Harry tüm gece uyuyamamıştı. Dün geceki öpücükten sonra tahminen 4 saat boyunca tavana bakmıştı. Kendini ilk defa bu kadar heyecanlı hissediyordu. Karnında uçuşan şeylerin artık kelebekler olduğunu düşünmüyordu. Ejderha daha uygun olurdu.
Harry alarmının çalmasıyla yarım saatlik uykusundan kalkmıştı. Kendine çok sinirlendi 'Louis kesin uyumuştur. Aptalım ben' diye düşündü.~~~~~
Louis tüm gece yerden tavana bakmıştı. İlk başta yatağında baksa da sonra aklından ne geçtiyse artık yere geçmişti. Kardeşlerinin sesleriyle daha yeni kapanan gözlerini araladı. 'Acaba Harry bugün benle okula gider mi?' diye düşündü yüzüne soğuk suyu vururken. Ama Harry okula bisikletle gidiyordu ve Louis'in bisikletinin iyi durumda olduğu söylenemezdi. Yani neden bisikletle gitmek varken Louis ile yürüsün ki? Yürür müydü? Belki yürürdü? Ama yürümezdi. Louis bunları kafasında milyon kez dolandırırken aynı zamanda okula da hazırlanmıştı. Kısa süre sonra hazırlandığını ve artık evden çıkması gerektiğini anladı.
Dışarı çıktı ve etrafına bakındı. Harry ortalarda yoktu. 'Çoktan gitmiştir' diye düşündü Louis. Sonra okula doğru yürümeye başladı ama arkasından gelen bisiklet zili sesiyle gülümsedi.Arkasına döndüğünde ona gülümseyen Harry ile karşılaştı.
"Ultra muhteşem bisikletim ve ben seni okula bırakabiliriz hadi atla."
Louis kendini ağlamamak için zor tutuyordu çünkü Harry gülümsüyordu. Cevap bile vermeden hemen Harry'nin arkasına geçti ve kollarını onun beline sardı. Kafasını Harry'nin sırtına yasladığında Harry'nin gamzelerinin belirginleştiğini fark etti.~~~~~
Okula öyle geldiklerinde ve Niall onları bahçede gördüğünde "Bana nasıl söylemezsiniz siz birliktesiniz" diyip ağlamaya başlamış ve küsmüştü.
Sınıfa girdiklerinde Niall hemen ön sırada oturan Ed'in yanına geçip kafasını sıraya gömmüştü. Louis tam Zayn'in yanına geçecekken Zayn Liam'ı yanına doğru çekiştirdi.
"Liam bugün benle oturmalı Louis. Sen Harry'le otursan olmaz mı?"dediğinde Liam anlamamış biçimde ona baktı.
"Niye ki Zayn?" dedi Liam anlamayarak.
"Sen bi sussana iki dakika. Bugün yanımda oturmalısın."
"İyi de neden? Birşey mi oldu?"
Zayn biraz yüzünü buruşturdu.
"Evet Lee sanırım bozuk çikolata yedim ve şuan karnım çok ağrıyor. Sana ihtiyacım var." Liam onun o haline gülümserken Louis de Harry'nin yanına geçti. Harry biraz yana kaydı ama biraz sert kaymış olmalı ki Louis'nin sıranın üstündeki çantasını yere düşürdü."Oops" dedi Harry çantaya uzanırken.
"Selam" Louis'in çantayı önemsediği yok gibiydi. Çünkü öylece Harry'e bakıyordu."Selam Louis. Biraz kötü görünüyorsun birşey mi oldu?" diye sordu Harry çünkü Louis'in göz altları morarmıştı.
"Yok sadece dün gece uyku tutmadı" dedi ve ellerini Harry'nin göz altlarına getirip parmaklarıyla okşadı "Ve sanırım seni de uyku tutmamış." Onlar bakışırken sınıfa giren öğretmeni fark etmemişlerdi."Hey Stylinson! Oynaşmayı bırakın da derse geçelim" dedi Bay Potts. Bay Potts her zaman öğrenciler ve onların ilişkisi hakkında şakalar yapar , okuldaki herkesle -okul müdürü de dahil- dalga geçerdi. Louis öğretmeninin taktığı lakap yüzünden hemen utanıp, elini çekip önüne döndü. Harry her an Louis'in güzelliğine ağlayabilirdi. Ama zaten Niall onların yerine yeterince ağlıyordu. Aklına Niall gelmişken kafasını çevirdi ve Niall' a baktı. Ed'le gülüşüyorlardı. Niall'ın sonunda ağlamayı bırakabildiğine sevinip, Bay Potts'un Muhteşem Matematik Dersi'ni dinlemeye başladı.
~~~~~~
Ders bittikten sonra Louis kafasını Harry'e çevirdi. Matematiğe o kadar odaklanmıştı ki Harry'nin uyuduğunu fark etmemişti. 'Tanrım' dedi Louis bir kez daha. 'Sen neler yaratıyorsun.'
Louis sıraya dayadığı kolunun üstüne kafasını koydu ve Harry'i izlemeye başladı. Kıvırcık saçları çok güzeldi. Eline bir bukle aldı ve oynamaya başladı.
Bu güzel anı bozan Niall oldu çünkü bir anda gelip masaya oturdu. Harry kafasını kaldırıp ne olduğunu anlamaya çalıştı.
"Ed iyi çocukmuş. Kesinlikle onla bir ara tanışmalısınız." dedi sevinçle ve Harry'e döndü.
"Seni affettim Hazza. Şimdi bana ne zaman sevgili olduğunuzu ve geriye kalan her şeyi detaylı olarak anlat."
Harry yarı uykulu bir ifadeyle konuşmaya çalıştı.
"Nia-"
"Sus ve herşeyi anlat seni hain"
"İyi de Niall biz se-"
"Harry anlatsana adımı mı ezberliyorsun?"
"Niall biz sadece öpüştük sevgili değiliz." dedi Louis bi anda. Aslında o anda öpüştüklerini söylemeye gerek yoktu. Bu yüzden Harry sırıtmaya başladı. Demek ki Louis onu anlatmaya hevesliydi.
"Ne? Ne! APTALLAR! BENİM OLMADIĞIM YERDE NASIL ÖPÜŞÜRSÜNÜZ? BUNU BANA NASIL YAPTINIZ? HEMEN ŞİMDİ TEKRAR ÖPÜŞECEKSİNİZ YOKSA SİZİ ASLA AFFETMEM." dedi Niall çıldırmış bir şekilde. Onun bu haline hepsi gülüyordu.
"Niall saçmalama" dedi Harry ona gülerken.
"Öpüştünüz artı Harry seni buraya bisikletiyle getirdi ve siz sevgili değilsiniz? Buna asla inanmam." dedi Niall ve Louisle Harry'nin arasına oturdu.
"Şimdi itiraf edin ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz. Şu arkamızdaki aptallar gibi olmayın."
Arkadan Zayn, Niall'ın kafasına vurdu.
"Sen bize aptal mı dedin biraz önce?" Niall kafasını ona doğru çevirerek konuştu:
"Gerçekten birbirinizi sevdiğinizi ima ettim ve sen size aptal dememe mi takıldın? Siz birbirinizi seviyorsunuz demek ki. Neyse Zayn vaktimi çalma yuva kuruyorum, sizinki zaten hazır." Sonra Harry ve Louis'e döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Next-door neighbor|Larry
Fiksi PenggemarHarry hiçbir zaman insanlarla anlaşabilen biri değildi ama karşı eve Louis Tomlinson taşınınca bu daha kötü bir hal alıyor. En azından bir süre..