~První Den Nové Školy~

60 2 5
                                    

Terka:Je pondělí ráno a mě už se teď dělá blbě nechci jít do té školy plné hrůzy,furt se mi smějou za to jak jsem hloupá a že nic neumím..aspoň,že v tý třídě je Tonička je moje všechno a jedině ona mě dělá šťastnou.Zrovna jdu do kuchyně na snídani,ale nikdo tam nebyl mamka je v práci a brácha ještě spí a táta? Táta nás opustil,když mi bylo 10 let a už se neukázal neměl nás rád věčně chodil domů opilý a mlátil mamku a já? Já snila o první lásce na první pohled.Když jsem se koukla na mobil kolik je hodin bylo 6:30 to mám ještě čas.Šla jsem do svého pokoje se převléknout do čistého oblečení a pak jsem si šla udělat ranní rutinu.Když jsem byla hotová zavolala jsem Toničce,že si dáme sraz u školy dřív,nechci přijít do té třídy plných debilů jako poslední to by dopadlo.Asi po 10 minutách jsem se koukla na mobil kolik je,aby tam Tonička nečekala,takže jsem vyrazila o trochu dříve.Šla jsem se obout,vzala batoh a klíče pak jsem zamknula barák a vydala se do té hnusné školy.

Tonička:Čekám zrovna na autobus ale on nikde asi budu muset jít pěšky,ale mě to nevadí,protože mám ráda chůzi u ní můžu aspoň normálně přemýšlet nad mým pekelným životem.Asi po chvilce jsem se koukla na mobil přišla mi zpráva od blondýny jak já tu holku nemám ráda děla ze sebe bůh ví co,ona snad chodila se všemi kluky z naší školy ,ale tak co už je to její život ne můj.Už jsem u školy a vidím Terku ona mi vždycky zvedne náladu😇přiběhnu k ní a silně ji objemu a ona mi to oplatila.Když už otevřeli školu tak jsme spolu šli do své třídy plné hrůzy.

Marcus:Zrovna jedeme s bráškou do naší nové školy,doufám,že tam budou jinačí lidi než na naší staré škole šikanovali mě už od první třídy,ale bráška byl takový ten bad boy takže,zapadnul hned,ale já? já třeba nikdy nemluvil s holkou,vždyť já nemám žádné city nevím jestli jsem se vůbec někdy zamiloval,prostě nevím ale cítím,že v té nové škole bude aspoň jedna osoba,která mě bude chápat,která je úplně stejná jako já...věřím tomu,že ano.

Martinus:Čím více se blížíme k té škole jsem více nervózní,nikdy jsem se tak necítil,vždyť já ani nevím jestli tam budou nějaké sexy holky třeba brunetky se světlými hnědými oči🤤ale věřím,že ano,ale co když ne!?tak v tom případě je můj život v prdeli.Tohle celé divadélko je kvůli tátovi...kdyby si nenašel novou ženskou nezměnily bysme školu a já bych byl furt ten bad boy,ale z jedné strany to chci udělat kvůli bráškovi je mi hrozně líto,že nezapadl,smáli se mu každý den školy,ale já blbec se ho nezastal,protože jsem se bál,že by mě třeba odstranili z party nebo tak,ale to už je jedno,protože už jsme před naší nové škole...teďka jsem snad víc nervózní než před tím.Vystoupil jsem z auta a hned za mnou také vystoupil Marcus,podíval jsem se na něho a řekl jsem nervózním hlasem "j-j-jdeme😳".Po chvilce už jsme byly ve škole a čekali až nás zavolá naše nová učitelka.

~Takže zlatíčka doufám že se vám to zatím líbí❤️🙃myslím že to bude dobrý příběh dávám si na tom záležet💖😉pište do komentářů jestli chcete další kapitolu nebo ne😊~

~Once MMer,Always MMer!🤞❤️~

~Jedna Láska Pro Dva~ [M&M CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat