¦¦ Mark's pov • 9:14 ¦¦
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀Ráno som sa zobudil s pomerne veľkou bolesťou hlavy, čo má dosť prekvapilo lebo som včera vôbec nepil. To ale nebolo to najdivnejšie. Najdivnejšie bolo, že som sa zobudil v úplne neznámej izby. Bola pomerne veľká, a vedľa postele v ktorej som sa zobudil bol stolík aj s počítačom a niakou konzolou. Vyzeralo to že táto izba patrí nijakému chalanovi. Ďalej som preskúmaval izbu keď v tom som si na druhej strane miestnosti všimol školskú tašku ktorá mi vyzerala naozaj povedomo. Počkať, nie je to náhodou -
,, Haechan! Poď sa najesť! " zakričala na mňa... Haechanova mama?
Hneď som vyskočil z postele a až vtedy som si to všetko uvedomil. Bol som v Haechanovom tele?!
,, Čo to do frasa!?" povedal som potichu aby ma ostatný nepočuli.
Začal som hľadať Haechanov mobil aby som mu mohol zavolať. Našťastie sa jeho mobil odomikal na otlačok prsta, takže som nemal problém ho odomknúť. Naťukal som do mobilu moje telefónne číslo a čakal, kedy mi Haechan zdvihne.
,, Haló, kto je tam? " spýtal sa Haechan ospalým hlasom.
,, Lee Donghyuck, môžeš mi prosím ťa vysvetliť čo robím v tvojom blbom tele?!" zakričal som mu do telefóna.
,, O čom to sakra rozprávaš?! " spýtal sa.
,, Choď sa pozrieť do zrkadla! " zakričal som do mobilu.
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀¦¦ Haechan's pov • 9:20 ¦¦
⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀ ⠀Neveril som tomu čo Mark hovorí. Ako by sa iba tak mohol ocitnúť v mojom tele, veď je to predsa nemožné.
,, Sakra. " povedal som.
,, Dúfam že toto je iba nijaký zlý sen. " povedal Mark.
,, Dosť pochybujem že je to iba sen, čo budeme robiť? " spýtal som sa.
,, Neviem... Vieš čo vyriešime to zatiaľ takto. Budeme sa robiť že je všetko v poriadku a poobede za tebou dôjdem. Ok? " povedal Mark.
,, Dobre, ale ako sa mám robiť že je všetko v poriadku keď som v tele človeka ktorého ani tak poriadne nepoznám?" spýtal som sa.
,, Moji rodičia sú dnes v práci takže si sprav na raňajky čo chceš ale okolo desiatej vstáva Jisung. Nijako moc extra sa spolu nebavíme, ale keď už sa ťa niečo bude pýtať a ty nebudeš vedieť odpovedať, tak skús povedať niečo aby to neznelo divne, fajn? " povedal Mark.
,, Fajn." povedal som a chystal sa zavesiť.
,, Nechceš mi aj ty niečo povedať o tvojom ráne, pretože už dvakrát na mňa volala tvoja mama a ja neviem čo mám robiť. " povedal Mark.
,, Moja mama mi ráno prípravý raňajky pred tým ako odíde do práce do ktorej chodí o až 9:30. Stačí sa iba prísť dole, naraňajkovať sa, a ona potom pôjde do práce." povedal som.
,, A čo tvoj otec?"spýtal sa Mark.
,, Bývam iba s mamou." odpovedal som.
,, Ok, takže okolo jednej prídem za tebou a dohodneme sa ako ďalej. " povedal.
,, Fajn, čau." povedal som a on zložil.
Ani sa mi neodzdravil. Debil.
Vybral som sa teda dole po schodoch kde som vstúpil do obývačky a snažil sa zorientovať čo kde je. Musel som uznať že Mark žije naozaj vo veľkom a dosť peknom dome. Po pár minútach blúdenia po dome som sa vybral do kuchyne, kde som si pripravil raňajky. Boli to iba cereálie s mliekom keďže moje kuchárske schopnosti nie sú nič moc. Vybral som sa z mojimi raňajkami ku stolu keď v tom som počul ako niekto ide po schodoch. Jisung sa zobudil. A k tomu ešte s ním bol aj nijaký chlapec ktorý bol včera s nami na oslave.
,, Čau Mark. " pozdravil ma Jisung.
,, Ahoj Mark." povedal ten chlapec.
,,Ahojte." povedal som.
,, Prosím ťa Mark nepovedz potom rodičom že Chenle u nás spal. " povedal Jisung. Takže sa volá Chenle.
,, Oh, ok." povedal som.
,, Zase by mali tie keci že mám iba šestnásť. " povedal Jisung a podal nijaké jedlo... Chenlemu? Myslím že tak sa volá.
,, Chápem." povedal som.
,, Keď dojeme tak pôjdeme s Chenlem tam kam vždy." povedal Jisung.
,, Dobre. " povedal som. Keby som tak vedel kam chodia.
,, Počuj, dnes si nijaký dívný. Vôbec si ma nedoberáš ani nič také." povedal.
,, Uhm... Dnes na to nemám chuť. " povedal som nervózne.
,, Neverím že to hovorím ale normálne mi to tvoje doberanie chýba." povedal Jisung a vybral sa aj s Chenlem pravdepodobne do jeho izby.
Dojedol som, umyl si po sebe misku a vybral sa do Markovej izby. Ešte stále som sa v nej nevedel moc dobre orientovať, a preto som chvíľu hľadal kam som dal mobil. Keď som ho konečne našiel, tak na obrazovke bolo napísané že ma Lee Haechan požiadal o priateľstvo. Chvíľu som zostal zaskočený ale potom som si uvedomil že to pravdepodobne bude Mark, takže som žiadosť prijal.
_LeeHaechan_
Dôjdem za tebou už o hodinu, fajn?_MarkLee_
Aj ja ťa zdravím._LeeHaechan_
Čau, spokojný?_MarkLee_
Nie._LeeHaechan_
Takže dôjdem za tebou o hodinu._MarkLee_
Fajn_LeeHaechan_
Ako si zvládol ráno v mojom tele?_MarkLee_
Na moje šťastie sa zobudil Jisung a bol s ním aj nijaký chalan, ale nič také sa nestalo iba mi Jisung povedal že som divný lebo si ho nedoberáš._LeeHaechan_
Ten chalan sa volá Chenle a je to jeho priateľ._MarkLee_
A ako si zvládol ráno ty?_LeeHaechan_
Až na to že som pozdravil tvoju mama dobrý deň tak to bolo pomerne v pohode._MarkLee_
Takže o hodinu sa vidíme?_LeeHaechan_
Hej
___________________________________________
𝑉𝑎𝑠̌𝑎 𝐶𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒𝑠❤️🍪
☾︎8.8.2022☽︎
YOU ARE READING
𝐅𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐂𝐫𝐢𝐦𝐞 / Mᴀʀᴋʜʏᴜᴄᴋ ғғ
FantasyAll the thing I did Just so I could call you mine ↳ ❝ [ 🏳️🌈 ⚣︎ ] ¡! ❞ ___________________________________________ ➪ 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 START : 26.2.2022 END : ........