2 gün sonraEd, kimya kursunu kaynatmak için son anda almanca projesine katılmıştı. Şimdi ise kimya dersinden 'görev dağılımı var.' diyerek -kesinlikle bu bir yalandı- elini kolunu sallaya sallaya çıkmış, konferansta bulunan sahneye gitar çalmak için iniyordu. Sahneye giden yolu kısaltmak için arka kapıdan girdi. Lambaların aydınlatamadığı koridora girdiğinde iki kızın fısıldaştığını duydu ve hemen yanındaki dolabın arkasına geçerek dinlemeye başladı. Sonuçta o Niall'ın erkek arkadaşıydı. Bir kuytu köşede fısır fısır konuşan insanlar varsa, bu dedikodu demekti. Dedikodu 101 dersini, bizzat profesöründen almıştı.
"Şimdi, Gigi sana altını çizerek söylüyorum. Annene bizi Harry ile çift rolüne koymasını söyleyeceksin. Onları ayırmam gerek!"
Ed, bu sesi duyunca tanıdı ve yerine biraz daha yerleşti. Bu boya kutusu yine ne iş çeviriyordu?
"Senin o notalara nefesini bırak sesin yetmez. Baş rol olamazsın Kendall. Hem çocuk belli ki gay. Tanrı aşkına!"
"O gay değil! O koca popolu aklını çeldi onun! Ve Harry benim tamam mı? Yeni gelen bir aptal elini kolunu sallaya sallaya onu benden alamaz! Ses konusunda haklısın sanırım. O zaman..ne yapacağız ki? Lütfen bana yardım et Gigi. Ne istersen yaparım. Paris defilesine beraber gideriz, hm?"
"Of, Kendall."
"Düşün Gi, ne olursun."
"O Lewis denen çocuğu analiz ettiğime göre her boka kolayca sinirlenebilir biri gibi. Bunu kullanabiliriz. Harry'i bir yere çekip öpeceksin, ben sizi çekeceğim, tüm okula yayılacak ve BAM! Klişe birşey ama Louis bunu havada karada yutar ve 'game is over.'"
'Bu ne saçma bir fikir. Ben daha iyisini yaparım' diye düşündü Ed, Kendall ufflayıp puflarken.
"İyi de, Harry yanında bitleriyle beraber geziyor. Onu nasıl çekeceğim yanıma? Hem Niall asla göndermez. O sarı sürtük hep planlarımı bozuyor!"
'Senin o yüzündeki boyaları tırnaklarımla kazıyarak temizlerdim de. Şimdi işim var Kendall' dedi içinden Ed ve dinlemeye devam etti. Daha sonra halledebilirdi.
"Niall, şu turuncu ineğin yanından ayrılırsa izin vermeyebilir bebeğim. Planımız işleyecek. 'Sondan önceki ders girişinde, Harry'e 'görevlerin dağıtılacağını' söyle ve buraya insin. Sonraaaaa..oynat bakalım!"
"Sen en iyi arkadaşımsın Gigi!"
İki kız kıkırdadı ve sahnenin içine doğru yol aldılar. Ed o anda ne yapacağını bilemedi ve Niall'a haber vermek için koşarak spor salonuna indi. Niall tribünlerde oturuyordu. ÇOK İYİ! Ama Bay Shrend onu görürse mükemmel bir ceza alırdı. O yüzden tribünlerin arkasına sessizce geçti.
"Psssss..pssssss..psss"
"Oda spreyi mi o?" dedi ve arkadasına döndü Niall'ın önündeki kırmızı kafalı çocuk. Ama Ed'i görmedi ve geri önüne döndü.
"Ştt Niall!"
"Ah! Sağır mısın?" dedi Ed ve Niall'ın kulağındaki kulaklığı gördü. Bu çocuk bulduğu her fırsatta müzik dinlemek zorunda mıydı?Ne yapacağını bilemezken yavaşça Niall'ı poposundan dürttü.
Niall "Noluyor!" diyip arkasına döndüğünde Ed'i gördü ve gülümsedi. Onu görmeye mi gelmişti yani. Bu çok..şirindi. Kulağından kulaklığını çıkardı ve Ed'e doğru eğildi.
"K.ÜÇGENİ" dedi Ed sessizce. Bu onların arasında Kendall'a verdikleri bir kırmızı kod adıydı. Ed'in bunların hepsini bilmesi için Niall ile bir hafta yan yana olması yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Next-door neighbor|Larry
FanficHarry hiçbir zaman insanlarla anlaşabilen biri değildi ama karşı eve Louis Tomlinson taşınınca bu daha kötü bir hal alıyor. En azından bir süre..