⚜VI

651 45 5
                                    

●

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazı anlar kelimeler o kadar yetersiz gelirdi ki ağzını açıp da içinde biriktirdiğin tüm o hisleri dilinden bir türlü yuvarlayamazdın. Neden böyle olurdu? Geceleri yastığa başını her koyduğunda karanlık tavanında o anlar bir oyun gibi dönüp dururdu. Pişmanlık boğazına yapışırdı ama zamanı geriye alamazdınız. 

Keşke babama daha fazla onu sevdiğimi söyleseydim. Keşke onun kokusu biraz daha içime çekseydim. Keşke biraz daha kahkahasını dinleyebilseydim onunla ilgili tüm anılar bir toz yığını gibi öylece uçup gitmeden önce. 

Parmaklarımın arasında tuttuğum ben ilkokula başladığım zaman birlikte çekildiğimiz fotoğrafa bakıyordum. Annem, babam ve ben vardık. Kurumuş dudaklarımı ıslatarak fotoğrafı tekrar cüzdanımın iç cebine koydum ve çantamı da omzuma alarak şirket binasına girdim. 

Bugün fotoğraflarım yayımlanmıştı. Artık resmi bir Sm stajyeriydim. Üst kattaki kızlarla toplandığımız pratik odasına girdim. Koreograf henüz gelmediği için her biri başka bir köşeye dağılmıştı. 

Siwon beni görünce elindeki telefonla yanıma koşturdu. "Bana nasıl söylemezsin?" dedi soluk almama bile izin vermeyecek kadar dibime girip telefonu gözüme sokuyordu. 

Kaşlarımı çatarak neyden bahsettiğini anlamaya çalıştım. "Fotoğrafların yayımlanmış." dedi SooAh. "Dehşet çıkmışsın." 

Hemen telefonumu çıkarıp bir köşeye çöktüm ve sitede gelen yorumları okumaya başladım. Çok geçmeden Siwon'un neyden bahsettiğini de anlamıştım. 

 [+552] SM yine son dakika sürprizi yaptı. Yarışmaya katılacak stajyerler tanıtılmıştı. Bu kız da nereden çıktı? 

[+452] Hiç tanımasam ve yolda görsem SM visual'ı bellidir. Bu kızda SM havası yok.

[+321] Rap ve dans pozisyonu varmış. Aniden ortaya çıktığına göre yeni gözde belli olmuş. 

Tüm yorumları şaşkınlıkla kaydırarak okurken diğerlerinin gölgesi üstüme çökmüştü. 

Sitede en çok beğeni alan yorum ise dans kursunda birlikte çektirdiğimiz bir grup fotoğrafıydı. Jaehyun ile ben yan yanaydık ve ben resmen çocuğun boynuna bir ahtapot gibi dolanarak yanağımı yanağına yaslamış kameraya doğru sırıtıyordum. Jaehyun ise arkadan iki kulak yapmıştı.  

"Yuh, bu fotoğraf ben de bile yok. Nasıl bulmuşlar?" dedim şaşkınlıkla ağzım açık kalırken. 

Siwon yanıma çökerek sırıttı fotoğrafa doğru. "Jaehyun ile bu kadar samimi olduğunuzu söylememiştin. Ben de salak gibi gelmiş senin çocukluktan beri tanıdığın adama sunbae de diyorum." 

"O fotoğraftaki sen misin gerçekten?" diye sordu bizim kattaki YunAh. 

"Alışsan iyi edersin. Bir bakmışsın dün yediğin yemeğe kadar her şeyi öğrenmişler." dedi Seojin kollarını göğsünde bağlayıp omuz silkerek. 

Dance of the DamnedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin