Merhabalar, hoşgeldiniz🤓
Kurgunun en başına bir önsöz konduruyorum kendi düşüncelerimi aktarmak için. Böyle bir önsöze ihtiyaç duydum. Bunun sebebi aldığım herhangi bir eleştiri veya hakaret değil. Tamamen kendimi bunun üzerinden sorumlu hissettiğim için. Konuyu uzatmadan başlamak gerekirse; bu kurgu, benim kendi açımdan beğendiğim bir kurgu değil. Yazdığım ilk fanfiction. Tahminen 2 sene öncesinde yayınlamıştım. Edebi ve teknik olarak kusurlu bulduğum, hikayenin gidişatı kısmında ise istediğimi yapamadığım bir kurgu. Bu yüzden benim şu anki düşüncelerimi ve tarzımı yansıttığını düşünmüyorum. İçerisinde uyuşmazlık, mantık hataları ve cringe olaylar bulunmakta. Tahmini olarak 1 yıl kadar öncesinde kitabı kaldırdım. Devam ettiremiyordum, bunun sebebi de zaten baştan beri istediğimi tutturamamamdı. O zamanlar gelen yorumlar kötü değildi. Yine de kurguyu kaldırdım. Geçtiğimiz haftalarda (28 Şubat 2021 tarihinde yazıyorum) bir arkadaşıma bu kurgudan bahsettim. Kendisi merak edince onun okuması için tekrar açtım ve sonrasında silmeyi düşünüyordum. Arkadaşımın beğenmesinin yanı sıra, bu küçük zamanda bile yeni okucuların geldiğini fark ettim. Kurguyu her ne kadar beğenmesem de silmemeye ve yeniden üzerinden geçmeye, rahatsız eden kısımları düzeltmeye karar verdim. Düzenlememe rağmen hâlâ eksik ve yetersiz buluyorum. Kapasitemin, yapabileceğimin altında olduğunu düşünüyorum. Burada bunu okuyanlar aptaldır falan demek gibi bir düşüncem asla yok. Olamaz da zaten. Bahsettiğim şey, kendi kendime kurgu yazmaya devam ediyorum ve daha iyi kurgularım var. Son olarak, lütfen kurguyu okurken yorumlarınızı esirgemeyin. Eleştiriye açığım. Kendimi daha iyi ifade edebildiğim kurgularım var. Onları da yayınlamayı düşünüyorum. Bu kurguyu vakit bulabildiğimce düzenleyeceğim.
Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Next-door neighbor|Larry
FanficHarry hiçbir zaman insanlarla anlaşabilen biri değildi ama karşı eve Louis Tomlinson taşınınca bu daha kötü bir hal alıyor. En azından bir süre..