•3•

1.1K 90 196
                                    

Louis, Harry'i 6. defa sallamaktan yorulunca kendini çimlere attı. Yıldızları izlemeye başlamıştı. Yanına Harry uzandığında ise ilk defa onu bu kadar yakından görüyordu. 'Ay ışığında gözleri ve yüzü ne kadar güzel' diye düşünmekten alıkoyamadı kendini. Aynı şeyleri Harry'nin de düşündüğünden habersizdi.

~~~~~

Louis, o gecenin sabahına uyandığında yüzünde aptal bir gülümseme vardı. Bu gülümseme banyosundaki aynayla karşılaşana kadar suratında kaldı. Aynaya bakınca 'Ne kadar aptalım!' diye düşündü.
"Gerçekten mi Louis. Yine mi sana bok gibi davranan birinden hoşlandın? Sen yola gelmez bir salaksın."
Aynadaki yansıması Louis'e bunları derken yüzünü yıkayıp odasına geri döndü. Odasındaki aynanın yansımasından kendine bakarken Harry'nin odasını görebildiğini keşfetti. Aynaya bakıyormuş gibi yaparak çaktırmadan onu izleyebilirdi. Sanırım Harry üstünü değiştiriyordu. Onun da vücudu fena değildi ha?

Hemen gitti ve perdesini kapattı. Çünkü Harry'e karşı bir şeyler hissetmek onun için gerçekten aptallık olurdu. Harry'nin birini sevemeyeceğini Louis o hafta defalarca kez anlamıştı. Fakat dün gece güzeldi değil mi? Harry de Louis'e boşmuş gibi bakmıyordu. Umutlanmak istemese de umutlandı.

"Hey, Louis uyandıysan çabuk kahvaltıya gel yoksa annem kapını kıracak. Fizzy tavsiyesi." Louis kapının arkasındaki kardeşine kapıyı açıp gülümsedi, yanağını sıktı ve aşağı indi. Fizzy öylece kaldı çünkü abisi çoğu zaman böyle şeyler yapmazdı. Louis, Fizzy ve diğer kardeşlerini çok severdi ama asla yeni uyanmışken bu kadar yumuşak olmazdı. Fizzy bazı şeyleri anlamışcasına gülümsedi ve kahvaltıya indi. Abisini yumuşatan biri vardı. Ya da birşeyler.

~~~~~

'Güzel bir pazar' diye düşündü Harry bahçede güneşe gülümserken. Robin ve Gemma öylece Harry'i izliyorlardı. Harry güneşe gülümsüyordu. Her gün doğup ışığıyla onu uyandırdığı için küfrettiği güneşe... Gemma ilk defa elindeki telefonu cebine değil de masaya bıraktı ve Harry'e doğru yürüdü. Sanırım, kardeşiyle ilgilenme zamanı gelmişti.

"Harry sen iyi misin? Daha fazla güneşe bakarsan kör olacaksın ve neden aptal aptal gülümsüyorsun?" diye sordu Gemma.

"Çok güzel bir gün değil mi sence de Gemma. Baksana güneş bile var." dedi Harry hâlâ güneşe gülümserken.

"Anne! Harry yine içmiş sanırım normal olamaz." diyerek uzaklaştı Gemma kardeşinden. Harry de onu takip etti ve masaya oturdu. Bu sefer de tabağına gülümsüyordu. Sonra kafasına inen darbeyle kaşları çatıldı.
"Harry sen iyi misin? Şüphelendiriyorsun beni tabağa gülümsemeyi kes. Kendine gel." dedi Gemma kardeşine endişeyle bakarken.

Harry o kahvaltıda her şeye gülümsemeye devam etti. Pastırmaya bile gülümsedi. Harry pastırmadan nefret ederdi. Ama gülümsedi işte. Pastırmanın kahverengiliği Louis'in saçlarına benziyordu. 'Ah Louis..Ay ışığında ne kadar da güzeldi. Tatlı yüzü... Mavi gözleri... Çok güzel.' diye geçirdi içinden. Dalmış olmalıydı ki Robin elini gözünün önünde sallayarak ona sesleniyordu. Kendine geldi ve gülümsemesini kısa süreliğine suratından kaldırdı. Ardından kahvaltısını bitirip yukarı çıktı. Yatağında dün gece yarım kalan dizisine devam etmek istiyordu ama içeri adeta dalan Anne sayesinde yine yarım kalmıştı.

"Harry seninle konuşmam gerekenler var." dedi yatağın diğer ucuna oturarak.
"Noldu anne?" dedi Harry. Ne olmuş olabilirdi ki? Bu sabah ki halini soracaksa bunun cevabını Harry asla veremezdi çünkü o bile çözememişti. İyi hissediyordu.
"Seninle Louis hakkında konuşacağım tatlım. Dün kahvaltıda Louis'le biraz konuştum ve ona biraz kaba davrandığını öğrendim. Harry bunu yapmamalısın. Louis kötü biri değil. Gayet senin anlaşabileceğin biri. Neden böyle yaptığını çözemiyorum onu seversin diye düşünmüştüm. Sen herkese yaptığın gibi ona da kötü davrandın. Eğer bir sorunun varsa bana anlatabilirsin tatlım. Ben seni dinlerim ve asla yargılamam. Sadece en azından Louis'e daha iyi davranmayı deneyemez misin? Kötü davranılmayı hak etmiyor. Kaba biri değilsin, oğlum. Bunu ikimiz de biliyoruz." dedi Anne yumuşak ses tonuyla.
'Hak etmedi tabiki de' dedi Harry içinden. Kafasından ne geçtiğini o bile bilmiyordu ama Louis ona garip hissettirmişti ve Harry bundan oldukça korkmuştu.
"Yaptığım hatanın farkındayım anne. Bunu düzelteceğim söz veriyorum." dedi annesinin açtığı kollarının arasına girerek. Annesi ona hep iyi hissettirirdi.

Next-door neighbor|LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin