedovolí no spíše někdo a to je moje máma.Vždycky když někam jdu bez kondomů,tak se musím nejpozději do 19:00 vrátit domů a poslouchat ty její trapné připomínky,ale i tak ji mám moc rád.Vešel jsem do domu a hned jsem si to namířil do koupelny a napustil si vanu.Po chvilce jsem se vysvlékl a začal relaxovat v teplé vaně.

Terka:Vzbudila jsem se kolem 02:00 ráno a nejednou mi bylo špatně,tak jsem šla na záchod a vyzvracela jsem snad celý můj žaludek",No fuj toto mi tu ještě chybělo,"řekla jsem,když jsem byla hotová a šla jsem si do kuchyně pro skleničku vody.Opřela jsem se o kuchyňskou linku a přehrávala jsem si co se vlastně všechno stalo.Však jsem ani Marcusovi nepoděkovala,že mi zachránil život,jinak bych tam teď furt asi ležela.Nevím proč,ale vždycky když řeknu nebo někdo řekne jeho jméno,tak mám vyšší tep a projede mnou elektrická vlna snad po celém těle,ale já vím že víc než přátelství v tom nebude.A navíc co by na mě krásného viděl jsem jenom obyčejná holka,která nic nemá a nikoho nezajímá.Dokonce už ani moje rodiče se o mě nezajímají,někdy bych chtěla vědět jestli vědí,že mají vůbec ještě dceru,ale co už já se jim doprošovat nebudu.Sedla jsem si na židli,ale najednou mě začalo pálit břicho,tak jsem se na něho koukla a viděla jsem tam asi 150 modřin a celý bylo od škrábanců a od suché krve",Panebože..,"zašeptala jsem dost vystrašeně a vydala se zpatky do postele.Koukla jsem se ještě jednou kolik je hodin,bylo prosím pěkně teprve 02:15 ",A teď tu mám jako dělat co?!skákat do stropu a nebo obcházet celý barák?!,"řekla jsme docela naštvaně,protože jsem vůbec neměla spaní.Vzala jsem si po chvilce do ruky mobil a šla na sociální sítě,ale to co jsem viděla na instagramu od blondýny mi vyrazilo dech.

~Jedna Láska Pro Dva~ [M&M CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat