Haechan's Boyfriend

20 2 0
                                    

,, Takže, tebe dnes bude končiť hodina o 13:30 a mne o 14:40. Ty pôjdeš potom s Renjunom na obed a počkáš ma pred učebňou chémie. " povedal som Markovi.

,, Ok, ale zabudni na to že sa s ním budem objímať alebo bozkávať." povedal Mark.

,, Veď to by som ti aj tak nedovolil, opovážiš sa ho dotknúť. " povedal som.

,, Aj tak nechápem na čo by sme mu to mali hovoriť, podľa mňa to určite niekomu povie. "

,, Veď ho ani nepoznáš, jak môžeš vedieť že to niekomu povie? " spýtal som sa.

,, Proste ho nemám rád." povedal.

,, Aspoň sa k nemu skús chovať milo." povedal som.

,, Uvidíme. " povedal Mark keď v tom som videl ako sa k nám rozbehol Renjun.

,, Ahoj Haechanie, čo tu robí tento tu? " spýtal sa Renjun.

,, Prečo by som sa k nemu mal chovať milo keď sa nechová milo on ku mne?" spýtal sa Mark.

,, O čom to hovoríš Haechan?" spýtal sa Renjun.

,, Renjun, je to trochu inak než ako si myslíš." povedal som.

,, Prosím ťa, on je moc blbý na to aby to pochopil." povedal Mark.

,, Čo to s tebou je Haechan?" spýtal sa zaskočne Renjun.

,, Ja nie som Haechan. " povedal Mark.

,, A kto by si mal akože byť?" spýtal sa nechápavo Renjun.

,, My sme si z Markom vymenili telá. " povedal som a na to sa Renjun nahlas rozosmial.

,, No jasne. " povedal Renjun.

,, Viem, znie to zvláštne ale naozaj to nie je vtip. " povedal som.

,, Mám pocit že ste pozerali až moc fantasy filmov." povedal Renjun.

,, Ako ti máme dokázať že sme si naozaj vymenili telá?" spýtal som sa.

,, Mark- teda Haechan, pokiaľ si to naozaj ty, tak mi povedz čo sa stalo na letnom tábore keď sme boli prváci?" spýtal sa Renjun a ja som sa nahol k jeho uchu, a popísal mu všetko do najmenších detailov.

,, Dobre, už vám verím. " povedal Renjun.

,, Ale ako ste si mohli vymeniť telá, veď takéto veci sa dejú iba vo filmoch. " povedal.

,, Zatiaľ tomu ani my sami úplne nerozumieme ale skúšame prísť na to ako sa to mohlo stať. " povedal som.

,, Takto chcete akože ísť do školy?" spýtal sa Renjun.

,, Všetko o našom bežnom dni a detailoch sme si už povedali a pokiaľ pôjde všetko podľa plánov tak na toto nikto nepríde. " povedal som.

,, Dobre. Takže Hae- Mark poď so mnou, ukážem ti kde budeš mať zatiaľ triedu. " povedal Renjun a ešte pred tým než odišiel prišiel ku mne a dal mi pusu na pery.

,, Haechan, sprav mi prosím ťa láskavosť a vydezinfikuj mi pery. " povedal Mark pred tým než sa aj s Renjunom stratili v dave žiakov.

Ja som sa vybral do Markovej triedy a sadol si do poslednej lavice v ktorej som sedel sám. Keďže je Mark odomňa starší, tak som bol docela nervózny z všetkých nových učív ktoré sa musím naučiť v tak krátkom čase. Mark mi síce povedal že od ukážkového žiaka má ďaleko ale aj tak sa to aj ja budem raz učiť. Markovi spolužiaci nevyzerali nijako kamarátsky, takže som bol rád že Mark sa ani s jedným z nich nebaví. Úprimne som si myslel že Mark v jeho triede patrí medzi tých bohatých a populárnych žiakov ktorých ani učiteľky nevedia kontrolovať ale mýlil som sa. Mark bol tichý priemerný študent ktorý nemal moc kamarátov. Teda skôr žiadnych kamarátov.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

¦¦ Mark's pov • 12:25 ¦¦
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Kedy už skončí hodina? " spýtal som sa Renjuna.

,, Veď začala iba pred pár minútami, vydrž to." povedal a ja som si povzdychol.

,, Keď chémia je sprostosť. Na čo mi to bude? " spýtal som sa a na Renjunovi bolo vidieť že by ma najradšej vyhodil von oknom.

,, Môžeš prestať sa na všetko sťažovať? Veď si sa to už učil a chudák Hyuck sa teraz musí učiť niečo o dosť ťažšie." povedal Renjun.

,, Jasne, chudák Donghyuck." povedal som otrávene.

,, Môžeš si prosím ťa začať písať poznámky? " spýtal sa Renjun.

,, Na čo? Veď si ich potom odpíšem od teba." povedal som.

,, Tak na to zabudni. " povedal.

,, Ale no tak. Veď mne sú tieto poznámky úplne na nič. Robíš to pre Donghyucka, nie pre mňa." povedal som.

,, Ani si nevieš predstaviť ako rád by som ti dal facku." povedal.

,, No tak, chlapci, buďte trochu potichšie." povedala učiteľka.

,, Áno pani učiteľku, ospravedlňujem sa." povedal Renjun.

,, Ty si naozaj strašný šprt. " povedal som.

,, Nie som, iba nechcem byť po škole. " povedal Renjun a ďalej si písal poznámky.

,, Takže ty si nikdy nebol po škole? " spýtal som sa.

,, Nie a ani to nehodlám meniť. " povedal.

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀
¦¦ Renjun's pov • 12:30 ¦¦

⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀

,, Ako chceš. " povedal Mark a zhodil ma zo stoličky.

,, Zbláznil si sa?! " zakričal som na neho.

,, Chlapci, čo to má znamenať! " zakričala na nás učiteľka.

,, Prepáčte ale Renjun ma provokoval. " povedal Mark nevinne.

,, Čo?! To nie je pravda. " povedal som.

,, Haechan, Renjun, ste obidvaja po škole. " povedala učiteľka a ďalej sa venovala vysvetľovaniu učiva.

,, Od dnes už nemôžeš povedať že si nikdy nebol po škole." povedal Mark.

___________________________________________

𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪

☾︎8.8.2022☽︎

𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ Where stories live. Discover now