✨George Weasley✨
Razem ze wszystkimi pierwszorocznymi i gajowym Hagridem weszłaś po bardzo licznych schodach. Przed sobą zobaczyłaś ogromne, pięknie zdobione drzwi. Po chwili, wchodząc przez nie, pojawiła się wysoka kobieta w długiej sukni i dość wyróżniającym się, spiczastym kapeluszu. Zaraz za sobą usłyszałaś szepty i chichot chłopaków. Nauczycielka uciszyła ich i powiedziała:
- Witajcie w zamku Hogwart. Zanim zajmiecie swoje miejsca w Wielkiej Sali zostaniecie przydzieleni do domów - kobieta po dłuższej wypowiedzi dalej kontynuowała - Są cztery domy: Gryffindor, Hufflepuf, Ravenclaw i Slytherin.
Po opowiedzeniu po krótce o Hogwarcie na koniec oznajmiła, że Ceremonia Przydziału odbędzie się za kilka minut w obecności całej szkoły. Westchnęłaś z ulgą, ale szepty niestety nie ustały. Odwróciłaś się w ich stronę. Zobaczyłaś dwóch rudowłosych chłopców, którzy zacięcie o czym dyskutowali. Uciszyłaś ich szybko, bo po chwili wprowadzeni przez panią profesor weszliście do ogromnej sali.Ceremonia Przydziału zaczęła się. Nim się nie obejrzałaś, McGonagall wyczytała twoje imię i nazwisko. Tiara miała lekkie problemy z wyborem domu dla ciebie, lecz w końcu wyznaczyła ci dom lwa. Uśmiechnęłaś się i usiadłaś przy właściwym stole. Chciałaś dalej przypatrywać się przydziałom, lecz doszedł cię głos chłopaka, koło którego siedziałaś.
- Nie wiem czy pamiętasz. George Weasley - podał ci dłoń na przywitanie.
- [T.I.] - odwzajniłaś jego czyn i posłałaś mu swój uroczy uśmiech.✨Fred Weasley✨
Oczywiście jak zwykle byłaś spóźniona na lekcje. Żadna z dziewczyn nie obudziła cię ani nie dała żadnego innego znaku (choć wcale nie dziwiłaś się, w tym domu z żeńskiej części nie miałaś żadnej osoby, z którą byś się kumplowała lub nawet lubiła). Szybko wstałaś z łóżka, energicznie wkładając na siebie ubranie i szatę domu. Wypiłaś trochę soku dyniowego, którego wzięłaś z wczorajszej kolacji, a po paru chwilach wyszłaś z dormitorium, trzymając torbę z książkami i różdką w kieszeni.
- Eliksiry - mruknęłaś pod nosem i wyjęłaś już książkę, by cicho wejść do klasy i nie robić większego zamieszania.
Z tego pośpiechu nie patrzyłaś zbytnio wokół siebie i co staje ci na drodze. Nagle wpadłaś na czyjś tors, a podręcznik do eliksirów spadł na ziemię, rozrzucając twoje drobne notatki po podłodze.
- Przepraszam, naprawdę nie chciałam - schyliłaś się, by zgarnąć kawałki pergaminu, ale zaraz usłyszałaś jego głos, przez co delikatnie wzdrygnęłaś się.
- Hej, nic się nie stało - również się schylić, by ci pomóc.
W pewnym momencie spojrzałaś na niego. Zgraliście się, bo zrobił to samo. Przez parę chwil nie odzywaliście się do siebie. On podał ci książkę, a ty szybko wstałaś i poszłaś w kierunku klasy, jeszcze na chwilę odwracając się w jego stronę.✨Cedric Diggory✨
Skończyłaś lekcje z profesorem Flitwickiem. Pakowałaś książkę do torby, kiedy nauczyciel zawołał:
- Panno [T.N]! Zapraszam do mnie na moment.
- Dobrze, już idę - odpowiedziałaś.
- Do ciebie mam zaufanie i wiem, że tego nie zgubisz. Proszę, daj ten pergamin Panu Diggory'emu. Powinien być na boisku quidditha. Tak mi się przynajmniej wydaje.
- Dobrze... - zajęknęłaś się.
- Spokojnie, wie, że masz mu ją dać. Sam tego nie zrobię, dzisiaj za dużo mam pracy, a jeszcze chór. Sama wiesz jak to jest.
- Dobrze, oczywiście panie profesorze. Postaram się go znaleźć - uśmiechnęłaś się i wyszłaś z sali.
Pokierowałaś się na boisko. Weszłaś powolnym krokiem, bo nie chciałaś nikomu przeszkadzać. Po chwili dojrzałaś chłopaka, który krzyknął:
- O, jesteś już! Już idę!
Podszedł do ciebie i wziął pergamin z twojej ręki, po czym posłał uroczy uśmiech podziękowania. Ty przez dobre parę sekund nie spuszczałaś z niego wzroku.
- Hej, wszystko w porządku? - spytał.
- Tak, tak... - spuściłaś wzrok na swoje stopy - Wszystko w porządku.
- Jestem Cedric - podał ci swoją dłoń.
- [T.I] - odwzajemniłaś jego ruch tym samym.
- Miło mi cię poznać. Wybacz, ale muszę już iść. Więc może do zobaczenia później - pomachał na pożegnanie i zniknął za ścianką.
CZYTASZ
𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐅𝐑𝐄𝐀𝐊; preferencje harry potter 2 ✔
Teen FictionDruga część preferencji z serii o Harrym Potterze!⚡ ━━━━ W SKŁAD WCHODZĄ: ↬ George Weasley ↬ Fred Weasley ↬ Cedric Diggory ↬ Olivier Wood ↬ James Potter ↬ Remus Lupin ↬ Syriusz Black ↬ Regulus...