sziasztok!
az elmúlt egy hétben szinte minden wattpadon töltött percemben bétázókat kerestem, de minden alkalommal, amikor már közel jártam ahhoz, hogy megtaláljam a tökéletes bétát, belefutottam a következő mondatba: "facebookon van egy jó csoport, a világ bétái egyesüljenek..."
és az a probléma, hogy én mindenféle közösségi médiaellenes életet élek (magyarán nincs facebookom és instagramom, minden másom igen), így nem igazán tudok ebben a programban részt venni.
ezért az az ötletem támadt, hogy esetleg megpróbálhatnánk közösen létrehozni egy olyan wattpados csoportot, amibe mindenki beléphet, aki vállal bétázást, és így annak, aki bétázót keres, könnyebb lenne kiigazodnia, és nem kéne kínos beszélgetéseket lefolytatnia olyan híres wattpadosokkal, akiknek semmi kedvük bétázni.
nem tudom, lenne-e igény rá, vagy egyáltalán lenne valaki, aki belépne, de én úgy érzem, csomó mindenkinek, aki a wattpad profiljára írogatja, hogy hahó, van itt valaki, aki vállal bétázást, segítség lehetne.
mit gondoltok, komolyabban gondolkozzak el rajta? ti hogy vagytok vele, mindig találtok bétákat? nem tudom, hogy létezik-e már ilyen közösség, ha hallottatok róla, vagy ismeritek, akkor megdobnátok vele valahol, mert igazán szükségem lenne ilyesmire. ;D
kérlek, írjátok meg, mi a véleményetek ezzel kapcsolatban, mert nagyon bizonytalan vagyok, de szívesen belevágnék, ha más is érdeklődik rajtam kívül.
ESTÁS LEYENDO
wattpad útikalauz stopposoknak
De Todoolyan, mint a galaxis útikalauz stopposoknak: bemutat mindent erről a kis világról, amit wattpadnak hívnak. első rész: útikalauz könyvmolyoknak és írópalántáknak