●
Bu iş basitti. İtme ve çekme. Ben ondan ne kadar uzak kalmaya çalışsam da bir şekilde yine kendimi onun yanında buluyordum. Bana karşı hisleri olduğunu iddia eden birinin yanında olmak ne kadar sağlıklıydı?
En başından beri karşılaşmamızı tesadüf saysam da sanırım o haklıydı: Belki de bu kaderdi.
"Ne?" dedim sanki tekrar tekrar bu soruyu sorsam cevap değişecekmiş gibi. "Bu benim solo promom. Jaehyun kendi grup aktivitelerinde zaten çok yoğun. Bu biraz emrivaki olmadı mı?"
Bayan Oh kaşlarını kaldırıp Jaehyun'a baktı. "Ona bu aralar boş olup olmadığını sordum. Boş olduğunu söyledi."
"Yine de-" Konuşmamı araya giren Jaehyun böldü. "Sorun değil. Aksine yeni bir şeyler denemek eğlenceli olabilir." Bana bakıp kaşlarını kaldırdı ve dudaklarına halinden memnun bir gülümseme yerleştirdi.
"Yine de," diye devem ettim onu aldırmayarak. "Solo promomda çift dansı yapmak ilginin tamamını Jaehyun'a çevirecek. Ayrıca daha önce çift dansı yapmadım."
Bayan Oh kafasını sallayarak masanın arkasına ilerledi ve bilgisayar çantasından bilgisayarını ve birkaç kağıt destesi çıkardı.
"Merak etme. Bu tek promon olmayacak." dedi yatıştırır bir şekilde gülümseyerek. Hemen yanımda duran Jaehyun ve ben de bakışlarını gezdirdi. "Harika bir uyumunuz olduğunu hissediyorum. Asıl ilginin sende olmasını sağlayacak bir koreografi var aklımda. İyi iş çıkaracağına eminim."
Emrivakilerden nefret ederdim ve şu an yapılan bir emrivakiydi. Dansta kendi fikrimi önerebileceğimi düşünüyordum ama aklımda olanların tamamı tek kişilik hareketli bir dans içindi.
Jaehyun kollarını gerdikten sonra bana bir bakış attı ve Bayan Oh'un yanına masanın arka tarafına geçti. Ben ise orada kollarımı göğsümde bağlayarak ufak, huysuz bir çocuk gibi ayaklarımı yere vurmamak için kendimi zor tutuyordu. Çift dansıymış!
Bayan Oh bize bilgisayarından birkaç dans videosu izletmişti. Ben masaya yaslanmış elimi çeneme kolmuş bir şekilde aksi aksi videoları izlerken daha fazla dilimi tutamayarak konuştum: "Bu danslar fazla erotik değil mi?"
O sırada suyunu içen Bayan Oh öksürerek kafasını çevirdi bizden uzağa. Jaehyun ise kahkaha atmıştı. Sesi odada yankı yaptığında kısaca ona baktım ve benim ona baktığımı fark etmeden önüme döndüm. "Yani..." gibisinden bir şeyler mırıldandı kendine gelen Bayan Oh. Yaşaran gözlerini sildi. "Erotik değil de iddialı diyelim. Tabii bire bir aynılarını yapmayacaksınız. Fikir olsun diye gösteriyorum."
Dudaklarımı birbirine bastırıp geriye çekildim. Bayan Oh yanımızdan geçip giderken Jaehyun'un ılık nefesini kulağımın yakınlarında bir yerde hissettim. "Erotik ha? Sevdim bunu." Gırtlaktan gelen derin sesi ile kokusunu çok rahat duyacak kadar yakınımda durunca nefesimi tutmuştum. Bilerek bunu yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance of the Damned
FanfictionSM yeni bir kız grubu için hazırlıklara başlar. Son anda keşfettikleri yeni yüz ile bir anlaşma sağladıklarında Nct üyesi Jaehyun'u da ufak bir sürpriz bekliyordu. ... For Jung Jaehyun •by bluendrain