co robi, gdy dostaniesz okresu?

1K 26 14
                                    

✨George Weasley✨

Nie dyskutując przynosi ci słodycze i lody, ale kiedy nie czujesz się okropnie zabiera cię do wypad Hogsmeade.

✨Fred Weasley✨

Słucha twoich rozkazów, papugując cię i rozbawiając cię tym do łez (a później oczywiście je wykonuje).

✨Cedric Diggory✨

Bardzo często cię przytula i opiekuje się tobą jak tylko potrafi najlepiej.

✨Olivier Wood✨

Najpierw nie będzie tego na serio i ciągnie cię na trening, ale gdy dojdzie to do niego to całuje cię w policzek i mówi, byś poszła do jego dormitorium i tam zaczekała na niego.

✨James Potter✨

Zaczyna ci matkować i martwić się o ciebie i siebie, że mu coś z tego bólu zrobisz. Ale oczywiście spełnia twoje rozkazy i to natychmiast.

✨Remus Lupin✨

Dzieli się z tobą swoją czekoladą i razem spędzacie wieczory przy twoim spisywaniu jego notatek z lekcji przy czym plotkujecie i śmiejecie się.

✨Syriusz Black✨

Gdy dowiaduje się o tym, bierze cię na barana i zanosi do pielęgniarki, by dała Ci jakiś lek. Później niesie cię w stylu panny młodej do jego dormitorium i tam spędzacie czas do końca dnia.

✨Regulus Black✨

Od razu zaczyna dbać o ciebie, przytulając cię często, a wieczory spędzacie razem, wtuleni w siebie.

✨Severus Snape✨

Mówi, byś została w swoim dormitorium, a po lekcjach daje ci spisać notatki i opiekuje się tobą

✨Lucjusz Malfoy✨

Na samym początku wyśmiewa to, ale kiedy widzi, że jednak nie jest do śmiechu troszczy się o ciebie i prowadzi do skrzydła szpitalnego po jakieś leki, a później odprowadza do swojego dormitorium, byś się położyła spać i odpoczęła.

✨Tom Marvolo Riddle✨

Nie przejmuje się tym zbytnio, ale kiedy widzi, że czujesz się koszmarnie, obejmuje się ręką w talii i mówi, byś wróciła do pokoju i tam odpoczęła i zaczekała na niego.

<<<💛>>>

Maraton 1/5

UWAGA KOCHANI!
Lecimy z maratonem! 🥰

𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐅𝐑𝐄𝐀𝐊; preferencje harry potter 2 ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz