1

558 48 1
                                    

San idegesen pakolt szobájában. Azt sem tudta, hogy éppen hol áll a feje.
~Mit keresel ennyire?-hallott egy rendkívül ismerős hangot. San megfordult, és egy mosolygó Wooyoungot pillantott meg ajtajában.
~Semmit!-vágta rá San. Az egész szobája egy felfordulás volt.
~Csak nem a baba képeidet hiányolod?-kérdezte Wooyoung egy tetszelgő vigyorral az arcán. San lefagyott. Pár másodperc gondolkodás után barátja felé fordult.
~Jung Wooyoung! Most azonnal szolgáltasd vissza azt a fotóalbumot!-kiáltotta el magát San. Wooyoung felhőtlenül nevetni kezdett.
~Én mondtam, hogy egyszer ellopom.-rántott vállat vidáman.
~Azt hittem kiveszel egy képet! Nem gondoltam, hogy elviszed az egészet!-akadt ki San.
~Hidd el! Mostani képem is van rólad.-mondta egyszerűen Wooyoung.
~Az meg minek neked?-értetlenkedett San. Wooyoung arcán ismét megjelent tipikus vigyora.
~Érettségi alatt nem volt sok időnk egymásra. Szóval.. muszáj volt annak segítségével..
~Nem akarok többet hallani!-lépett közbe San. Orcája vörösen virított. Wooyoung kuncogott egyet barátja aranyosságán.
~Ne tegyél úgy, mintha te nem hiányoltál volna engem.. úgy..-ingatta fejét Wooyoung. San arca egyre vörösebb lett, mivel Wooyoungnak igaza volt. De ezt sosem vallaná be. Két kar fonódott dereka köré, majd Wooyoung ajkait érezte meg nyakán. Barátja nyálas csókokat adott bőrére, ami miatt sóhajtoznia kellett.
~W-Woo állj le.. a szüleim..-San hátra döntötte fejét, így Wooyoung vállára helyezte azt.
~A tested valami mást szeretne..-suttogta Wooyoung, viszont elengedte Sant. A szőke fiú csalódott arckifejezéssel fordult a másik felé.
~Inkább menjünk el valahova.-ajánlotta fel Wooyoung, amibe San egyből bele is ment.

-ajánlotta fel Wooyoung, amibe San egyből bele is ment

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Úgy döntöttek, hogy elmennek a tengerhez. Elhívták a többieket is, mivel mind imádnak együtt időt tölteni.
~Ti egy napig sem bírjátok ki szex nélkül?-jött a kérdés Yunho felől. San értetlenül nézett rá.
~Nem tűnt fel, hogy az egész testeden Wooyoung műve van?-nevetett fel Mingi. San és Wooyoung csak a szemüket forgatták.
~És ti egy napig sem bírnátok ki, hogy ne szóljatok bele az életükbe?!-szólt közbe Yeosang. Mondatán Jongho egy jóízűt nevetett.
~Oké! Mostmár elég! Senki sem szól bele senki dolgába mostantól, érthető vagyok?-Seonghwa idegesen magyarázott. Zavarta a veszekedés.
~Igenis, anya!-forgatta szemeit Yunho. Seonghwa egy gyilkos tekintetet küldött felé.
~Yunho csak féltékeny, hogy nem teheti ugyan ezt Mingivel.-mondta Wooyoung, közben átkarolta San derekát.
~Fogd be!-hisztizett Yunho. Mingi lehajtotta vöröslő fejét.
~Woo.. szerintem hagyd őket.-vágott közbe San.
~Inkább gyere és együnk egy fagyit!-vidáman húzni kezdte barátját egy fagyizó felé. Ott leültek és boldogan ették hideg desszertjüket.
~Miért mentünk el onnan? Tök jó volt őket szivatni!-sóhajtozott Wooyoung.
~Akkor én is mondjam el mindenkinek, hogy a képeimre vered ki, amikor nem vagyok ott?-húzta fel egyik szemöldökét San. Wooyoung félrenyelte a fagyit, így köhögni kezdett. San halkan nevetett egyet.
~Oh igen? Én pedig megmutassam mindenkinek a baba képeidet? A kedvencem az, amiben éppen egy kádban vagy!-vágott vissza Wooyoung. San arcába felszökött a vér, azt hitte mindjárt elbújik a világ elől.
~Utállak..-suttogta San, közben biggyesztette ajkait.
~Igen, igen. Én is szeretlek, szépségem.-kuncogott Wooyoung. San a szemeit forgatta.
~Ne tagadd! Tudom, hogy tetszik ez a becenév.-Wooyoung Sanhoz hajolt, aki próbált komoly arcot vágni. Wooyoungnak igaza volt. Imádta a becenevet. De csakis akkor, ha Wooyoungtól hallotta. Senki más szájából nem hangzott jól.
~Inkább menjünk vissza a többiekhez. Persze, ha a jóképű lovagom is benne van.-piszkálódott San. Meglepetésére ez bevált, mivel Wooyoung orcáján megjelent egy halvány rózsaszínes szín.
~Gyere!-San ráfogott barátja kezére, és húzni kezdte őt a vízhez. A többiek már bent voltak a tengerben és valami labdát dobáltak. A páros is beszállt a játékba. Mindannyian csak nevettek, és élvezték a szabadságot. Végre gondtalanul élhettek..

KILLERS || WOOSAN (18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora