●
Uzun bir süredir bir boşlukta sürükleniyor gibiydim. Bomboş bir zihin ile nereye gitsem orada eğrelti duracağımı bilsem bile bunu değiştirebilecek gücü kendimde bulamıyordum. Sonra o boşluk hissi zamanla dolmaya başlamıştı. Daha öncesinden kaybettiklerim ile kendimden kopardıklarım bana geri dönmüş ve en sonunda bir yapboz gibi birbirine tutunarak kendimi tamamlamıştım.
Yarışma sonuçları açıklanmasının ardından şu ana kadar kurduğumuz düzen bozulmuş ve tekrar oluşturulmaya başlanmıştı. Beş kişiden oluşan ve adını da final de herkes ile birlikte öğrendiğimiz 4U grubumuz tamamlanmıştı.
Menajer JaeEun bizi ileride yapılacaklar ile ilgili bilgilendirdikten sonra çıkış yapmadan önce gireceğimiz sıkı kampa daha iyi hazırlanabilmemiz için bir haftalık izinli olduğumuz belirtmişti. Kızlarla sevincimizi yaşarken bir yandan da çıkış yapamamış olanlar için içimizde bir burukluk da taşıyorduk.
Öğrendiğimize göre yakın zamanda yeni yurdumuza da taşınacaktık. Çıkış yapacağımız için şirkete daha kolay ulaşım sağlayabilmek adına yakın bir istikamette olacaktı yeni yurdumuz ama daha biz taşınmadan yarışmadan elenen stajyerler şu anki yurdumuzdan teker teker ayrılmıştı. En son ayrılanlardan biri de Sora'ydı.
Siwon, Sora'nın bize veda edip çıkmasının ardından oluşan sessizliği bozan ilk kişi oldu. "Elenmesine gerçekten şaşırdım."
SeoJin, dalgın bakışlar ile kafasını onaylar bir şekilde salladı. "Benim hiç umudum yoktu kazanacağıma dair. Kesin elenirim diye düşünüyordum."
Grubumuzun en küçüğü YunAh, "Ben de elenirim diye düşünüyordum. Yaşım küçük olduğu için şirket beni belki yine stajyer olarak tutardı ama Sora'nın elenmesini asla beklemiyordum." dedi.
O sırada SooAh mutfak kapısında belirdi. Sora ile oda arkadaşı olduğu için onun en son yolcu eden kendisiydi. Konuşmalarımızı duymuş olmalı ki konuşmaya başladı. "Yarışmayı kazanmasının mümkünatı yoktu." dedi dudaklarını bükerek.
Yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Bacaklarını da kendine doğru çekerek iyice dertop oldu.
"Nedenmiş o?" diye sordu SeoJin haklı bir şekilde. Hepimiz onun dans ve rap yapmadaki yeteneklerinin farkındaydık. Bir an sona kaldığım için elenen ben olurum diye düşünmüştüm. En son puanlamada jüri üyelerinin etkisi büyüktü ve sonuna kadar Sora'nın nasıl Tanrı vergisi bir yetenekle donandığını bildikleri için onu ellerinden kolay kolay çıkarmayacaklarını sanıyordum. O zamanki hissettiğim korku ile sırtımda gezinen soğuk ürpertiyi hala hissediyordum.
"Biliyorsunuz zaten Sora yakın zamanda belini incitip ara vermişti. Doktorlar kendisini zorlamamak koşulu ile aktivitelerine devam edebileceğini söylemişti ama Sora yine hırsına yenilerek yarışmanın son haftasında o ters takla hareketini yaparken belini tekrar incitmiş. Doktoru yarışmayı bırakmasını istedi ama o inat edip o sakat belle finale kadar geldi." Derin bir nefes aldı. "Yarışmayı kazansaydı bile daha fazla devam edemezdi. İdol hayatının nasıl olduğunu az çok biliyorsunuz o dinamik incinmeyi ciddi bir sakatlanmaya da çevirebilir. Şirket yöneticilerinin de oy birliği ile ayrılma kararı aldı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance of the Damned
FanfictionSM yeni bir kız grubu için hazırlıklara başlar. Son anda keşfettikleri yeni yüz ile bir anlaşma sağladıklarında Nct üyesi Jaehyun'u da ufak bir sürpriz bekliyordu. ... For Jung Jaehyun •by bluendrain