✨George Weasley✨
Nic nie poradzę, że musiała nas uciszyć z bliźniakiem, bo miałem mu do przekazania bardzo ważną sprawę, dotyczącą życia lub śmierci. Jest śliczna i ma bardzo melodyjny głos, a też jest w Gryffindorze, więc może uda się nawiązać nam fajny kontakt.
✨Fred Weasley✨
Urocza i trochę niezdarna. Ale jej włosy, kiedy zamachnęła nimi podnosząc się, to po prostu... Oghhh...
✨Cedric Diggory✨
Nie myślałem, że profesor przyśle mi taką słodką i piękną dziewczynę
✨Olivier Wood✨
Czyżby przyszła wspaniała zawodniczka quidditha? Bardzo chętnie ją pouczę osobiście...
✨James Potter✨
Merlinie, jaki ja głupi jestem! Mogłem nie podawać Łapie tego zaklęcia. Brawo ja po prostu... Ale może coś z tego wyjdzie? Jakaś przypadkowa miłość, o której Lunatyk mi caly czas wspomina, czytając dziesiąty raz tą samą książkę?
✨Remus Lupin✨
Nie za wysoka, ale przeurocza. Oczy ma śliczne, ręce... Co to to nie... Ty byś tylko o tym myślał, by cię ktoś czuchrał po włosach!
✨Syriusz Black✨
Niby taka groźna, ale jednak zaintrygowała ją moja niebiańska uroda. Nie powiem, ona też odwdzięcza się niemalże tym samym. A trzeba zauważyć to, bo tak praktycznie nie mówię!
✨Regulus Black✨
Jednemu zawsze raźniej, kiedy drugi przyjdzie pogadać. Może uda się zaprzyjaźnić?
✨Severus Snape✨
Trochę mnie peszy, wpatrując się tak we mnie. Naprawdę, aż tak na nią działam czy nigdy nie widziała takiego ewenementu jak ja?
✨Lucjusz Malfoy✨
Tylko nie ona... Jesteśmy w jednym domu, ale to przesada! Nie lubiliśmy się, nie lubię jej ani nie polubimy się! A bynajmniej szanse są bardzo marne!
✨Tom Marvolo Riddle✨
Pierwszy dzień w Hogwarcie i już pyskuje... Nie powiem, dziewczyna ma charakter. Muszę ją trochę poobserwować, by byś pewnym, że mogę jej zaufać...
<<<💛>>>
Dzisiaj wrzucę dwa rozdziały prefek. Za niewrzucenie rozdziału na moje drugie konto - do ff o Michele Morrone. Mam nadzieję, d że jakoś to wynagrodzę wam 😅
CZYTASZ
𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐅𝐑𝐄𝐀𝐊; preferencje harry potter 2 ✔
Novela JuvenilDruga część preferencji z serii o Harrym Potterze!⚡ ━━━━ W SKŁAD WCHODZĄ: ↬ George Weasley ↬ Fred Weasley ↬ Cedric Diggory ↬ Olivier Wood ↬ James Potter ↬ Remus Lupin ↬ Syriusz Black ↬ Regulus...