✨George Weasley✨
Stara się ciebie rozśmieszyć, ale jeśli to nie pomaga to idzie po zapasy słodyczy i wspólnie spędzacie wieczór, oglądając gwiazdy, gdy ty jesteś w niego wtulona.
✨Fred Weasley✨
Oczywiście stara ci się poprawić humor, ale jeśli mu to nie wychodzi to zabiera cię na romantyczny spacer albo do Hogsmeade.
✨Cedric Diggory✨
Dość często bierze cię na barana i robi spacer po Hogwarcie, bawiąc się w przewodnika.
✨Olivier Wood✨
Jeśli wtedy ma trening, rezygnuje z tego i stara się być przy tobie aż do końca dnia, przytulając cię i całując krótko w czółko.
✨James Potter✨
Papuguje twoje zachowanie w zabawny sposób, a później zaciąga do pokoju wspólnego Gryffindoru na wieczór gier i rozrywek.
✨Remus Lupin✨
Uwiesza się na tobie, robiąc śmieszne miny, a jeśli to nie pomaga to wspomina najbardziej przypałową i najśmieszniejszą sytuację, która was spotkała.
✨Syriusz Black✨
Zaczyna cię łaskotać, a później by utrzymać uśmiech na twojej twarzy spędza z tobą czas do końca dnia, robiąc z lekka za służącego, który zaczyna się wygłupiać.
✨Regulus Black✨
Przytula cię mocno i trzyma cię w swoich objęciach, po czym kiedy chce się odsunąć, czochra ci włosy (robi to specjalnie, bo wie, że nie lubisz tego).
✨Severus Snape✨
Spędza z tobą jak najwięcej czasu i kiedy tylko może w swoich wypowiedziach dodaje słowa, które mogłyby powrócić u ciebie trochę humoru.
✨Lucjusz Malfoy✨
Opowiada ci różne dowcipy, a jeśli to rusza cię to po prostu zabiera cię do Hogsmeade.
✨Tom Marvolo Riddle✨
Zazwyczaj specjalnie cię denerwowuje, by później w tajemnicy w dormitorium rzuca się na ciebie z łaskotkami.
<<<💛>>>
Nic się nie dzieje tutaj... Tak nagle łyso... Więc wstawiam rozdział, bo czemu by nie. Na poprawę humoru, który uciekł do lasu gdzieś daleko, bo zamienił się ze strasznym katarem 🤧
CZYTASZ
𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐅𝐑𝐄𝐀𝐊; preferencje harry potter 2 ✔
Roman pour AdolescentsDruga część preferencji z serii o Harrym Potterze!⚡ ━━━━ W SKŁAD WCHODZĄ: ↬ George Weasley ↬ Fred Weasley ↬ Cedric Diggory ↬ Olivier Wood ↬ James Potter ↬ Remus Lupin ↬ Syriusz Black ↬ Regulus...