× 200 követős különkiadás

226 31 38
                                    

sziasztok! nemrég megkaptam a kétszázadik követőt is, ezért egy különleges dologgal készültem mára. hihetetlenül szuperek vagytok, annyira örülök neki, hogy ekkora a megtekintés és a vote a könyveimen, de aminek még jobban (ezt mindig kihangsúlyozom): az a sok-sok komment.

nos, a sztori a következő. pár héttel ezelőtt támadt ez az ötletem, és ez pont olyan dolog, amit ilyen különkiadáskor ki lehet rakni, ezért kaptam az alkalmon, és elkezdtem körmölni ezeket a dolgokat.

egy játékról van szó, ami az írással illetve az olvasással kapcsolatos. a lényege az, hogy kiválasztunk egy szerzőt vagy egy könyvet, amiről elnevezünk egy rá nagyon jellemző dolgot. mindjárt írok pár példát, amit én találtam ki, mert így nem igazán érthető :D (megjegyezném, hogy lehet filmekkel, színészekkel és sorozatokkal is játszani, ha valaki abban a világban érzi otthon magát)

nos, itt vannak a saját példáim, amik biztosan sok mindenkinek ismerősek lesznek:

Éhezők viadala-effektus: amikor egy (könyv)sorozat első része kiemelkedően jó, míg a többinek 1, kevés köze van az első részhez; 2, nem éri el a kiemelkedően jó színvonalat.

Clare-szindróma: az íróknál gyakran előálló jelenség, amikor az író túl mélyre ás a saját világában, és nem bírja ki, hogy ne azzal foglalkozzon.

Martin-jelenség: azt a jelenséget nevezzük így, amikor az író tömegesen gyilkolja a karaktereit.

próbáltam ismertebbeket kiválasztani, de még egy rakat ötletem volt :D

nos, várom, ki milyeneket tud kitalálni. írjátok meg kommentben az ötleteiteket, akár filmes/sorozatos témában is. 

még egyszer köszönöm, hogy ennyien követtek engem, és ígérem, most már rendszeresebben hozni fogom a részeket ide. még van pár elmaradásom: azok is nemsokára érkeznek. eddig leterített az iskolakezdés, de most már kezdem feltornázni magam, és visszatérünk a rendes kerékvágásba :D

wattpad útikalauz stopposoknakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz