San éppen egy hatalmas dobozt cipelt a kezeiben, próbálta nem elejteni azt. Végül az új nappali közepére tette a dobozt. Felegyenesedett, boldogan nézett körbe. Imádta az új házat. Két kar karolta őt át, rögtön tudta, hogy Wooyoung az. Egy jó darabig így álltak, már élvezték az együttélést, pedig csak most kezdődött el.
~Wooyoung, beszélnünk kell.-lépett be a házba Yeosang, látszott rajta, hogy komoly a dolog. Wooyoung érdeklődve vált el barátjától. Amint Yeosang elé ért a srác szó szerint kirángatta őt a házból, a bejárati ajtó előtt álltak, így San nem hall semmit. Yeosang egy borítékot nyomott Wooyoung mellkasának. Amint a fiatalabb felismerte a kis tárgyat szemei kikerekedtek.
~E-Ezt meg hol találtad?-kérdezte meghökkenten Wooyoung. Yeosang felvont szemöldökkel állt előtte.
~Itt most én kérdezek! Mégis mi a francot gondoltál?! San tud róla?-Yeosang halk volt, hangneme, viszont mégis úgy hangzott, mintha üvöltözne. Wooyoung tekintete a betonra szegeződött, igazából nem kellett válaszolnia. Yeosang tudja, hogy mi az igazság, nem is értette miért kérdezett rá.
~San megkért, hogy fejezd be az öldöklést, te pedig belementél. Szerinted mit fog szólni, ha megtudja?-tette fel következő kérdését Yeosang, ami teljesen jogos volt.
~Nem fogja megtudni.-sóhajtott egyet Wooyoung, majd érzelemmentes arccal a másikra nézett. Yeosang összezavarodott.
~Nem akarod elmondani neki? Tehát életed végéig az arcába hazudsz? Szép kis barát vagy mondhatom. Sokkal jobbat érdemel nálad.-ingatta a fejét Yeosang csalódottan, ezután inkább el is ment onnan. Még ő maga is csalódott Wooyoungban, azt el sem tudja képzelni San mit fog érezni majd. Wooyoung hiába kerüli, egyszer úgyis kiderül minden, San nem hülye. A fiú ennek ellenére mégis minden áron próbálta ezt elkerülni és tagadni. Nem akarta Sant elveszíteni, retteget, hogy ismét egyedül marad. Wooyoung a borítékra nézett. Benne van az összes szerződése, és minden célpont, akiket kivégzett. Legszívesebben elégette volna a borítékot, de még kell a munkájához. Úgy tervezte, hogy a régi szobájában tartja, így San nem lelhet rá, de ezek szerint Yeosang megtalálta. Wooyoung az egyik dobozába rakta a kis tárgyat, majd felkapta a dobozt és bevitte azt is a nappaliba.
~Mit akart Yeosang?-érdeklődött San, szőke tincseit kisöpörte arcából.
~Semmi érdekes, a szokásos dráma.-legyintett egyet Wooyoung, amire San bólintott egyet. Megbízott Wooyoungban.Bár lehet, hogy nem kellett volna..
YOU ARE READING
KILLERS || WOOSAN (18+)
FanfictionEz a könyv egy másik történet folytatása! Ha esetleg nem olvastad volna azt a könyvemet, kérlek tedd meg! Jó olvasást!❤